Martin Timell hela dagen och hela natten

Robot
Medlem
Martin Timell hela dagen och hela natten

Används UE3 motorn? Annars vetifan ...


signatur

I'm a snake, follow me!

jahopp då är det väl snart bara bingolotto som saknas!


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

jahopp då är det väl snart bara bingolotto som saknas!

Loket goes 3D...:(


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Loket goes 3D...:(

För många pixlar - man får ha en jävla stor skärm om han ska få plats. (som tur är behöver inte GPU'n jobba allt för hårt med hans hår)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har aldrig sett programmet, antar att jag inte missar något...


signatur

<3

Medlem

Förstår inte ett dugg av den här nyheten. Kanske hjälper om man tittar på TV..?

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Förstår inte ett dugg av den här nyheten. Kanske hjälper om man tittar på TV..?

Det är nått tv program som görs om till spel...vad mer är det man behöver veta? Jag har ingen aning om vad det är för program (och kan ju knappast säga att intresset finns där iheller) så detta spelet kommer definitivt inte befinna sig i min spelsamling

..men vem vet, det kanske är nått kul? Någon som sett programmet och vet vad det handlar om?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

vem vill bli miljonär var ganska skoj som "dvd-spel" iaf om man satt nårga stycken ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Programmet handlade om att en person får välja mellan 15 (tror jag det va) väskor med olika belopp i. Personen får inte titta på beloppet i sin väska utan han får välja mellan de andra 14 väskorna, som öppnas och därigenom kan man se vilka belop som inte finns i den utvalda väskan. Programledaren ger därefter olika bud på den utvalda väskan som personen kan välja att anta eller inte.... Deal or no deal.......

Inaktiv

Kan någon säga mig vad det är som kul med detta spel om det inte är riktigt pengar i potten? Ska man bli exalterad av att se stora belopp som egentligen inte betyder något?

Medlem
Skrivet av [SKH:

Fredde"]Programmet handlade om att en person får välja mellan 15 (tror jag det va) väskor med olika belopp i. Personen får inte titta på beloppet i sin väska utan han får välja mellan de andra 14 väskorna, som öppnas och därigenom kan man se vilka belop som inte finns i den utvalda väskan. Programledaren ger därefter olika bud på den utvalda väskan som personen kan välja att anta eller inte.... Deal or no deal.......

Låter inte direkt som något lyckat dator/konsol spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

otroligt tråkigt program att titta på. 10 minuter frågesport sen ska deltagaren bara välja väskor som ska "slängas" dvs han ska försöka plocka ut de lägsta beloppen för att få ett så bra bud som möjligt på väskan han valde i början. finns inget sätt att veta vad som finns i vilken väska så det är 100% gissningar.

förstår inte hur de ska göra det till ett spel ännu mindre ett bra spel


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

1
Skriv svar