Äntligen!!

Inaktiv
Äntligen!!

Jag har fått tillbaka min kära Xbox 360 från Tyskland. Som så många andra 360-ägare fick även jag den ökända röda ringen för några veckor sen.

Eftersom vi öppnat lådan för att måla om chassit, inget annat, så berättade vi det klart och tydligt i mejlet till Microsoft. "Visst, skicka in den" sa dom och vi fick även ett till mejl där vi ombads att ringa supporten. Vilket vi gjorde och där frågade telefonisten om hon fick banda samtalet. Ja sa gubben min.

Ringde UPS och dom hämtade boxen och i paktet la vi även med utdrag från mejlet där dom lovade att dom skulle fixa det.

Så i veckan fick jag som sagt min kära Xbox 360 tillbaka. Nu har vi åter en Elite och Premium. (Det var Premium som är köpt på realesedagen som blev inskickad till Tyskland).

Så i två dagar har jag och mannen spelat Gears of War via System link. Hur kul som helst. Rainbow Six: Vegas kommer nästa vecka så då kan vi spela tillsammans på den med. Blir nog flera spel att inhandla. (Dubbelt alltså).

Tack MS för att ni höll vad ni lovade.

Sockan

#blogg


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem
Äntligen!!

Oj, dubbelt upp med spel, låter dyrt

Antikvitet

Det var ju faktiskt riktigt glada nyheter, jag trodde först att inlägget skulle handla om hur ni inte fick byta ut den eftersom ni öppnat skalet. Skönt att MS har ett realistiskt synsätt på handhavandet av konsolerna.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar