Blizzard licensierar Havok

Robot
Inaktiv
Blizzard licensierar Havok

WoW 2 med fysik?


signatur
Medlem

Tror mera på ett starcraft 2 där det är med lite fysik... inte för att jag gillar sci-fi men det tror jag ändå


signatur

osv.

Medlem

Fysik i RTS är rätt roligt.
älskar att komma med en fet kanon och skjuta på en stackars infanterist i Age of empires3 och se denne flyga.
Känns rätt tillfredställande att förstöra byggnader då de förstörs någorlunda realistiskt istället för att enbart börja brinna och sen rasa ihopa till en liten hög.

Skrivet av aar88:

WoW 2 med fysik?

Det hade jag velat se från början. Idag känns WoW ibland mer som disneydags. Jag vill ha mer blod och råare miljöer! AAAhh känns som jag gått offtopic igen.....doh


signatur
Inaktiv

Kanske ett första(?) blizz fps?

Medlem

Starcraft Ghost

Medlem

Warcraft Spectre: Shaman of Might and Magic: Return of the Ziggurat: Evildoers Bane

ehum, blev lite overkill kanske

Medlem
Skrivet av Lie|:

Tror mera på ett starcraft 2 där det är med lite fysik... inte för att jag gillar sci-fi men det tror jag ändå

Var ute och festade med några rätt högt uppsatta Blizzard-killar från Irvine i våras (när WoW-realmsen i Sthlm skulle installeras). De hintade att SC2 inte lär komma på länge eftersom Blizzard har som policy att efterföljare alltid ska vara mkt bättre än föregångare... och SC1 blev så jävla bra. Enligt dem är Diablo3 nästa lir som kommer. Inte för att Diablo2 inte var bra, men det är inte samma balanskrav osv i ett sånt lir.

De sa förövrigt att de haft en version av Diablo3 som var klar till 90% förut, men scrappades för de inte var tillräckligt nöjda.

Jag älskade SC/BW dock, så jag skulle bli överlycklig om jag hade fel.

Medlem
Skrivet av raynak:
Skrivet av Lie|:

Tror mera på ett starcraft 2 där det är med lite fysik... inte för att jag gillar sci-fi men det tror jag ändå

Var ute och festade med några rätt högt uppsatta Blizzard-killar från Irvine i våras (när WoW-realmsen i Sthlm skulle installeras). De hintade att SC2 inte lär komma på länge eftersom Blizzard har som policy att efterföljare alltid ska vara mkt bättre än föregångare... och SC1 blev så jävla bra. Enligt dem är Diablo3 nästa lir som kommer. Inte för att Diablo2 inte var bra, men det är inte samma balanskrav osv i ett sånt lir.

De sa förövrigt att de haft en version av Diablo3 som var klar till 90% förut, men scrappades för de inte var tillräckligt nöjda.

Jag älskade SC/BW dock, så jag skulle bli överlycklig om jag hade fel.

JAAAA, D3 är vad vi vill ha

Medlem

Känns som lite overkill om de behöver Havok för strategi, men jag vet ej, kan ju iofs bli fedt.


signatur
Inaktiv

det är nog diablo 3 dom behöver havoken till ^^
dom kanske insåg att dom behövde lite fysik i slaktandet...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Fan nu blev man sugen på att spela D2 igen -.-

Diablo 2 tröttnade man ju på nästan direkt. Gillade dock ettan!


signatur
1
Skriv svar