Company of Heroes dubbeltestat

Robot
Medlem
Company of Heroes dubbeltestat

Varför gillar folk Company of Heroes så mycket när Faces of War är så mycket bättre...

Inaktiv

för att folk tycker olika

själv tycker jag att CoH äger Faces of Crap som fan
men bara en åsikt...

Medlem

Kommer aldrig igen röra ett spel från den utvecklaren, Soldiers kopieringsskydd våldtog min dator i alla hål, den har fortfarande inte återhämtat sig till fullo.


signatur

---
Boo!

Medlem

omgwtfBBQ!

Testade Faces of War, och spelet var ju bannemig ett skämt. Kändes som att spela WW2 i Barbie-land, med något av världshistoriens sämsta GUI.

GG, no re.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

tyckte Faces of War var helt ok, men smaken e ju som baken. Älskar directcontrol av vapnen och artilleriet. hihi


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Direct control är så sjukt kul men jag kan inte bestämma vilket som är bäst. Köper nog båda ändå, men CoH är bättre på vissa punkter medans FoW är bättre på andra. Bra är båda iaf. Det är min åsikt iaf.

Medlem

Faces Of War var jävligt kul faktiskt, men det störde mig lite med kontrollerna. Kanske känns bättre efter man lirat det lite längre


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

använder någon av dessa spel starforce? isf avbeställer jag CoH...

Medlem

nope, var deras gamla spel, soldiers : heroes of ww2 som hade det. CoH kommer äga, avbeställ ICKE!


signatur

---
Boo!

Medlem

Jag kan ställa samma fråga BoZo, men jag vänder helst på steken då i så fall. Tyckte att CoH var underbart, spelade i LAN med polarna och jag njöt av varje sekund.

Medlem
Skrivet av Phosphor:

nope, var deras gamla spel, soldiers : heroes of ww2 som hade det. CoH kommer äga, avbeställ ICKE!

jo, fast är det inte de som gör faces of war som gjorde heroes of ww2? (har för övrigt en kopia av howw2 i hyllan med plasten kvar pga starforce )
har testat demot på CoH och diggar det, men om det skulle vara starforce kommer tårkanalerna dra igång. faces of war har jag ingen koll på öht

Inaktiv

Dom använder inte Starforce till Company of Heroes.


signatur

Lev ditt liv som en helg

Medlem

Det är tydligen så att man inte behöver ha DVD-skivan i när man väl har installerat spelet - för att kunna starta det alltså.

Sånt bör ju uppmuntras!

Medlem

Yepp, det är kanon


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar