DreamHack satsar på 10 000 deltagare
"]Om Bin Ladin skulle haft något emot oss då är jag 90% säker att han skulle bomba Dreamhack. 10.000 pers. Oskyldiga...Nu börjar det bli lite väl svettigt och trångt därinne. Kanske blir dh någon gång. Är inte så intressant.
Vilken tur att Bin Ladin jobbar för CIA och att vi i sverige tillverkar mördarvapen till USA. Så allt är nog lungt.
"]Om Bin Ladin skulle haft något emot oss då är jag 90% säker att han skulle bomba Dreamhack. 10.000 pers. Oskyldiga...Nu börjar det bli lite väl svettigt och trångt därinne. Kanske blir dh någon gång. Är inte så intressant.
SATAN!!! Alltså din avatar är det bögigaste jag har sett på år och dar! Kan du inte bara ha som alla andra små nissar här ha en bild från ett spel?
Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.
Jag kanske åker dit i år för att träffa folk. Jag brukade förr åka för demoscenens skull. Men den har tyvärr självdött de senaste åren. Jag funderar bara på hur dom skall lösa sovplatserna till 10.000 personer.
Ja fan vad trevligt det var förr när demoscenen levde och frodades. Jag har många trevliga minnen från den tiden.