Skärmskott från The Stalin Subway: Red Veil

Robot
Inaktiv
Skärmskott från The Stalin Subway: Red Veil

Ett spel om andra världskriget. Vem kunde ana...


signatur

Just Another Noob
Jocke

Medlem

my god, hur lyckas de gör en uppföljare på ett så dåligt spel. Det finsn inte äns att köpa i butik...my god!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Jocke:

Ett spel om andra världskriget. Vem kunde ana...

Förstår inte varför folk klagar på alla ww2 spel (iofs, du klagade inte direkt..men kom och tänka på det nu) om inte ww2 intressera folk så är det bara att strunta i det...det finns en jävla massa som verkligen gillar ww2 spelen (jag bland annat).

Men jag får nog hålla med om att det är underligt att dom gör en uppföljare till ett sånt halvtaskigt spel. Antar att det sålde en hel del endå..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av redmac:

my god, hur lyckas de gör en uppföljare på ett så dåligt spel. Det finsn inte äns att köpa i butik...my god!

Så jävla dåligt va de inte, tyckte de va helt ok tidsfördriv en helg.
Visst man ramla inte av stolen direkt pga grafiken eller handling etc.
Förstår inte va de e me kids idag, är ni så jävla bortskämda med att spel ska vara så djävulskt avancerade och vara ett visuellt mästerverk?
Om spelet ifråga inte faller på läppen, strunta i å slanga skiten.

Inaktiv

Sist jag kollade så levde Stalin efter ww2 så det här spelet är inte ett ww2 spel ^^

Medlem
Skrivet av Huddex.vU:

Sist jag kollade så levde Stalin efter ww2 så det här spelet är inte ett ww2 spel ^^

Iofs, men är det under ww2 eller efter det utspelar sig?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Flakmonkey

Nej, det första spelet utspelade sig 1952 och det är är ännu lite senare

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Nej, det första spelet utspelade sig 1952 och det är är ännu lite senare

Då så, då behöver vi inget gnäll om att det är ww2 Och även om det hade varit - så är det en rätt tramsig sak att gnälla över


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av spett:
Skrivet av redmac:

my god, hur lyckas de gör en uppföljare på ett så dåligt spel. Det finsn inte äns att köpa i butik...my god!

Så jävla dåligt va de inte, tyckte de va helt ok tidsfördriv en helg.
Visst man ramla inte av stolen direkt pga grafiken eller handling etc.
Förstår inte va de e me kids idag, är ni så jävla bortskämda med att spel ska vara så djävulskt avancerade och vara ett visuellt mästerverk?
Om spelet ifråga inte faller på läppen, strunta i å slanga skiten.

behöver inte alls vara en banbrytande grafik eller handling. Sitter själv och spelar gammla capcom klassiker ibland. Men detta spel är under all kritik.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag skrattade så jag grät när jag såg tågvagnshjulen och texturerna MÅSTE vara gjorda i Paint utav en färgblind 5åring.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

Jag skrattade så jag grät när jag såg tågvagnshjulen och texturerna MÅSTE vara gjorda i Paint utav en färgblind 5åring.

haha, samma här. Jättevackra hjul
Men jag undrar om det inte har o göra med deras LOD nivåer på modellerna. Fel inställningar? Är inte helt säker på hur det där fungerar.

1
Skriv svar