Omröstningarna är tillbaka!
Av någon anledning kan man behöva refresha en extra gång för att omröstningen ska se rätt ut. Så om det ser allmänt fult ut, tryck F5 och kolla igen. Detta ska man givetvis bara behöva göra en gång.
Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!
STarbreez var ett självklart val som inte säljer sig till högstbjudande som DICE. Har störst förtroende för dem, de vågar tänka nytt.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Dice började på en bra fot med Battlefield 1942 och ett svenskt litet företag tog ut en stor mästare som Unireal 2003 på den tiden. När battlefield 2 annonserades var det höga krav men efter släppet så gjorde man bort sig med sina patchar som ordnade mer problem än det fixade och efter det har till och med fansen gjort nån slags strejk mot företaget och deras produkter, dem klagade på patcharna som släpptes.
Vi får se hur det hela går med battlefield 2142 men i mitt tycke tvekar jag på att dem kan fixa detta. När EA är inblandat blir man ju även mer skeptisk, nu när battlefield kommer ut varje år nästan.
Paradox äger
Ska man se förtroende i DAGENS läge så är det Starbreeze, The Darkness OCH Riddick, mmmh.
Dice förlitar sig för mycket på DICE kanada som släpper sina äckligt kassa patcher, deras förtroende är inte på hög nivå längre.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Heja Starbreeze!
Dice är väl sådär, men EA är onda.
Paradox, nä fy fan. Noll koll på spelupplevelsen.
GRIN är bra, gillade GRAW och Bandits: Phoenix Rising.
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
DUH!, ni glömde ju att ta med UDS och Refraction Games!!!1!
Skämt åsido, Amuze har gått i konkurs, de gamla anställda är utspridda på andra bolag och hemsidan har inte uppdaterats på jättelänge. Jag tror det är dags att dödförklara företaget.
Sedan kan man ju ifrågasätta varför ni även har skrivit med DICE, och inte deras nya namn: EA.
Svårt o säga ett beror ju lite vad man värdesätter i ett spel och åsikten man har är ju högst personlig.
1.Dice av den anledning dom har gett mig många timmars av nöje,spelen har alla varit av bra klass med vissa små buggar som åtminstone i mit fall har blivit lösta.
2. Starbreezer för otrolig trevlig personal.
Man har haft trevliga diskussioner med båda dom som kodat, gjort musik och pr gubbs i mitt fall när dom kom ut med outforce som jag har för mig var deras första stora spel.
Det besta beta testet jag varit med om.
3.paradox solida strategi lir , kanske inte så mycket nymodigheter i nyare spel men dom levererar vad dom ska.
quod similis saporem blandeque coruscant
Paradox, nä fy fan. Noll koll på spelupplevelsen.
Vafalls?
Jag menar vad jag säger. Jag har provat många av deras spel när dom kommit demo-form, och samtliga spel lyckas vara toksvåra. Det känns som om speltestarna inte har någon som helst koll på svårighetsgrader.
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Röstade på Massive Entertainment. Av den enkla anledningen till att jag nyligen var med på deras beta av World In Conflict och fick en god insyn i hur det arbetar. Bra killar där inne.
Sen blev det ju även pågrund utav att jag gillade stark Ground Control spelen.
Hade det inte varit för Massive så hade jag röstat på Dice.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Paradox, nä fy fan. Noll koll på spelupplevelsen.
Vafalls?
Jag menar vad jag säger. Jag har provat många av deras spel när dom kommit demo-form, och samtliga spel lyckas vara toksvåra. Det känns som om speltestarna inte har någon som helst koll på svårighetsgrader.
Ouch, det där tar jag personligt...
Speltestarna har väldigt lite med svårighetsgraden att göra, det har med spelens breda spektrum att göra. Det är klart som sjutton att stora nationssimulatorer inte är enkla att spela, lärningskurvan i Paradox spel är något hög jämfört med andra spel (Dvs. om du nonchalerar tutorial-delen totalt). Däremot är inte spelupplevelsen något som tar stryk bara för att svårigheten är något högre än säg... CS. Tvärtemot, Paradox spel erbjuder en utmaning, och över många år (EU2 1419-1819, Victoria 1836-1920, HoI2+DD 1936-1953).