Ingen öppen beta av The Burning Crusade

Robot
Medlem
Ingen öppen beta av The Burning Crusade

Var väl rätt väntat ändå.


signatur

Working as intended.

Medlem

bra tycker jag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

kan vara bra kan vara dåligt beror lite på vilka som testar och hur många.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

QRT
Medlem

Ja det kvittar väl tycker jag.

Medlem

det är bara för man inte ska kunna testa det och märka att det knappt är nån skillnad på expansion och vanliga och därmed skita i att köpa det...

Idiotiskt. Deras s.k "testgrupp" är väl kända för släppa igenom snudd på vadsomhelst. Sist när nya ställen (instanster) att undersöka lades in så slank en boss med som inte gick att döda. Trots att spelare frågade både i en vecka och två om detta verkligen var korrekt så envisades Blizzard med sin standard "Vi gör aldrig fel, cry more n00b" policy. Till slut insåg de de hade fel och fixade det men förolämpa och ignorera sina kunder ger inte direkt pluspoäng.

Senaste patchen, 1.12 introducerade torn i en del av världen som man kunde PVP-slåss över för belöning i form av poäng. De missade dock att även de som inte slogs och därmed inte var flaggade för att kunna dödas fick samma belöning bara genom vara i närheten. Så folk parkerade sina gubbar där 24/7 och gjorde annat medans poängen rasade in. Därmed blev hela rankningssystemet för PVP kört i botten när de som spelade ärligt inte hade en chans mot de som var online hela tiden.

Att de inte kommer tillåta "utomstående" delta i testningen av deras expansion, en expansion de numera hela tiden ska fixa i princip varje fel som nu finns i spelet så fort något påtalas, är föga förvånande. Det går i linje med vad många misstänker, att den inte kommer kunna leva upp till vad som var utlovat. Precis som när Blizzard beslöt sig för kapa bort en stor del av de finesser och funktioner de lovat WoW skulle ha vid spelsläppet för få ut det tidigare.

Medlem

Det är väl inte så oväntat. Blizzard har alltid gillat att hålla inne med saker och ting. Jag tycker ändå att de har blivit lite bättre iaf på att delge sig information än tidigare.

Ärligt talat, jag tycker bara det blir roligare om man inte haft miljoner som betatestat. Då är ju liksom det mesta ganska nytt för allihopa. Att det sedan inte är 100% balanserat är ju sådant som brukar fixa till sig ganska snart, iaf de värsta grejerna.

Medlem

Min polares Guildmate fick betan igår, var hemma hos min polare som hade fått ett par screenshots. Kan säga att det ser jäkligt coolt ut hos Blood-elfs finfint asså =). Sen så var det tydligen roligt också, aoja, inte långt till release nu

1
Skriv svar