Ahh! De är överallt.

Medlem
Ahh! De är överallt.

Det var det sista jag sa innan min bas blev helt överkörd av utomjordiska farkoster.
[ia=631]
Mängden fiender var enorm, kolla bilden bara
[ia=632]
Har spelat den nya #Harvest: Massive Encounter betan och jag måste säga att det är riktigt svårt jämfört med SGA versionen, men fortfarande kul. Jag kom upp till level 50 på de 2½ timmarna jag spelade, men jag har upptäckt en ganska jobbig bugg (eller dålig design?) där Eagle missilerna från de uppgraderade missiltornen bara träffar ca 50% av gångerna (gissar, har inte testat för mycket men utav 8 så missade 4), vilket saboterar en hel del speciellt när transporter skeppen kommer. Ingenting händer utan missilen bara försvinner.

Har problem med internet också så att försöka vara på #harvestbeta kanalen gick inte, vilket är lite tråkigt. Bredbandsbolaget som återigen strular, enligt dom så ska det fungera imorron. Får hoppas på det.

#blogg

Medlem
Ahh! De är överallt.

Ah, jopp, det är nog både dålig design och en bugg på samma gång. Det är en bugg pga att det inte är meningen att det ska vara så, och det är dålig design för att vi eventuellt kommer göra om eagle'n helt och hållet

Medlem

Haha, såpass. Är den buggen något ni stött på en hel del innan när ni testat?

Måste också säga att grafiken är underbar, var tveksam till de olika byggnaderna först men efter att ha sett dom ingame så tycker jag att de är superba. Att lasertornet snurrar gör att det ser mycket bättre ut än när det var som en RA tesla coil i SGA versionen.

Medlem

Hehe vad bra att du gillar byggnaderna. Jag har alltid känt mig lite ovan med dem, vilket orsakat en del konflikter på kontoret

Jo, vi noterade att de missade ibland. Vi snackade en hel del om hur det skulle ordnas, men kom aldrig till skott... Så tyvärr blev den av alla dom där sakerna som föll mellan sätena, så att säga :/

Vi får se vad vi kan hitta på med dem De har för övrigt blivit nerfade en massa gånger pga att de har varit för bra!

1
Skriv svar