Multiplayer i Black Ops avtäckt

Medlem
Multiplayer i Black Ops avtäckt

Låter väl fint


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

ingen normal deathmatch?

Medlem

wtf minigun....

Medlem

inte illa alls låter värt o testa i all fall om man vågar?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Medlem

Ser faktiskt jävligt spännande ut! Nu kanske man äntligen kan få en del online-achievements också? Lär väl kunna kluras ut några sådana för Wager-matchernas räkning.


signatur
Medlem
Skrivet av Marcon:

ingen normal deathmatch?

De där 4 spellägena är under wager kategorin.
Så vad jag kan se så finns det vanlig deathmatch / team deathmatch etc också.

Medlem

Grymt bra! Årets näst mest säkra köp blev ännu säkrare.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Fan att MoH & Cod kommer typ samtidigt. Man kommer ju bara orka lira 1 av dom i mp.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

MoH sög ju skithårt i betan, ett av de absoult värsta spelen jag kört i multiplayer. CoD: BO blir ett garanterat köp i alla fall för min del.

Medlem

Undrar om det finns "Hardcore team deathmatch"?

Medlem

Nej tack. Lär köpa spelet för SP men MP? No waaai.

Alldeles för likt MW2.

Medlem

FeGro:
Vad var det som gjorde MoH så dåligt då?

Medlem

Jaha, vad ska man med "Cod-valutan" till då? Måste man lira det här tråkiga upplägget för att få låsa upp alla vapen?

Medlem
Skrivet av Hymer:

Fan att MoH & Cod kommer typ samtidigt. Man kommer ju bara orka lira 1 av dom i mp.

Satsa på MOH... tror det kommer bli ett spel som ger lite mer utmaning och som faktiskt känns som en shooter och inte ett spammande av killstreaks samt ruscher med kniv. COD:BO är i stort sett MW2 under 60-80 talet med modifierade banor och killstreaks.

Skrivet av Jozo:

Jaha, vad ska man med "Cod-valutan" till då? Måste man lira det här tråkiga upplägget för att få låsa upp alla vapen?

Tydligen så kommer du tjäna dessa "Cod-Points" under dina matcher, framförallt i wager lägena som jag förstått... och med dessa kan du då köpa de saker du vill ha istället för att behöva vandra igenom hela "unlock trädet" för att få de saker du vill ha.

Bra idé men tror det kommer vara mycket frustrerande på något sätt....

I övrigt så känns det som att de har tagit MW2 och bytt tid på det bara samt lagt in fler störande och frustrerande perks, vapen och "funktioner".

Angående spellägena, ja vad ska man säga, GG direkt rippat från CS, kan funka i COD p.g.a hur gamplayet är där, dock så tror jag nog d funkar bäst i CS. De övriga gameplaysen känns som efterkonstruktioner för de behövde mer "säljargument" och visa att de har fler spellägen än MOH och därför kommer de vara bättre....... -Bulls*it

Nä blir inget COD för mig i år iaf, kanske ur nån REA hink i feburari eftersom då har de säkert utannonserat nästa COD som kommer komma ett par månader efter det -.-'

Medlem

Är det dedikerade servrar eller inte? För mig är det helt och hållet endast det som fortfarande står mellan köp och inte köp... Hatade att man inte ens kunde välja vilken bana man ville spela i MW2!

Medlem

Ja, det kommer vara dedikerade servrar. Det har Treyarch offentliggjort för länge sen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Kommer nog bli kul men fan jag kommer vara skit fattig he he


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Va hände med dem vanliga game-modesen då? Team Deathmatch, Capture the flag, Deathmatch osv...

Medlem

Tycker det ser väldigt skumt ut i vissa scener, modellerna "lyser" ju typ! :S

Medlem

Om Promod släpps så blir det ju ett garanterat köp, annars tycker jag det är för likt MW2!

Inaktiv
Skrivet av Xtars:

Angående spellägena, ja vad ska man säga, GG direkt rippat från CS, kan funka i COD p.g.a hur gamplayet är där, dock så tror jag nog d funkar bäst i CS.

GunGame finns i cod4 också, faktiskt riktigt underhållande

Medlem
Skrivet av Ballong:

FeGro:
Vad var det som gjorde MoH så dåligt då?

För det första är det så gott som omöjligt att se fiender eftersom det inte finns något tracking system som i tex BC2. Vilket gör att man kan bli skjuten och inte ha någon aning om vart man blir skjuten ifrån. Detta hade vart okej om man hade haft mindre maps vilket iofs förekommer, men det är mest på större banor som detta blir märkbart irriterande.

Medlem
Skrivet av roosenquist:

Tycker det ser väldigt skumt ut i vissa scener, modellerna "lyser" ju typ! :S

Tycker de flesta grejjerna glänser i CoD spelen, vilket är lite fjantigt då det mesta ska vara mattat

Men åh andra sidan är det ju hollywood action rakt igenom!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

mw2 var inge kul varför skulle detta va så kul?... på alla videor så ser det identiskts ut.. bara några få skillnader...

nä.. MoH i oktober..... Där har ni grejor...

Treyarch VS DICE = Total kross av DICE.... Treyarch är en liten myra framför enorma elefanten DICE

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem
Medlem

Vill bara påpeka det faktum att de säger "When you get knifed you get set back ONE tier" om Gun Game, och inte som artikeln säger att man ska få börja om från början.

Medlem

Vill bara påpeka det faktum att de säger "When you get knifed you get set back ONE tier" om Gun Game, och inte som artikeln säger att man ska få börja om från början.

Medlem

Känns som om dom försöker lite för mycket. Keep it simple liksom.

123
Skriv svar