Daggs att vässa svärdet, polera skölden och sätta på sig rustningen igen grabbar/tjejer!! Första PROJECT DARK (aka Demon Souls 2) Trailern hittas här!!!

Inaktiv
Daggs att vässa svärdet, polera skölden och sätta på sig rustningen igen grabbar/tjejer!! Första PROJECT DARK (aka Demon Souls 2) Trailern hittas här!!!

Första Trailern av PROJECT DARK eller som i folkmun kallas för Demon Souls 2 har kommit ut!

Titta och njut!

*går iväg för att vässa mitt blue blood sword*

http://n4g.com/news/607945/project-dark-working-title-tgs-201...


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

fy helvete vad detta ser bra ut! skulle vilja haft den i HD men va fan, man tar vad man haver.

*går också iväg och vässar mitt blueblood sword, kanske morion blade också*

Haha, jag älskar dina forumrubriker!

Inaktiv

@ Sebastian

Bra att du gillar dom ( den här gången tog jag ett andetag innan oxå )

@ Peppe

Är morian blade bra? Stog och velade mellan BB sword och det och blev som saggt BB. Men det funkar ju lite "meh" i pvp, hur är det med Morian?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

morion blade är inte så bra egentligne. det är ganska segt, sen gör det inte alltför mycket skada. det positiva (kanske det enda) är att svärdet är som clever rat's ring. det tar alltså mer skada när HPn är 30% eler lägre.

blueblood sword är mycket bättre i min mening, då det faktiskt slår snabbare, har bra skada och det unika med det är ju att ju mer Luck man har, desto mer tar svärdet. sen är det också det perfekta svärdet att använda "Light Weapon" magin på, för sjuk skada.

så jag skulle kört med blueblood sword, det gör jag iaf

Medlem

Ohhh nice hoppas att 2an kommer hålla lika bra eller bättre än 1an

Hoppas att dom lägger till så att man kan invita vänner den gången (multiplay funka bra i 1an men det kan bli bättre)

Medlem

Jag som inte har ettan än...mm, alltid så sugen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar