Spana in nästa Mafia II-DLC som är ute 23 november

Robot
Spana in nästa Mafia II-DLC som är ute 23 november
Medlem
Spana in nästa Mafia II-DLC som är ute 23 november

Gött!! Det behövs för lite liv i luckan...

Medlem

Awesome!!!!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Sweet! Meeeeeeen, jag vill fortfarande få upplösningen på orginalspelet först innan alla dessa DLC. Detta ser dock bäst ut av allt DLC vi sett hittills.

Gäsp, detta skulle de ha släppt först med en karaktär som folk "kände till", märklig ordning de har på sina DLC...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gief nao!


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Köper nog GotY om några år.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hahaha, sålde de där skitspelet efter en dag, dvs. efter att man varvat det på svåraste.
Dom kan dra åt helvete, ska ja betala 600kr för spelet som inte är ett helt spel, sen 100kr tio gånger till för att det ska bli lika litet som GTA IV.
Köp för fan inte deras DLC så att inte fler tillverkare gör på samma sätt i framtiden!!!!

Medlem

Haha ja eller hur, dom planerade skiten från början släppa ett halvfärdigt spel och nu ska dom köra dlcs och hålla på så.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Köper nog GotY om några år.

Det lär nog inte bli någon GotY-utmärkelse för Mafia 2.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Hahaha, sålde de där skitspelet efter en dag, dvs. efter att man varvat det på svåraste.
Dom kan dra åt helvete, ska ja betala 600kr för spelet som inte är ett helt spel, sen 100kr tio gånger till för att det ska bli lika litet som GTA IV.
Köp för fan inte deras DLC så att inte fler tillverkare gör på samma sätt i framtiden!!!!

Kom inte och säg att GTA IV är litet då spellängden klår de flesta spel.

Medlem

Det här kan de glömma för min del. Jag köpte iofs den första DLC:n men efter vad den innebar kan de köra upp den här skiten där solen aldrig skiner. Det är äckel som de här som håller warezscenen vid liv. Dessutom, 2K är utgivare av Bioshock Infinate. Gissa om jag kommer att hålla i plånboken tills dess att det är bekräftat att det inte är samma skit som MafiaII. Fast innerst inne tror jag att marketing på 2K har fått lite för mycket inflytande.

"By the way, if anyone here is in marketing or advertising...kill yourself. Thank you. Just planting seeds, planting seeds is all I'm doing. No joke here, really. Seriously, kill yourself, you have no rationalisation for what you do, you are Satan's little helpers. Kill yourself, kill yourself, kill yourself now. Now, back to the show. Seriously, I know the marketing people: 'There's gonna be a joke comin' up.' There's no fuckin' joke. Suck a tail pipe, hang yourself...borrow a pistol from an NRA buddy, do something...rid the world of your evil fuckin' presence."

Bill Hicks


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Sweet! Meeeeeeen, jag vill fortfarande få upplösningen på orginalspelet först innan alla dessa DLC. Detta ser dock bäst ut av allt DLC vi sett hittills.

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar