Let's dance

Redaktör
Ponny
Let's dance

"Praktikblogga en gång om dagen." Chefens order - och jag lyder. Så Pixelpojken är numera "Praktikpixelpojken" och det återstår att se om jag uppgraderats till "Pixelpraktikkaffehämtarpojken" innan veckan är slut...

Antagligen var de andra rejält imponerande av mina moves när jag och övriga redaktionen provkörde Dance Central till Kinect - för nu ska jag recensera spelet. Vad de inte vet är att jag har en gedigen musikalbakgrund på folkhögskola där jag var en riktig stjärna i jazz, balett och funk... nej, men nu ljög jag visst en smula. Visst pluggade jag musikal men jag kunde snarare spela teater än att göra trippelpiruetter. Men förhoppningsvis snappade jag upp något som jag kan ha användning av nu när mina rytmlösa och charmigt klumpiga danssteg ska skakas till liv igen.

[ia=22985; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Let's dance

Din musikalvideo från folkhögskolan gör fortfarande ont i själen ibland.

Skägg.
10 Chambers

Länka för bövelen!

Vi har stora planer för dig, Praktikant-Fredrik. Stora planer!


signatur
Redaktör
Ponny

Nej, nej, nej! Bildmaterialet är inlåst och nyckeln bortslängd. Skulle filmen läcka ut på nätet skulle mitt liv vara över. Sanna mina ord!

Och jag ser med viss skräck och en stor del fascination fram emot när ni gör verklighet av planerna... I think.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar