Nya Operation Flashpoint, GRID och Dirt 3 ges släppramar

Robot
Medlem
Nya Operation Flashpoint, GRID och Dirt 3 ges släppramar

Ett MYCKET mer slipat Operation Flashpoint hade varit en gudagåva!

Medlem

Ingen ny info om nya Flashpoint? Roligt och se om det blir bättre.


signatur

The King is Back

Medlem

Jag tyckte om spelet, flashpoint dvs.
Men jag saknade att det inte fanns riktigt någon story som i originallet även om det är ett annat bolag som gör spelet.
Förstår inte varför man inte kunde spinna vidare på 3 olika soldaters vy.
Soldat,tank,flyg.

Kunde ha blivit riktigt bra skulle jag tro..

Ish
Medlem

Red River, kommer bli ett ännu större skämt än ettan. Och jag kallar det ettan för Dragon Rising har ingen rätt att bli kallat OPF2.

Red River kommer inte ha PvP MP, ingen uppdragseditor eller SDK. Det kommer vara klassbaserat med uppgraderingar att köpa. Spelaren kan dö på ett skott Och *drumroll* kommer vara så "realistisk som möjligt".......... Seriöst, man tar inte en bajskorv och pissar på den.. Lägg ner Red River projektet och gör ett ett till mediokert rallyspel istället.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ett nytt Grid yihaaa:)

Medlem

Men om man får till Operation Flashpoint: Red River kommer vi då för första gången i historien se ett spel som får en sexa i betyg?
Jag väntar med spänning!

Medlem

Jag förstår inte hur man ens kan våga gå ut med att man arbetar på en uppföljare till Dragon Rising :s

Helt skamligt vilket jävla spel! Och för att inte dra upp FZ:s recension åter igen..

Blir förbannad när jag tänker på det hela! :@


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Jag förstår inte hur man ens kan våga gå ut med att man arbetar på en uppföljare till Dragon Rising :s

Helt skamligt vilket jävla spel! Och för att inte dra upp FZ:s recension åter igen..

Blir förbannad när jag tänker på det hela! :@

Ja fyfan. Jag förhandsbokade och köpte Operation Flashpoint 2 för jag tänkte att.. Codemasters kan ju inte förstöra märket Operation Flashpoint med ett dåligt spel.. det kan bara bli bra.

Gud så fel jag hade.

Har två saker o säga.

1. Operation Flashpoint 2 behöver ingen CD key för att spelas, gäller även online.

Och 2. Det var ett ruskigt dåligt spel, Red River lär ju vara en expansion baserad på samma motor så.. Håll er BORTA. FÖR GUDS SKULL. Fz's betyg på tvåan var ett köpt betyg punkt slut.

Att köpa expansionen lär med 99.999% sannolikhet vara som att elda pengar.

Tiv

Medlem

Dynga, nu med släppramar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kan konstnärer sälja bajs på burk så finns det väl även några idioter som köper detta.
FZ kanske kommer ge det bra betyg med en ny motivation - kanske att det suger på så hemska vis att det närmast får räknas som nån sorts avantgardism?

Att ens nämna dessa spel och Bohemias Operation Flashpoint och Arma-serie i samma sammanhang är ju skrattretande.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Jag förstår inte hur man ens kan våga gå ut med att man arbetar på en uppföljare till Dragon Rising :s

Helt skamligt vilket jävla spel! Och för att inte dra upp FZ:s recension åter igen..

Blir förbannad när jag tänker på det hela! :@

haha ja fy fan precis vad jag tänker om COD black Ops

Fast jag mer "Rage quittar" från menyn innan uppstart för det är såååå j*vla dåligt

Medlem

Jag gillade Operation Flashpoint skarpt men kanske det beror på att jag är ganska gammal.


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar