Robot
Lego Universe

De entusiastiska danska plastfigurerna nöjer sig inte med att invadera barnrumsgolv och halvparodiera kända filmer, nu ska det byggas med andra på internet också med legobit i megabit.

#lego-universe-1, #apb-3, #tabula-rasa


Medlem
Lego Universe

Äsch, jag som tänkt att detta skulle bli rätt häftigt ändå :/

/ LordDaimos

Medlem

Ser inget vidare ut, snacka om kass trailer.

Medlem

Om dom dissade månads kostnaden och la till en "market" elr nått liknande så kanske det skulle göra att man kunde överse de negativa delarna xD

Medlem

Lirade betan ett bra tag.Tyckte det va helt okej först men efter att man gjort det mesta blev allt bara tråkigt

Medlem

Vad ska vi ha det här spelet till egentligen? Vi har ju Minecraft

Medlem

Har inte sett många barn lira minecraft...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Minecraft är spelet som släpper dig helt fritt och "gör vad du vill" generellt sett så brukar inte barn gilla det så skarpt.

Medlem

Trodde att detta skulle kunna bli hur bra som helst, typ 100 gånger bättre än WoW.

Moderator | Testpilot

P2P are you kidding me?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vad tråkigt. Boxen ser ju helt grym ut!

Medlem

Tycker det är en rätt bra introduktion till MMO spel och barnen får lära sig lite lagom svår engelska. Jag tror content kan räcka rätt länge. Kolla bara hu många ungar som spelar "gratisspel" som Panfu. De har extremt lite content utöver riktigt fet penga grind. Lego Universe är överlägset den typen av spel.

Ove får nog helt enkelt inse att han är fel målgrupp och vet för lite om hur 8-10 åringar spelar

4/5

Medlem

Tycker att det känns som ett singelplayer spel med en chat som ingen använder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Lego-starwars äger :).

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar