Black Ops avklarat

Skägg.
10 Chambers
Black Ops avklarat

Förutom #Minecraft så har jag bara nöjesspelat en titel i höst och det är #Call of Duty: Black Ops. Jag var egentligen inte så superintresserad, sorterade in det i "ännu en shooter"-facket men när jag hittade ett överblivet exemplar på redaktionen blev jag sugen och faktiskt överraskad. Jag antog att #Activision inte ville slarva bort #Treyarchs första spel som Call of Duty-varumärkets främsta anförare men som sagt, överraskad blev jag.

Receptet känns såklart igen med hyfsat hårt scriptade actionsekvenser men till skillnad från många andra sentida pangpangspel höll storyn faktiskt samman alla strider bra. Visst, det blev en del Duckhunt-fester där bara var att vänta på att målen skulle dyka upp men oftast var de bra maskerade. Banan jag gillade mest var flykten från Vorkuta, den ryska fängelset som får våra svenska anstalter att likna spa-vistelser. Fullt ös hela tiden och sköna interaktioner med de allierade. Vietnam-delarna var också riktigt trevliga. Rekommenderas om du fortfarande är skeptisk till om ännu ett spel i serien kan vara värt att slanta för.

#blogg


signatur
Black Ops avklarat

Jag får det imorgon, ska bli kul att testa...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Det revolutionerar inget, gör bara klassiskt pangpang väldigt bra.


signatur

Jag ska göra kaos på soldaterna


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det enda jag hade problem med var längden. Jag klarade det på 4 timmar. I kontrast så köpte jag Fallout Las Vegas för samma pris (379) och det spelade jag igenom på 80h! (visst jag gjorde allt jag kunde, men det gjorde jag i Black Ops också). Det blev en hel del mer Bang for the Buck på FO:LV det...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skägg.
10 Chambers

Jag tror att jag fläskade igenom det på sex, typ en veckas lirande och var efter det väldigt mätt på pangandet. Sen väntar ju onlinedelen om man vill ha mer.


signatur
Medlem

No way José, är fast i BF:BC2 nu

1
Skriv svar