Titan är på riktigt!

Medlem
Titan är på riktigt!

Läckan som dök upp för några veckor sedan, och sades vara Blizzards planering de närmaste fem åren har visat sig vara åtminstone delvis sann. Blizzards Frank Pearce har i en intervju medgett att <i>Titan</i> är arbetsnamnet på deras nästa stora MMO, men några mer detaljer än så gav han inte. Gissningarna är många och vilda på alla spelsajter och -bloggar, men den rimligaste och den som jag tror mest på är att det blir ett MMOFPS närbesläktat med <i>Starcraft</i>.

På så vis äter de inte upp sin egen marknadsandel (en <i>WoW</i>-expansion släpps i ungefär samma veva) genom att släppa ännu ett rollspel och fyller dessutom en nisch som gapat tom sedan alla slutade spela det utmärkta <i>Planetside</i> för några år sedan. Eller spelar ni fortfarande <i>Planetside</i>? Finns det fortfarande några aktiva servrar? Jag har ljuva minnen från det spelet, men vet inte om jag kan gå tillbaka nu - det skulle bara kännas fel.

#blogg

Inaktiv
Titan är på riktigt!

Planetside har stulit alldeles för många timmar av mitt liv ...

Medlem

Det var grymt! Men idag kanske det inte skulle hålla så bra, så en ny version vore förödande för min fritid.

1
Skriv svar