The Trashmaster - långfilm i GTA IV

Robot
The Trashmaster - långfilm i GTA IV

En mustig herre vid namn Mathie Weschler har i och ur Grand Theft Auto IV skapat 90-minutersrullen "The Trashmaster" med röstskådespeleri, pangande och mer pangande.

#grand-theft-auto-iv


Medlem
The Trashmaster - långfilm i GTA IV

HAHA, har kollat igenom 10 minuter och hittills verkar den fin!!! Bra jobbat!

AW8
Medlem

Jag har tittat i 10 minuter, och det är jävligt häftigt hur man kan föra nånting sånt här!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Inaktiv

Det tog honom tydligen 2 år att slutföra filmen.

Medlem

Grymt! Skall se den, verkar spännande

GTA IV ser jag förövrigt fram emot att spela igen med nya Sandy B. Hoppas den klarar av att driva spelet på relativt höga inställningar.

Medlem
Skrivet av Cheewie:

Grymt! Skall se den, verkar spännande

GTA IV ser jag förövrigt fram emot att spela igen med nya Sandy B. Hoppas den klarar av att driva spelet på relativt höga inställningar.

Behöver du knappast Sandy B till, skulle jag stoppa i ett till 6970 i min dator skulle det glida prima!

Min Phenom x6@3,64Ghz blir bara använd till 52% i benchen iaf och det spelar ingen roll om jag klocka den högre!

För övrigt verkar filmen rätt bra faktist Berättarrösten låter som en Sylvester Stallone med fransk brytning?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Den var skönt bra faktiskt haha
Den kan bli lite seg till o från bara

Medlem

Kollat igenom hela nu, riktigt grymt må jag säga!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

lyssnade i 5 sek men var tvungen o stänga av pga "voice-actingen"

Medlem

sista 15-20 min var riktigt bra med transformers musik tror jag det var

Medlem
Medlem

snabbspolade massor.. lite seg, men kudos till killen som orkade slutföra det. Det e sådan här dedikation som borde ge han ett jobb hos Rockstar direkt.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar