Medlem
Campers (BO)

jag bara undrar vad som är kul med att sitta i ett jävla hörn med commando och campa hela matchen?
jag kan förstå om man har försöker hitta nåt bra ställe och ligga och snipra men annars, är det bara poängen som räknas?
för jag tvivlar på att folk tycker det är kul att campa så.

Medlem

inte själva campningen som är det roliga utan allt whine som kommer..

Medlem

Då undrar jag var du stöter på dessa campers. I jämförelse med MW2 så existerar dom inte ens i BO.

Medlem

Bara för att någon står still på samma ställe i längre än 10 sekunder så blir den kallad för camper. Det hör till.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Ibland måste man när man rusar ut på toan eller har blivit bemött på samma sätt. Alla spelar ju inte lika.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av xyanide:

Då undrar jag var du stöter på dessa campers. I jämförelse med MW2 så existerar dom inte ens i BO.

Uhum, undrar jag med. Visst har sett några få men de e fan inte ofta jag ser folk sitta på samma ställe o blega.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Det är inte så farligt.. det är ju rätt lätt att nita nån när han sitter på samma ställe hela tiden Semtex is the shit!

Jag kör nästan bara domination och då tar jag alltid 2 flaggor och sedan kör jag defense, dåååå blir man kallad camper hela tiden även om man rushar runt som fasen mellan flagga 1 och 2. Det är ju ingen mening att ta alla 3 flaggor då har man ju ingen aning vilket håll folker kommer ifrån speciellt när det är så konstigt spawnsystem som det är i Black OPS.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar