Inga modmöjligheter i BF3?

Medlem

Fan nu blir jag så jävla glad att jag nästan börjar gråta. När jag läste scansen, att spelet utvecklas först och främst till PC och portas till consoler skrek jag så satans högt!


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Skrota PC upplagan, PC är förlegat som spelplattform, fokusera på konsoll så kommer det bli så mkt bättre!

Medlem

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Det jag älskat hos bfbc2 är ljuden. Jag kör alltid med ljudsystemet på högsta. Det är så sjukt välgjort, och om dom nu jobbat på det ännu mer så, helvete vad jag ser fram emot det. Aldrig hört något så detaljerat ljud i något krigsspel.

"- Samlat in egna stridsinspelningar (kulor, stridsvagnar, helikoptrar och så vidare) från olika avstånd för att förbättra realismen"

"- En del av enspelarkampanjen utspelas i Sulaymaniyah, irakiska Kurdistan" Tummen upp för det. Riktigt fint där.. Och en zon där amerikanska styrkor håller till pga det är lugnast där.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Skrota PC upplagan, PC är förlegat som spelplattform, fokusera på konsoll så kommer det bli så mkt bättre!

Skrota Konsoll upplagan, Konsoll är förlegat som spelplattform, fokusera på PC så kommer det bli så mkt bättre! .. det är ju PC som är i fokus, konsoll kommer få PC portat! , PC har allt som är så mycket bättre än konsoll, grafik, känsla, stil, skills, .. jag önskade redan från början att Battlefield 3 hade varit ett PC exclusivt..

Inaktiv

inte så konstigt. -- dom är väl rädd att folk utanför dice ska göra det spelbart.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Skrota PC upplagan, PC är förlegat som spelplattform, fokusera på konsoll så kommer det bli så mkt bättre!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Hah...haha.... heh..

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bara 4 klasser? Betyder det att det kommer att springa runt Rambo-medics och assaults med oändlig tillgång till C4 igen. Att bara ha 4 klasser var en av de värsta sakerna i Bc2. Varje klass kunde för mycket saker.
Medics ska ha ARs utan granatkastare och inte en stor jäkla lmg!

Kommer varje lag ha en egen uppsättning vapen som är unika till dem, eller kommer ni att satsa på Cod-sättet igen där alla lag har tillgång till alla vapen, vilket är urtråkigt?
Betyder "Ännu mer saker att låsa upp" att de spelare som grindar mest har bäst saker och är överlägsna casual-lirarna, såsom i Bc2 (Magnum ammo). Och är det så att man måste hålla på och låsa upp medpacks, ammopacks och sånt som klasserna redan ska ha från start?

Kommer det att vara en lika urusel HUD som i Bc2, eller kommer ni att återgå till Bf2:s bra HUD?

Ingen återhämtande hälsa hoppas jag?

Jag vet inte, de här nyheterna gav en besk eftersmak. Det känns mer som Bad Company 3 än bf3 av det vi kan läsa, men vi har ju som sagt inte sett något av spelet än. Så vem vet, det kanske kommer att vara det Bf3 vi alla har väntat på.

Håller med. Hoppas fan inte att medics springer runt som rambo som BC2. Medics ska ha ärtbössor och inget annat. Sen vill inte jag heller att hälsan ska bli återhämtad efter strid.

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av KlosterKatten:

Är fortfarande väldigt skeptiskt till detta spel. Men vi får se..

Hur kan du vara skeptisk? Du har all information framför dig..

^^

Medlem

Får banne mig hoppas att medicen inte har en KSP som huvudarmering. I fall detta händer så blir man ledsen i ögat.

BF2s koncept med 7 olika klasser var enligt mig klockrent. Då det blir lite mer specialicering på gruppen ifråga.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Håller med. Hoppas fan inte att medics springer runt som rambo som BC2. Medics ska ha ärtbössor och inget annat. Sen vill inte jag heller att hälsan ska bli återhämtad efter strid.

Jag tyckte att 4 klasser fungerade utmärkt i 2142. Medics slogs ihop med Assault och blev en väldigt attraktiv, offensiv klass.
Jag är inte heller särskilt förtjust i BC2-upplägget där Medis springer runt med kulsprutor


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av PingviN:
Skrivet av Skelögd:

Håller med. Hoppas fan inte att medics springer runt som rambo som BC2. Medics ska ha ärtbössor och inget annat. Sen vill inte jag heller att hälsan ska bli återhämtad efter strid.

Jag tyckte att 4 klasser fungerade utmärkt i 2142. Medics slogs ihop med Assault och blev en väldigt attraktiv, offensiv klass.
Jag är inte heller särskilt förtjust i BC2-upplägget där Medis springer runt med kulsprutor

Där har du en bra punkt, hade glömt "titanen" Bf2142 ett bra balanserat spel i fråga. Man kan ju bara hoppas att spelets fyra klasser blir optimerade på ett sådant vis.

Medlem

Fy fan för 4 klasser, alla klasser kan för mycket och då bliir det tråååkigt, kolla bara på bc2...


signatur

B lup

Medlem

Allså jag kan inte se bilderna -.-'

Medlem
Skrivet av Eottt:

Fy fan för 4 klasser, alla klasser kan för mycket och då bliir det tråååkigt, kolla bara på bc2...

*suck* Läs gameinformer scansen innan du klagar.

Medlem

inge mods är ju lite synd, men kommer ändå köpa de

Medlem

Anledningen till att man tagit bort klasser lär vara att få spelade dom andra så istället har de dragit ner klasserna så att de används mer effektivt, surt för de som gillade att kunna välja mellan flera klasser men samtidigt förståeligt om väldigt få använde dom.

När det kommer till att Dice valt att ha med en SP-del så tror jag detta beror på att de märkt hur populärt det var i Bad Company. Anledningen till att det inte hade med detta i 1942 var nog att de körde samma koncept som UT och Quake 3 samt att de nog hade svårt att få till ett bra sådant utan valde att helt göra ett spel koncentrerat på MP (där SP-delen mer var för övning).

Jag förstår dock samtidigt de som inte gillar detta då man är rädd att MP-delen kommer drabbas tack vare att man lägger ner tid på att göra SP-delen.

Medlem
Skrivet av g4bb3h:
Skrivet av WaltX:

Skiter totalt i moddar ändå.

spelar man stenad från soffan med spelkontroll gjord för donkey kong kan jag förstå det.

men hade spel som BF2 funnits utan modden Desert combat ?

vart kom CS ifrån ? portal ? bill gates mamma ?

moddar är det som ofta banar vägen för nya spel och skapar nya utvecklare, inte dampbarnen som står och hoppar på handkontrollen och skriker i mikrofonen på en okänd random laggig B-server i ett annat land när autoaim inte funkar bra

Jag har spelat Battlefield 2 i totalt 700+ timmar på den tiden då spelet var nytt. Jag har aldrig fastnat för någon av moddarna som har funnits hittills. Så jag skiter totalt i det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Jozo:

Bara 4 klasser? Betyder det att det kommer att springa runt Rambo-medics och assaults med oändlig tillgång till C4 igen. Att bara ha 4 klasser var en av de värsta sakerna i Bc2. Varje klass kunde för mycket saker.
Medics ska ha ARs utan granatkastare och inte en stor jäkla lmg!

Kommer varje lag ha en egen uppsättning vapen som är unika till dem, eller kommer ni att satsa på Cod-sättet igen där alla lag har tillgång till alla vapen, vilket är urtråkigt?
Betyder "Ännu mer saker att låsa upp" att de spelare som grindar mest har bäst saker och är överlägsna casual-lirarna, såsom i Bc2 (Magnum ammo). Och är det så att man måste hålla på och låsa upp medpacks, ammopacks och sånt som klasserna redan ska ha från start?

Kommer det att vara en lika urusel HUD som i Bc2, eller kommer ni att återgå till Bf2:s bra HUD?

Ingen återhämtande hälsa hoppas jag?

Jag vet inte, de här nyheterna gav en besk eftersmak. Det känns mer som Bad Company 3 än bf3 av det vi kan läsa, men vi har ju som sagt inte sett något av spelet än. Så vem vet, det kanske kommer att vara det Bf3 vi alla har väntat på.

Rambo Medics? Aldrig märkt någon som varit OP med Medic.

Oändlig tillgång till C4? Frågetecken?

4 Klasser är som jag sagt 2 gånger redan, mycket bättre med mer customization än 7 klasser mer mindre customization.

Du låser upp ammopacks/medpacks efter typ en level.. helvete

Absolut inget fel på HUD'en i BC2

Återhämande hälsa? L2 Hardcore din noob

Du är besk. Det känns inte det minsta som Bad Company 3.

Du menar alltså att du aldrig har mött en grupp medics med M60, där om en blir nedskjuten så blir han återupplivad direkt av de andra och är odödlig en stund? Det är löjligt att sjukvårdaren ska springa runt med en stor lmg. Han ska ha en AR utan granatkastare som i Bf2 om man frågar mig.

En assault som väljer ett vapen utan granatkastare får tillgång till C4 som han kan fylla på i oändlighet.

Så bara för att du tycker att 4 klasser är bättre än 7, måste alla göra det? Jag anser inte att en klass ska vara bäst på att både förstöra och reparera saker t.ex, men det tycker inte du.

HUD:en är totalt värdelös för oss färgblinda. Jag lirar Bc2 på konsoll och där kan man inte ställa in ett färgblindläge som på PC. Av någon anledning så har Dice valt att bara lägga till det på Pc-versionen efter hundratals klagotrådar på det officiella forumet .
Sen så gav den knappt någon information alls. Hur mycket hälsa har jag kvar när jag har blivit skjuten och den röda sylten har försvunnit från skärmen? Vem är det som ropar efter ammunition eller hälsa, det kan man inte heller se.
Och att välja att ha en vit ikon över folk som måste återupplivas på snöbanor är bara idiotiskt!

Så bara för att jag inte vill ha återhämtande hälsa så måste jag lira ett läge som är översållat av prickskyttar och där man inte har någon HUD alls? Vill du ha återhämtande hälsa menar du i vanilla versionen?

Här får man inte vara skeptisk, för då kommer Zhrooms och säger att man inte får tycka som man vill...

Medlem
Skrivet av g4bb3h:

spelar man stenad från soffan med spelkontroll gjord för donkey kong kan jag förstå det.

men hade spel som BF2 funnits utan modden Desert combat ?

vart kom CS ifrån ? portal ? bill gates mamma ?

moddar är det som ofta banar vägen för nya spel och skapar nya utvecklare, inte dampbarnen som står och hoppar på handkontrollen och skriker i mikrofonen på en okänd random laggig B-server i ett annat land när autoaim inte funkar bra

Inte alla som har kännedom om detta, de bryr sig bara om det vi har idag inte hur det kommer sig att det är så. På samma sätt som folk idag klagar över piratkopiering när det är tack vare den som datorer blev populära och Microsoft blev ett stort namn.

Jag håller helt med dig, utan CS och mods så hade nog dagens spel sett annorlunda ut och deras bäst före datum hade inte varit i närheten lika lång som den är idag tack vare mods.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Skrota PC upplagan, PC är förlegat som spelplattform, fokusera på konsoll så kommer det bli så mkt bättre!

Pc är knappast förlegat som plattform, däremot är sättet att ta betalt för mediet det. Blizzard har med all tydlighet visat att pc spel kan sälja bra än idag med både Starcraft 2 och senaste expansionen till WoW.

Medlem
Skrivet av rewoX:

det är ju PC som är i fokus, konsoll kommer få PC portat! , PC har allt som är så mycket bättre än konsoll, grafik, känsla, stil, skills, .. jag önskade redan från början att Battlefield 3 hade varit ett PC exclusivt..

Tvivlar starkt på att de kommer göra två separata spel utan att de kommer försöka göra så mycket de kan för att få merparten att funka till konsol med. Så spelet kommer redan vara utvecklat för båda formaten vilket kan innebära ett sämre "optimerat" spel än om de inte gjorde spelet multi-format.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Mortalis:

Skrota PC upplagan, PC är förlegat som spelplattform, fokusera på konsoll så kommer det bli så mkt bättre!

Pc är knappast förlegat som plattform, däremot är sättet att ta betalt för mediet det. Blizzard har med all tydlighet visat att pc spel kan sälja bra än idag med både Starcraft 2 och senaste expansionen till WoW.

Glöm för allt i världen inte STEAM som röjer marknaden med alla konsoler.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Glöm för allt i världen inte STEAM som röjer marknaden med alla konsoler.

Ovan var mer att påpeka att om en utvecklare lyssnar på sina fans och fortsätter göra spel som dessa vill ha så kan man fortfarande tjäna pengar även på den "gamla modellen" men visst har du rätt STEAM visar också att pc knappast är dött utan att sättet att ta betalt via butik är det.

Skrivet av zhrooms:

Desert Combat var till BF1942 din noob

Han menade nog snarare att det inte hade kommit något BF2 alls utan just mods som Desert Combat ;).

Medlem

Vad värdelöst, enda anledningen till att jag har kvar BF2 idag på min PC är för Project Reality främst men även Forgotten Hope.

Medlem

Men vad som jag förstår det säger de bara att det inte blir på release .. Varken HL eller source hadde deras mod verktyg ute på release .. .tror jag är nästan säker på det iaf ^_^


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Trist att höra! Då blir det inget köp för min det då det är ForgottenHope som lockar!

Medlem

Jag kommer då inte sakna moddar det minsta lilla. Testat dom kanske 15 min sen spelat vanilla igen.

Dice är ett företag som vill tjäna pengar.
Utveckla mod verktyg = kostsamt
Folk spelar moddar istället för att köpa DLC= kostsamt

Bara att vänja er, mod-verktyg är historia.

*edit*

Ban editor hade dock varit trevligt, men gissar det kommer gå samma öde till mötes...

Moderator | Testpilot
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av pelson:

Tråkigt att det inte blir modverktyg, alltså inge Project Reality eller Forgotten Hope.
Eftersom serververktyg heller inte listas där så antar jag att vi får klara oss utan det också...
QQ

Vi vet fortfarande inte hur det blir med mod verktyg, det är väldigt avancerad motor och dom har förklarat hur banorna i spelet är uppbyggda, jag väljer hällre BF3 utan mod tools i höst, än BF3 med mod tools hösten 2012..

Och Project Reality skulle ändå inte komma till BF3, då dom utvecklar ett eget spel.

Forgotten Hope? Nej tack.. Modern Tid > WW2

Skrivet av BME:

vänta va? 4 klasser och singleplayer? Bad Company 3 med andra ord

4 klasser är bättre än 7.

Singleplayer är bra, spelet skulle gå bakåt om det inte hade SP.. tiderna förändras.. Half-Life var ett SP spel, BF var ett MP spel.. nu har båda spelen SP + MP.

Skrivet av KlosterKatten:

Är fortfarande väldigt skeptiskt till detta spel. Men vi får se..

Hur kan du vara skeptisk? Du har all information framför dig..

Skrivet av kebbe:

"Banförstörelsen blir trovärdig och i princip allt ska kunna förstöras"

Ja, så lät det även inför det första Bad Company. Det slutade med att man kunde göra några mindre hål i väggarna på vissa hus. I tvåan fick man sedan göra lite större hål i vissa hus, samtidigt som vissa kunde rasa. Kommer vi äntligen att kunna göra någon skada mot de där oförstörbara materialen "sten" och "metall" nu?

Med tanke på att stora hus ska kunna rasa av jordbävningar m.m. så troligtvis kan ALLT gå sönder.

Skrivet av Ap@n:

Det enda jag egentligen hoppas på är en fungerande jävla nätkod. Orkar inte spela BC2 längre i och med att jag har 200 ping även på servrar som ligger ett par hundra meter från huset... Håller mig nu till spel där jag kan spela med en vettig <60 ping :/

Jag har 70 ping på Battlefield Gotland, 100 på TV2, inga problem med lagg/hitboxes eller dylikt.

Skrivet av PcGamer:

De säger att de satsar på pc och tar samtidigt bort den yttersta skillnaden mellan pc och konsol (att kunna modda spelet). Får väl hoppas att detta inte är bestående beslut för mods är anledningen till att flera år gamla spel fortfarande är populära (Half-Life hade aldrig varit så populärt som det blev om det inte var för CS).

Annars verkar det kunna bli ett bra spel även om jag tycker att det är komiskt att de DLC nämns (säg vad ni vill men detta är ett sätt att tjäna lite lätta pengar på något som borde varit med i spelet från början).

Tar bort? Dom väljer inte att ta bort något, dom har inte bestämt sig ännu.. och valet är inte att TA BORT det.. det är att lägga ner oändlig tid på att optimera motorn för modding, vilket för mig är helt onödigt då spelet kommer vara tillräckligt realistiskt på hardcore och jag föredrar modern tid > annan tid.

Skyll inte DLC på EA, om alla gör det, vilket dom gör då dom tjänar pengar på det.. så vore det dumt av dom att inte göra det.

Skrivet av jedi007:
Skrivet av Keasar:

Åt skogen med er skeptiker! Första dagen köp för mig!

Ser underbart ut indeed. Men mycket hänger på Spelkänslan imo. En sann Battlefield 3 titel imo är att känna att det jag spelar inte är en ytterligare Bad company titel med spray and pray fasoner.
Jag blev också som några andra ytterligare skeptisk när jag såg följande:

* 4 klasser
* Singleplayer story

Det Luktar bad company consept lång väg. Vilket är väldigt tråkigt då Battlefield 3 sägs vara en sann uppföljare till battlefield 2. oavsett underbar grafik spelet har och att spelet har blivit mycket bättre på många punkter det är självklart. Men dessa 2 argument ovan är 2 käppar i hjulet som kommer eliminera en del av den klassiska battlefield känslan för iallfall mig . angående spelkänslan. Den biten återstår såklart att uppleva. Så jag slår inte hammaren i bordet i förväg. Men tills dess har jag dock inte höga förväntningar om det.

4 Klasser med mer customization är bättre än 7 Klasser med mindre customization.

Spelet skulle inte sälja lika bra om det inte hade SP 2011. Nya tider.. deal with it

Skrivet av donhenri:

4 klasser = medic springer runt med M60 igen..

Haters gonna hate, jag vill aldrig dödad av M60, för alla noobs kör medic och väljer fel vapen och kan inte sikta for shit.

Skrivet av RawSnake:

Wow, snygga bilder, om det där är ingame-bilder och inte för-renderat eller så undrar man ju vad man behöver för hårvara för att kunna spela det med det där utseendet.

Det där är inte speciellt snyggt, små bilder dålig kvalité från en tidning.. detta spel är fortfarande på Frostbite, inte CryEngine 5.

Skrivet av G.Khazim:

Mod verktyg lär komma så småningom.... för stor fan base för att inte släppa det....men vem vet det är ju trots allt EA.

Ja, frågan är om EA vill punga ut X antal kronor så att Dice kan arbeta i ett år på att anpassa motorn till modding.

Skrivet av 6ybite:

Hoppas på riktiga dedicated servers också, de som är i både black ops och BC2 på PC är förfärligt dåliga.

Inget dåligt med dedicated servers till BC2, fungerar finfint.

Skrivet av TruB:

cod clone here i come

Gräv ner sig själv.

Skrivet av AshTray:

PC huvudformat ey? Vi får väl se. Är inte särskilt övertygad, DICE säger väl precis vad som helst för att rädda de få PC-fans de har kvar. Kommer inte köpa det här vid release, får vänta ett tag och se. Har bara en känsla av att det kommer vara lika trasigt som BC2.

"vänta ett tag och se." Bra, gå tillbaka till ditt CoD så slipper vi dig.

Skrivet av aspunk:

Finns väl egentligen en sak som avgör saken för mig. Kanske inte så stort, men definitivt en gamechanger:

Alla vapen får inte använda tracers. Det är irriterande att alla ser var man skjuter ifrån.

Sedan skulle riktiga dedi-servrar vara ett jätteplus, men det är väl alldeles för mycket att begära som vanligt.

"riktiga dedi-servrar", du menar public dedikerade server tools.. Dice har redan förklarat varför dom valde det, det är både bra och dåligt. Jag bryr mig inte ett piss om vad det blir, för det drabbar inte mig.

Skrivet av Soulless:

Hmm...
Är inte överlycklig över att spelet kommer innehålla en singleplayer kampanj.
Det är inget som borde ingå i en ÄKTA uppföljare i battlefield serien.
Den ska koncentreras på multiplayer och inget annat.
Singleplayer får man i Bad company, eller något av konkurrenternas spel.
Jag är skeptiskt till detta, är rädd för att det blir ett mainstreamat konsollspel likt alla andra...Men jag hoppas och önskar motsatsen.

Det är precis vad som borde ingå i en ÄKTA uppföljare till Battlefield 3, det är 2011.. inte 2004.

"eller något av konkurrenternas spel".. varför har konkurrenterna det? Jo för att det säljer bättre, dom gör inte spelet för att du ska sitta och nooba dig i MP, dom gör det för att tjäna pengar.

Det kommer inte bli ett mainstreamat konsollspel, lär dig läsa.

Skrivet av Toomsie:

Väldigt trist. Jag förstår bara inte varför de inte vill fixa modverktyg... tänkte skriva en hel grej om hur dagens spel inte är som de brukade vara. Men orka.

"inte vill".. dom vill men det är väldigt komplicerat, men javisst.. du kan ju betala EA/Dice ett par miljoner så kan dom nog koka ihop något mod tool åt dig till nästa år.

Skrivet av Hymer:

Jag är nöjd sålänge Dice lyckas göra så att inte snipern är så jäkla over powered som den är i BC2 o MOH

Det är få som är OP med snipers, jag har ALDRIG mött en sniper som varit bättre än mig, i varken MoH eller BC2.

Och jag tycker inte jag är OP med min klass, vad fan kan jag göra när 2 pers springer in SAMTIDIGT och armar en låda i Rush? Inte ett piss, skjuter ena.. andra plantar.. mitt lag auto förlorar, även om det är en person, så har jag 1 skott på mig att döda honom när han plantar, + att han går runt lådan hela tiden, och jag har en 1 sekund på mig att skjuta, vilket händer att jag lätt missar.

Skrivet av Jozo:

Bara 4 klasser? Betyder det att det kommer att springa runt Rambo-medics och assaults med oändlig tillgång till C4 igen. Att bara ha 4 klasser var en av de värsta sakerna i Bc2. Varje klass kunde för mycket saker.
Medics ska ha ARs utan granatkastare och inte en stor jäkla lmg!

Kommer varje lag ha en egen uppsättning vapen som är unika till dem, eller kommer ni att satsa på Cod-sättet igen där alla lag har tillgång till alla vapen, vilket är urtråkigt?
Betyder "Ännu mer saker att låsa upp" att de spelare som grindar mest har bäst saker och är överlägsna casual-lirarna, såsom i Bc2 (Magnum ammo). Och är det så att man måste hålla på och låsa upp medpacks, ammopacks och sånt som klasserna redan ska ha från start?

Kommer det att vara en lika urusel HUD som i Bc2, eller kommer ni att återgå till Bf2:s bra HUD?

Ingen återhämtande hälsa hoppas jag?

Jag vet inte, de här nyheterna gav en besk eftersmak. Det känns mer som Bad Company 3 än bf3 av det vi kan läsa, men vi har ju som sagt inte sett något av spelet än. Så vem vet, det kanske kommer att vara det Bf3 vi alla har väntat på.

Rambo Medics? Aldrig märkt någon som varit OP med Medic.

Oändlig tillgång till C4? Frågetecken?

4 Klasser är som jag sagt 2 gånger redan, mycket bättre med mer customization än 7 klasser mer mindre customization.

Du låser upp ammopacks/medpacks efter typ en level.. helvete

Absolut inget fel på HUD'en i BC2

Återhämande hälsa? L2 Hardcore din noob

Du är besk. Det känns inte det minsta som Bad Company 3.

Skrivet av g4bb3h:

inga mod verktyg så troligen inget större flerårigt community som kommer tillbaka, men pengar lär de hova in.
troligen släpps igen server heller då alla är vana ha en vibrerande gamepad uppträngd mellan skinkorna

lol.

Skrivet av g4bb3h:
Skrivet av WaltX:

Skiter totalt i moddar ändå.

spelar man stenad från soffan med spelkontroll gjord för donkey kong kan jag förstå det.

men hade spel som BF2 funnits utan modden Desert combat ?

vart kom CS ifrån ? portal ? bill gates mamma ?

moddar är det som ofta banar vägen för nya spel och skapar nya utvecklare, inte dampbarnen som står och hoppar på handkontrollen och skriker i mikrofonen på en okänd random laggig B-server i ett annat land när autoaim inte funkar bra

Desert Combat var till BF1942 din noob, och nej, CS kom från Minh Le.

Varför ska BF3 had mod tools? Vilken mod skulle bli bättre än vanliga BF3? Forgotte Hope: My Snow White Ass? .. WW2 är uttjatat.. jag föredrog Desert Combat över BF1942, och jag föredrar BF3 över Forgotten Ho..rseshit

Skrivet av Keasar:
Skrivet av Remus:

Vad var det som var så snyggt med dom där bilderna? Grafiken var bra men inte som dom allra flesta här på kommentarerna skriver "OOOOOOOH IT'S BEAUTIFUL!" eller "OERHÖRT VACKERT!!!!!!!!!"....

Suck...

Det är för att jag kan titta på bilderna, sen visualisera dem i rörelse med spelets potential.
Ta bilden som visar en kille bakom 3 soldater som springer ner för en gata, en mini bird i luften och som verkar visa en del av interfacet. Den enskilda gatan dem står på skulle vara en hel bana i spel som CoD, MoH etc. Sen så tar du det, och fördubblar storleken 6-7 gånger och du får en Battlefield bana, med samma detalj nivå. Lägg till sen Destruction 3.0 på miljöerna, 64 spelare som kämpar mellan gränderna och husen, kakafonin av alla vapen som smattrar och ekar mellan husen, och bilden du får är så vacker och underbar som några av oss tycker.

Jag vill kys.. eeh

Skrivet av Lerner:

fy fan.. inga modverktyg = a huge step backwards... synd att vi inte var ryssar som stod o mejjade ner dom när dom tog det beslutet. blööh.. sad day.

Inga modverktyg.. INTE ett huge step backwards

Synd att du inte förstår varför dom inte har mod tools, läs på.

Skrivet av Idono:

Fan nu blir jag så jävla glad att jag nästan börjar gråta. När jag läste scansen, att spelet utvecklas först och främst till PC och portas till consoler skrek jag så satans högt!

Det har vi vetat i typ över 6 månader.

Skrivet av Mortalis:

Skrota PC upplagan, PC är förlegat som spelplattform, fokusera på konsoll så kommer det bli så mkt bättre!

Ät bajs och ..

Dude skaffa dig ett liv, som du håller på och ska rätta allihopa och tro du är något är bara löjligt. Alla har rätt tills in åsikt och tycka som dom vill utan att du ska svara på varenda jävla kommentar med ditt eget tycke och mål att bara visa dig vara bättre.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

OBS-------------------------------------------OBS

Läs det här om ni vill veta mer om varför det blir svårt att erbjuda modverktyg till BF3

OBS-------------------------------------------OBS

Skriv svar