Ha sex och vinn varenda Bethesda-spel någonsin

Medlem

Ack Dante, min bror, varför döpte vi dig inte några månader senare? >_<

Om man har det som andra eller tredje namn så är det ju ok

Medlem
Skrivet av SWE_Smisk:

Hmm, vi ska ha dop på Lördag...

Vad FZ inte nämner är att barnet måste födas 11/11/11.

Medlem

nej, bara.... nej....

Medlem

Detta quest känns ju lite imba eftersom det är bara 8 månader; 2 veckor; 6 dagar kvar till release, bara att ligga i o jöka som bara den nu och hoppas på en förtidigt född unge? undrar om det är värt det? En damp unge för fri tillgång till alla spel

signatur

1# FZ Troll

Ska bli!. Behöver frivillig kvins till utmaningen.

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bara det man skulle lägga på blöjor till den lille drakfödde lär få en att snabbt ångra sitt beslut.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Varför skulle det vara olagligt? Det är ju frivilligt att vara med.

Medlem

Haha, vilken jävla idiottävling!

Detta kan ju inte vara sant. Det måste ju vara någon påtänd ALU-anställd som kom på den här otroligt briljanta idén till "tävling".

Medlem

Det är ju lite bråttom om det ska hinna bli fött 11/11/11. Mindre än 9 månader kvar liksom.

Medlem

Verkar ju iofs som om det blog inlägget var lite mer ett skämt från början eftersom dom lagt till efteråt att "om det är någon som verkligen tar detta seriöst..." En rolig mediasak för Bethseda mindre roligt att en del folk kommer att göra det...

Medlem
Medlem
Medlem

Sorgligt

signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Frågade precis sambon om vi skulle passa på och skaffa ett syskon till dottern.. Dock tyckte hon idén inte va så bra i nuläget.. fan.

Medlem
Skrivet av Camlin:

Det är ju lite bråttom om det ska hinna bli fött 11/11/11. Mindre än 9 månader kvar liksom.

Kejsarsnitt någon?

Men i övrigt så känns det som att det är helt fel anledning att skaffa barn. With great penis comes great responsibility.

Medlem

Jag tycker det skulle vara kul om man kunde bilda familj i ett spel förutom sims

Vilket detta spel verkar bjuda på.

Medlem

Lol enkelt, döper ungen till det, får nyckeln, tar ner alla spel som inte gjorts ennu och sen döper om ungen. hihi

Medlem

Jag är på men min flickvän snackar nått om att det inte är värt det.... stollig tjej

Medlem

Nästa gång så glömmer jag kondomen..

Medlem

Vafan är detta?

Skrivet av Camlin:

Finns säkert en och annan tjej som är gravid för tillfället.

Medlem

Dovahkiin kom in och ät!

signatur

"I love when people think I'm psychologically disturbed"
"Cause it means I overloaded their neurological nerves".

Medlem
Skrivet av ormzen:

With great penis comes great responsibility.

Hah, Barney Stinson och HIMYM ftw.

Medlem

Undra hur lång tid det tog att komma på en så kontroversiell tävling som möjligt. Galet mycket reklam utan någon som helst kostnad.

Medlem

Nu ska jag skaffa mig en stor familj

signatur

Meep!

Medlem

Kan nog tänka mig att ge ett sladdbarn ett mellannamn
Synd att jag inte har sex med någon eller något... har hört att det minskar chansen till barn avsevärt

Medlem

Det här är det knasigaste jag läst om på FZ 0.o
Vad fick dem den här ideén ifrån -.-

Medlem

Är man smart så ger man barnet ett normalt andranamn och använder det istället så att han/hon officiellt heter Dovahkiin men kallas för ett vanligt namn.

Medlem

Beräknad till den 31:e oktober men hon får helt enkelt knipa till den 11:e nov

Medlem
Skrivet av Juel91:

Är man smart så ger man barnet ett normalt andranamn och använder det istället så att han/hon officiellt heter Dovahkiin men kallas för ett vanligt namn.

Är man smart så ställer man inte upp på något så oerhört dumt alls.

signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av Westrr:
Skrivet av ormzen:

With great penis comes great responsibility.

Hah, Barney Stinson och HIMYM ftw.

Spiderman?!

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

123
Skriv svar