Robot
MotoGP 10/11

Det är snart dags att damma av bågen och brumma iväg i vårsolen. Träna upp reflexerna med ett motorcykelspel modell skoningslöst.

#motogp-1011, #motogp-0910


Medlem
MotoGP 10/11

Har slutat tro när de kommer till Capcoms racing spel.
THQ borde ta tillbaka speltiteln och göra rätt från början!....


signatur

Sim-Racing

Medlem

Såg otroligt fult ut för att vara nytt :/

Medlem

Men va fan är detta Tomas? Inget sifferbetyg, have you gone nuts?
Dock som du skriver i recensionen, MotoGP brukar vara ett rätt svårt spel, brukar ju vara rätt annorlunda jämfört med bilspel.

Medlem

Snälla FZ för helvete, SLUTA lägga reklam som tar över hela jävla webbläsaren, Dragon Age!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Men va fan är detta Tomas? Inget sifferbetyg, have you gone nuts?
Dock som du skriver i recensionen, MotoGP brukar vara ett rätt svårt spel, brukar ju vara rätt annorlunda jämfört med bilspel.

Sifferbetyget är ju bara en del av det som saknas, vill ju även se Plus/Minus som brukar presenteras ihop med betyget.

/ LordDaimos

Redaktör

Hoppsan! 3 av 5 ska det ha, ordnat nu.


signatur
Redaktör
Skrivet av Mortalis:

Snälla FZ för helvete, SLUTA lägga reklam som tar över hela jävla webbläsaren, Dragon Age!!!!!!!

Vi måste ha reklam på sidan för att ha råd att driva den. Dragon Age 2-reklamen dyker upp en gång per dag (om du tillåter cookies), det får du stå ut med för att få läsa oss utan kostnad.


signatur
Medlem
Skrivet av Mortalis:

Snälla FZ för helvete, SLUTA lägga reklam som tar över hela jävla webbläsaren, Dragon Age!!!!!!!

Mitt tips till dig är att använda Opera.

Medlem

Tompa: Dock är er reklam fortfarande lite halvbuggig tycker jag, häromdagen så blev hela sidan mörk och där var en knapp med close, men ingen reklam whatsoever och att stänga ner går fortfarande inte smidigt i Firefox 3.6.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Mortalis:

Snälla FZ för helvete, SLUTA lägga reklam som tar över hela jävla webbläsaren, Dragon Age!!!!!!!

Vi måste ha reklam på sidan för att ha råd att driva den. Dragon Age 2-reklamen dyker upp en gång per dag (om du tillåter cookies), det får du stå ut med för att få läsa oss utan kostnad.

En liten fråga ang. detta då, så stå ut med att det är off-topic. Så här mycket reklam var det inte innan den senaste 'uppgraderingen' på hemsidan, och inte heller var det så innan ni blev en del av Egmont. Hur kommer detta sig?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

hatar också spam reklamen som täcker hela jävla fz nu mera...

funderar på om man ska byta fz mot ign, lr något annat spelforum/sida...
för detta börjar bli löjligt!

Medlem

Jag bytte IGN mot just FZ för att de blev för jobbiga. Nu har mina två favvosidor (Kotaku och FZ) gått för långt med reklamen och kommer förlora mig som besökare. Men jag förstår de; De har blivit så pass stora att de kan "komma undan" med så mycket reklam, för även om de förlorar 12% av sina besökare så genererar de resterande 88% så mycket mer pengar när de accepterar det "nya FZ" än vad vi alla hade åstadkommit med det gammla.

Medlem

Jag testa det här på demot om du tror du kan bemästra bågen på några varv så har du fel det är förbannat svårt.
Jag satt minst 6 timmar i sträck och den högsta plats jag kom till varv 6 av 12, det här är ett otroligt spel och envisheten måste vara med annars så kommer du nästan slänga ut skivan fortare en kvickt.
Men AI och styrningen var väldigt dåligt det borde dom förbättra grafiken är så där men det duger för det är otaligt många timmar du behöver spela för att bli top rankad.
FZ behöver reklam annars så kan dom inte bedriva sin verksamhet och då har ni inget att läsa ibland kan jag bli sur på reklamen för man kan inte trycka bort den men det är sånt man får stå ut med.
OM ni vill ha bort reklamen ge ett bidrag

Medlem

Om ni stör er på lite REKLAM så har ni inget här o göra över huvud taget, om ni kallar er gamers så borde ni fatta att det finns saker som kallas Adblock som tar bort all reklam etc... gawd

Medlem

Jag har spelat många bilspel och älskar den genren... jag har även spelat (testat) många motorcykelspel genom åren men aldrig fastnat vid något. Inte ett enda faktiskt. Undrar varför.... det är ju racing... hm... *smyger iväg och funderar*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Road Rash som gäller, när det är motorcykelspel. detta spelet ser dåligt ut, ser ut som dom har en modell på en motorcykel förare och samma animationer , mycket copy och paste, grafiken ser suddig ut. Skulle inte köpt det. Bättre och lägga pengar och tid på ett road rash ;),

Medlem
Skrivet av pazu:

Jag bytte IGN mot just FZ för att de blev för jobbiga. Nu har mina två favvosidor (Kotaku och FZ) gått för långt med reklamen och kommer förlora mig som besökare. Men jag förstår de; De har blivit så pass stora att de kan "komma undan" med så mycket reklam, för även om de förlorar 12% av sina besökare så genererar de resterande 88% så mycket mer pengar när de accepterar det "nya FZ" än vad vi alla hade åstadkommit med det gammla.

Håller med, slutade gilla fz förlänge sedan men är kvar och lever på det som finns kvar från förr.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag har spelat många bilspel och älskar den genren... jag har även spelat (testat) många motorcykelspel genom åren men aldrig fastnat vid något. Inte ett enda faktiskt. Undrar varför.... det är ju racing... hm... *smyger iväg och funderar*

Om du har en PS2:a som ligger och skräpar kan du pröva Tourist Trophy.

Medlem
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Tybalt:

Jag har spelat många bilspel och älskar den genren... jag har även spelat (testat) många motorcykelspel genom åren men aldrig fastnat vid något. Inte ett enda faktiskt. Undrar varför.... det är ju racing... hm... *smyger iväg och funderar

Om du har en PS2:a som ligger och skräpar kan du pröva Tourist Trophy.
*KLIPP*

Nej jag har ingen PS2'a.

Nu när jag tänker efter så har jag ett vagt minne om att jag faktiskt nötte ett motorcykelspel för länge sedan. Var det på Amigatiden månne? Hm. Tack för filmen, det såg häftigt ut. Jag tror helt enkelt att jag finner racing på fyra hjul roligare. Hur som helst så provar jag demo av motorcykelspel då och då ifall jag skulle hitta något bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

som en motorcykel åkare man är, så har jag självklart provat detta, och måste säga att detta spel är helt värdelöst..

satsar mina pengar på SBK 2011 istället.

men en fundering jag har, finns det några planer på ett nytt TT till PS3!?
någon som vet?

bjuder på denna:
http://www.youtube.com/watch?v=pe7F6cOkQJU

Medlem
Skrivet av St0ned:

men en fundering jag har, finns det några planer på ett nytt TT till PS3!?
någon som vet?

Yamauchi har sagt vid ett antal intervjuer att han gärna skulle göra ett nytt TT men inget konkret. Skulle inte tro att det kommer dom närmsta åren isf.

Edit:: Intervjuer, inte pressreleaser, hehe.

Redaktör
Skrivet av Boomer:

En liten fråga ang. detta då, så stå ut med att det är off-topic. Så här mycket reklam var det inte innan den senaste 'uppgraderingen' på hemsidan, och inte heller var det så innan ni blev en del av Egmont. Hur kommer detta sig?

Mängden reklam har varit ungefär densamma de senaste året, men annan placering och utformning gör att fler ser den. Exempel: när vi omlanserade sajten i höstas tyckte många att reklammängden var för stor, även fast den var exakt densamma som innan. I det här fallet är det väl popup-fönstret som gör att reklamen syns. Annonsören blir förstås nöjd, för vår del gäller det att hitta en balansgång mellan att få in pengar och ge läsarna en trevlig upplevelse. "Före Egmont tiden" – menar du för snart fem år sen, innan vi köptes av Hjemmet Mortensen? Vi var en väldigt mycket mindre sajt då, men betydligt lägre omkostnader och färre besökare.


signatur
Medlem

Ett nytt TT hade ju varit fantastiska nyheter!

Ang reklamen på sidan så störs man inte så mycket om man har AdBlock. Vilket gör att man kan sluta gnälla och på så sätt bli en mer positiv människa vilket också innebär att man lever längre. Tänk va livet utan reklamfanskap är bra va!

Medlem

Ett nytt TT hade ju varit fantastiska nyheter!

Ang reklamen på sidan så störs man inte så mycket om man har AdBlock. Vilket gör att man kan sluta gnälla och på så sätt bli en mer positiv människa vilket också innebär att man lever längre. Tänk va livet utan reklamfanskap är bra va!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av pazu:

Jag bytte IGN mot just FZ för att de blev för jobbiga. Nu har mina två favvosidor (Kotaku och FZ) gått för långt med reklamen och kommer förlora mig som besökare. Men jag förstår de; De har blivit så pass stora att de kan "komma undan" med så mycket reklam, för även om de förlorar 12% av sina besökare så genererar de resterande 88% så mycket mer pengar när de accepterar det "nya FZ" än vad vi alla hade åstadkommit med det gammla.

Det handlar inte om att "komma undan" utan att "täcka kostnaderna". Och jag kan tycka att det är lite lustigt att IGN nämns i sammanhanget, där du nästintill alltid måste klicka bort något för att komma in.


signatur
1
Skriv svar