Nya bilder från Battlefield 3

Robot
Nya bilder från Battlefield 3

Detaljgranska de snygga pixlar grafikmotorn Frostbite 2.0 är kapabel till.

#dice, #battlefield-3


Medlem
Nya bilder från Battlefield 3

Lookin' good

Medlem

Äntligen kanske man får ett skäl till att köpa ny hårdvara från grunden?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Ser ut som bilder från tidigare släppta filmer?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gudomligt. Skulle vara intressant att veta hårdvaran för att driva spelet. Duger gtx580 sli på SB 4,8GHz månne?

Medlem

Det där är inte nya bilder! Man ser dem ju i Fault Line klippen! Hyckleri!

Medlem

Jag är glad så länge min dator klarar av det på medium i allt!

Att det flyter på riktigt bra alltså.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Köpte denna burken jag har nu 2005, speciellt byggd för Battlefield 2, och det flöt fint fint. Kanske man gör likadant med Battlefield 3 ;).

Medlem
Skrivet av Kossan:

Gudomligt. Skulle vara intressant att veta hårdvaran för att driva spelet. Duger gtx580 sli på SB 4,8GHz månne?

så säger du bara för att få skryta om vad du har för hårdvara. Alla som spelar pc-spel vet att man ofta måste ha det senaste/bästa i hårdvara för att kör på max. Det är skalningen som är intressent.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Spelade dom inte med ett single gtx580 i någon trailer, men kan ha fel. I några av dessa screenshots ser man verkligen vilket ögongodis Frostbite 2.0 erbjuder det skulle jag inte uppfatta på en trailer precis.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Kossan:

Gudomligt. Skulle vara intressant att veta hårdvaran för att driva spelet. Duger gtx580 sli på SB 4,8GHz månne?

så säger du bara för att få skryta om vad du har för hårdvara. Alla som spelar pc-spel vet att man ofta måste ha det senaste/bästa i hårdvara för att kör på max. Det är skalningen som är intressent.

Med tanke på att jag inte ÄGER den hårdvaran så har jag inte mycket att skryta om. Hårdvara är inget att skryta om, det är bara att köpa. Inget svårt.

Medlem

Inte alls något fiffel/uppfräschning av de här bilderna inte! Luktar Dragon Rising.. kanske i Codemasters klass dock


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Kossan:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Kossan:

Gudomligt. Skulle vara intressant att veta hårdvaran för att driva spelet. Duger gtx580 sli på SB 4,8GHz månne?

så säger du bara för att få skryta om vad du har för hårdvara. Alla som spelar pc-spel vet att man ofta måste ha det senaste/bästa i hårdvara för att kör på max. Det är skalningen som är intressent.

Med tanke på att jag inte ÄGER den hårdvaran så har jag inte mycket att skryta om. Hårdvara är inget att skryta om, det är bara att köpa. Inget svårt.

ok, då ber jag om ursäkt. Jag är bara trött på den typen av kommentarer från folk som vill skryta. Du ser ju själv, tillslut tror man att alla som säger så menar samma sak...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Blir ny dator i höst, lagom till spelet släpps. Frugan kommer bli tokig.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Ja det är verkligen snyggt må jag säga.

Men det börjar bli aningen tjatigt med "Fault line series" Visa något nytt för att hålla flamman vid liv dice! (Vad sägs om multiplayer?)


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Somsagt, vad är nytt med detta? Bilderna från filmerna.. Mer intressant att se filmen än att se bilderna, isådannafall borde de ju släppt det tvärtom, bilder först sen filmer.. Kunde ju komma med något nytt istället!


signatur

The King is Back

Medlem

Lär väl bli uppgradera det mesta i höst, men då för TES V:Skyrim


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Snyggt o snyggt, är väl inte direkt mind blowing, däremot är crysis från 2007 fortfarande inte slagen trots åren har gått ligger vi fortfarande på dx9 grafik, kolla bara hur snyggt crysis 2 är och jag tvivlar dx11 lär göra sån stor skillnad egentligen.

Medlem

Jag kommer spela skiten ur detta spelet asså


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Älskar Dice o BF spelen .. men Trailer 3 fick mig att börja undra lite (spelmotorn såg helt plötsligt inte lika awesome ut som tidigare.. men visst .. snyggt) .. å när de släpper screens från tidigare släppta trailers istället för nya miljöer som egentligen ger mer effekt rent PR messigt så börjar jag undra ännu mer .. han som sköter PR maskinen borde få kicken ? Antar att det är något jävla fån från EA .. som vanligt inte vet hur man raggar publik. Mina funderingar handlar en hel del också om att BF3 kanske inte alls ser ut som i Trailer 1 å 2 .. å att de har lite panik när de inser att BF 3 kanske inte riktigt kommer kunna slå så hårt som de och vi trodde ? Jag ÄR skeptisk..

Medlem
Skrivet av Marsek:

Älskar Dice o BF spelen .. men Trailer 3 fick mig att börja undra lite (spelmotorn såg helt plötsligt inte lika awesome ut som tidigare.. men visst .. snyggt) .. å när de släpper screens från tidigare släppta trailers istället för nya miljöer som egentligen ger mer effekt rent PR messigt så börjar jag undra ännu mer .. han som sköter PR maskinen borde få kicken ? Antar att det är något jävla fån från EA .. som vanligt inte vet hur man raggar publik. Mina funderingar handlar en hel del också om att BF3 kanske inte alls ser ut som i Trailer 1 å 2 .. å att de har lite panik när de inser att BF 3 kanske inte riktigt kommer kunna slå så hårt som de och vi trodde ? Jag ÄR skeptisk..

Du har ju delvis rätt, BF3 kommer troligen inte att se likadant ut i den slutgiltiga versionen, men det "kan" ju bero på att detta är pre-alpha... Det är ju några månader kvar också...

Medlem

haha för mig gör det inget om bilderna är ifrån filmerna, ser de gärna i stillbild, det enda jag kan klaga på är väl den när soldaten drar bort den andra, känns helt fel att han drar honom så där i överarmen

Medlem

Vem bryr sig känner inte en jävel som tagit sig igenom en singelplayer kampanjen i BF-BC, det är ju ett multiplayer spel när får man se nått som faktiskt är intressant.
AI jag vill se i detta spel är i form av bots på MP banor så finns det nått att göra när EA servern är nere
och för helli träning

Medlem
Skrivet av Ducci:

Vem bryr sig känner inte en jävel som tagit sig igenom en singelplayer kampanjen i BF-BC, det är ju ett multiplayer spel när får man se nått som faktiskt är intressant.
AI jag vill se i detta spel är i form av bots på MP banor så finns det nått att göra när EA servern är nere
och för helli träning

Helikopterskills lär man sig inte, de föds man med

Medlem
Skrivet av sam_s:

Ja det är verkligen snyggt må jag säga.

Men det börjar bli aningen tjatigt med "Fault line series" Visa något nytt för att hålla flamman vid liv dice! (Vad sägs om multiplayer?)

Om du är intresserad så borde du nog veta att det kommer en 12 minuter lång video 17e April.

edit. Källa på det;
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

så länge de hittar en bra balans mellan realism o tillgänglighet så blir det nog toppen...

Medlem
Medlem

MEN JA. vi har sett att spelet är snyggt. berätta mer om själva gameplayen istället. baserat på vad jag sett så verkar det inte vara markant annorlunda från vilket annat fps som helst från dagsläget.


signatur

// Bacon <3

Medlem

http://gordon.fz.se/bildcache/w/w702q87sqzsijkzdl3drin32vz95f...

Bara jag som tycker att det ser rätt konstigt ut på den här bilden? Hans vapen skjuter men de ser inte ut som att han har fingrarna på avtryckaren. Samtidigt så håller han inte med vänstra handen för att stabilisera :S Ser ut som att han "lagt" handen på magasinet bara :S

Medlem

ser ganska sexigt ut

12
Skriv svar