FZ:s Tron- och PS3-tävling avgjord

Robot
FZ:s Tron- och PS3-tävling avgjord

Kolla om du vann en konsol och ett ton Tron-prylar i FZ:s tävling.


Medlem
FZ:s Tron- och PS3-tävling avgjord

grattis vinnarna! första pristagaren var helt klart värdig ett ps3

Medlem

Grattis som tusan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Grattis till vinnarna!

Mer PS3 enheter i tävlingar! Jag behöver en till mitt enda PS3 spel jag äger


signatur
Medlem

Vart tog den där andra ps3 tävlingen väger? har för mig det var en ps3 tävling som kom typ samtidigt som denna.. inte set något om den.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Grattis grattis, men det var väl ändå högst 20 ord om man är lite petig.

Redaktör
Skrivet av Nilhom:

Grattis grattis, men det var väl ändå högst 20 ord om man är lite petig.

Stämmer, delar av juryn missade ordgränsen. Men det viktigaste är att svaret är bra, ordgränsen finns med för att få svaren någorlunda kortfattade.


signatur
Medlem

Grattis vinnare!

Även jag tänker påpeka Utslagsfrågan på max 20 ord.
Jo, jag ser svaret att Juryn "glömde bort gränsen" men jag vill ändå lämna stark kritik mot detta. Jag tycker det är fruktansvärt dåligt från FZ's sida att sätta regler som ej ska gälla när det väl gäller.

Jag hoppas ni tar åt er och bättrar er till framtida tävlingar.

Förövrigt vill jag bara påpeka att jag inte har som avsikt att vara gnällig, sur och dålig förlorare, jag tycker dock att rätt ska vara rätt!

Fortsatt trevlig eftermiddag och åter igen grattis till vinnaren

Redaktör
Skrivet av Vippe:

Grattis vinnare!

Även jag tänker påpeka Utslagsfrågan på max 20 ord.
Jo, jag ser svaret att Juryn "glömde bort gränsen" men jag vill ändå lämna stark kritik mot detta. Jag tycker det är fruktansvärt dåligt från FZ's sida att sätta regler som ej ska gälla när det väl gäller.

Jag hoppas ni tar åt er och bättrar er till framtida tävlingar.

Förövrigt vill jag bara påpeka att jag inte har som avsikt att vara gnällig, sur och dålig förlorare, jag tycker dock att rätt ska vara rätt!

Fortsatt trevlig eftermiddag och åter igen grattis till vinnaren

Jag ber om ursäkt för missen, vi tar definitivt åt oss.


signatur
Medlem

Ömm.. 20 ord var det väl? Värt att ha en begränsning om man ändå kan överstiga den. Nu låter man kanske otacksam men någon rättvisa får det väl vara.

Medlem
Skrivet av Carrrl:

Ömm.. 20 ord var det väl? Värt att ha en begränsning om man ändå kan överstiga den. Nu låter man kanske otacksam men någon rättvisa får det väl vara.

Äh.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Carrrl:

Ömm.. 20 ord var det väl? Värt att ha en begränsning om man ändå kan överstiga den. Nu låter man kanske otacksam men någon rättvisa får det väl vara.

Äh.

Jag är övertygad. Var kanske lite väl grinig.

Medlem

Grattis alla ni som vann.


signatur

Miner, don´t shoot!

Redaktör
Skrivet av Carrrl:

Ömm.. 20 ord var det väl? Värt att ha en begränsning om man ändå kan överstiga den. Nu låter man kanske otacksam men någon rättvisa får det väl vara.

Som sagt, vi glömde gränsen den här gången och jag ber om ursäkt för det.


signatur
Medlem

Dom glömde, alla gör misstag ta de nu litta lugnt

Medlem

Grattis till vinsten Har redan vunnit PS en gång(via MTV) så jag kan inte gråta så värst över regelmissen från Juryn.

Påminner om jultävlingen nordichardware(tror jag) värd 60k kr. Där var reglerna att det skulle vara ett julrim, vinnaren hade skrivit en lång dikt på tre verser utan rim Blev ett jävla liv


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Otroligt pinsamt att inte reglerna som sätts upp inte följs. Hur roligt vore det till exempel om ens favoritlag i fotboll förlorar en viktig match på grund av att domarna säger: "Jo, visst var han tre meter offside men det var ett så jävla snyggt anfall att vi lät det bli mål ändå".

Det lär ju inte vara så kul för de som följt reglerna och hamnat på placeringarna 2-5 och se någon som inte följt reglerna vinna första pris.

...för det andra är utslagsfrågor djävulens påfund och borde förbjudas enligt lag.

Inaktiv

Tompa.. om ni redan visste så kunde ni väl bara gå igenom allt igen? Jag ställde inte med i tävlingen men det blir väl ändå lättare att skriva till sig en motivering om man får flera ord. Men nog om detta!

Grattis till vinnaren och glad påsk alla!

Redaktör
Skrivet av showerguy:

Tompa.. om ni redan visste så kunde ni väl bara gå igenom allt igen? Jag ställde inte med i tävlingen men det blir väl ändå lättare att skriva till sig en motivering om man får flera ord. Men nog om detta!

Grattis till vinnaren och glad påsk alla!

Visste vad, att det var för många ord? Vi visste inte det när vi publicerade vinnarna.

Jag håller inte med om att fler ord ökar vinstchansen. Ett bra förslag ska inte behöva en halv roman för att man ska förstå varför det är bra.

Skrivet av Margy:

Otroligt pinsamt att inte reglerna som sätts upp inte följs. Hur roligt vore det till exempel om ens favoritlag i fotboll förlorar en viktig match på grund av att domarna säger: "Jo, visst var han tre meter offside men det var ett så jävla snyggt anfall att vi lät det bli mål ändå"

Medhåll, det är pinsamt. Fast om vi ska fortsätta fotbollsjämförelsen är det domaren som dömer, hur fel han/hon än har... Hur som haver, jag lovar att vi har bättre koll framöver, och sen vill jag mena att det bästa bidraget trots allt vann så någon sorts rättvisa finns det i alla fall i grund och botten.


signatur
1
Skriv svar