Härlig utvecklardagbok från Shadows of the Damned

Robot
Härlig utvecklardagbok från Shadows of the Damned

Dev diaries brukar vara ganska torftiga historier. Men i Shadows of the Damneds fall försöker Suda 51 strypa Shinji Mikami efter bara 10 sekunder.

#grasshopper-manufacture, #no-more-heroes, #resident-evil, #silent-hill


Inaktiv
Härlig utvecklardagbok från Shadows of the Damned

haha fina grejjer! =D

Medlem

Dubbat... Bah, damn foreigners.

Blev så distraherad att jag glömde att lyssna på vad som faktiskt sas och misslyckades med att registrera vad som faktiskt hände på skärmen.. doh. Jaja, får väl se om klippet då.

Medlem

Dubben är ganska hemsk, även om rösterna på något sätt försöker passa... eh, temat XD

Darkzide8:
Jag tyckte filmen var riktigt charmig. Tycker alltid det är spännande med Suda 51-produktioner, fastän det är långtifrån alltid jag uppskattar den färdiga produkten.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Darkzide8:
Jag tyckte filmen var riktigt charmig. Tycker alltid det är spännande med Suda 51-produktioner, fastän det är långtifrån alltid jag uppskattar den färdiga produkten.

Yeah, jag såg om den nu igen. Tycker också den är charmig, men hade ändå föredragit sub!
Har blivit mer intresserad ut Shadows of the Damned nu, innan brydde jag mig endast för att det var Shinji Mikami + Suda51 + Akira Yamaoka. Men nu tycker jag spelet ser bra ut på riktigt

Medlem

Tror inte detta är nåt för mig. Men jag kan ha fel! Man får la se, kanske drar hem demon på psn sen såfall för har aldrig gillat zombie-spel innan så vett inte riktigt. Är redan rätt så saftigt för plånboken detta spelåret:):(

Medlem

the rockstars of the developer word.

Medlem

Ofta Vinnie Jones dubbade då!!!


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem

Ser riktigt nice ut MEN styrningen ser ut att vara som i Resident Evil, om det är så är det lika bra jag glömmer detta spel.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Alltså.... Näeee och vilka jobbiga röster

1
Skriv svar