Deus Ex 3 – ett äkta pc-spel

Medlem

Sorry men nu faila de annu mer. Som Sapiens sa, så har spelet varit ett av de bäst PC spelen genom tiderna.
Att de ens har gått så långt, att ett sådant uttalande har kommit är ju inget annat än fail för mig.

Ish
Medlem
Skrivet av Hannu87:

Right........

Jag letade specifikt efter ett inlägg av dig, och jag blev lite besviken.. Du brukar ju vara anti konsolifiering, så vad är problemet nu?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Härligt med riktigt muskänsla...

....wait

Ase
Medlem

Synd bara att dom verkat snegla på ettan grafiskt sett oxå ,spelet ser ju ut som att det är 10 år gammalt(åtminstånde på filmerna som släppts) dock bra att dom tar åt sig av kritiken & gör den lite pc anpassad åtminstånde. Annars så lär det väl bli en flopp som 2an.

Ase
Medlem

Kantutjämning ,ändra kontroller ja är väl snarare att det ska gå att använda på en pc alls det ,grafiken ser ju ut som att vara väldigt konsollanpassad ,skulle kunna vara väldigt mycket bättre än gammalt konsollmög

Medlem

Har förbokat det men jag är fortfarande skeptiskt till spelet, håller på med första spelet nu och det är verkligen ett av de bästa spelen till pc som jag spelat.

Medlem
Skrivet av Pointpurple:

Självklara saker för några år sen är features idag, så jävla tragiskt.

Jag håller med men med tanke på att det är så få spel som är PC-exkusiva i dagsläget så kan det bli intressant, jag ser då fram emot spelet.

Medlem

I'll believe it when I play it

Medlem

Deras ständiga utspel om att spelet inte alls lider av konsolitis känns ungefär lika trovärdiga som uttalandena från den där irakiske informationsministern som påstod att amerikanerna dog i drivor utanför Bagdads portar.

Medlem

The cake is a lie.

Inaktiv
Skrivet av Pointpurple:

Självklara saker för några år sen är features idag, så jävla tragiskt.

absolut!

Medlem

Jag tror inget kommer slå den första versionen av Deus Ex oavsett grafik m.m. så är det oftast med alla spelen där första blir revolution, resten är bara kloner och försök att göra samma spel bättre


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

MFZ
Medlem

Man kan bara hoppas att nästa generation av konsoller har tangentbord + musstöd fullt ut så slipper man sånna här problem helt. alla är nöjda och utvecklarna får det enklare.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Ett spel är inte bra eller dåligt beroende på vilken plattform spelet släpps på.

Medlem

Slöseri med tid och resurser, spelet säljer lika bra på PC oavsett om det är en portning eller ej, tyvärr. Det är på konsol som köparna finns numera, vilket även utvecklarna vet, men en duglig Pc version vore ändå inte dumt.
Speldatorn har ju fått stå och samla damm rätt länge nu och det vore trevligt att kunna använda den på riktigt

Obvious PR-trick is obvious

Medlem

Ja det var ju trevligt

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Hannu87:

Right........

Jag letade specifikt efter ett inlägg av dig, och jag blev lite besviken.. Du brukar ju vara anti konsolifiering, så vad är problemet nu?

Jag är inte dum nog att gå på det här PR-tricket.

Ish
Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Hannu87:

Right........

Jag letade specifikt efter ett inlägg av dig, och jag blev lite besviken.. Du brukar ju vara anti konsolifiering, så vad är problemet nu?

Jag är inte dum nog att gå på det här PR-tricket.

Okej, fair enough. Men jag kommer åtminstone hålla tummarna. Gillade ettan som bara den.
Tvåan sög ju dock donkey balls.. Hoppas Human Revolution blir minst lika bra som första, även om jag ställer mig tveksam till det.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv
Skrivet av LordOfTerror:

Jag tror inget kommer slå den första versionen av Deus Ex oavsett grafik m.m. så är det oftast med alla spelen där första blir revolution, resten är bara kloner och försök att göra samma spel bättre

mm, tur att det inte sker med alla revolutionerande spel...

12
Skriv svar