Dead Space 2 - Plasma Cutterns Return

Medlem
Dead Space 2 - Plasma Cutterns Return

Vad menas med det då?

jo, jag körde igenom DS2 med bara Plasma Cuttern. Bara för min egen njutning och inte för någon achievement. Svårt var det men det gick till slut. Var många gånger jag höll på att ge upp men kände att det måste gå! Körde igenom spelet på näst svåraste då man inte kan välja Hardcore på en gång (Lamt).
Men blev lite besviken att man inte kunde köra New Game+ på Hardcore, hade varit riktigt intressant om det gick, då man kunde fått det så mycket svårare men samt ha tillgång till alla sina (plasma cuttern) vapen uppgraderade och sina fina armors. Och få en lite fräshare genomspelning. Men man kan inte få allt.

Vad kan man säga om Dead Space 2 då? Det är ett riktigt bra spel, synd bara att det kändes nästan lite för lätt, för mycket ammo runt omkring och pengar kunde man få överallt. Ingenting kändes direkt svårt, förutom mot slutet då det började bli fiender överallt.
Hoppas på mera isaac clarke tror nog inte han har gjort sitt. Eller någon skön spin-off på det hela.

och nu till något helt annat.
Bara jag som tycker att FZ börjar bli lite klumpig? tog mig några minuter att hitta till där man skapade blogginlägg. Och reklamen vid sidorna är mera irriterande än trevliga. Forumen ser inte alls fint ut. Nu har jag klagat klart tror jag.

#blogg

Inaktiv
Dead Space 2 - Plasma Cutterns Return

Bara tanken på att möta det där regenererande äcklet och hans polare i slutet på Hard med bara en Plasma Cutter får mig att rysa...


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Det var hårt. Måste säga att Stasis är en bra vän. Fyfan vad man använde det mot slutet, och springer man bara på där så går det rätt bra.

1
Skriv svar