Steam börjar med dagliga deals

Robot
Steam börjar med dagliga deals

Varje dag säljs en titel till reducerat pris. Dagens deal - Operation Flashpoint: Dragon Rising för 50 spänn.

#operation-flashpoint-dragon-rising


Medlem
Steam börjar med dagliga deals

Om det så vore gratis skulle jag ändå inte spela det!

Inaktiv

Facebook! Mycket bra!

Underbart att de kickar off deras nya deals med rabatt på FZ-läsarnas favvospel of all time.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Underbart att de kickar off deras nya deals med rabatt på FZ-läsarnas favvospel of all time.

Det kanske gillas mer på gamereactor eller andra sidor

Medlem

wa! 50 spänn.. LOL hoppas på att Portal 2 kommer säljas för det priset någon dag

Medlem

Fan vad jag älskar Steam, detta är så farligt för plånboken. Steam må vara rätt så dyra men när det väl är rea...

Medlem

Det här tycker jag är en jättebra idé

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:

Fan vad jag älskar Steam, detta är så farligt för plånboken. Steam må vara rätt så dyra men när det väl är rea...

Skojjar du?! Steam väcker impulsköparen inom en.... Senast var det Mass Effect för sisådär 39kr som fångade min uppmärksamhet.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Åh, detta är inte bra. Jag är sådär knasig att jag måste köpa sådant som är billigt, även om jag inte ens är intresserad.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av saru:

Skojjar du?! Steam väcker impulsköparen inom en.... Senast var det Mass Effect för sisådär 39kr som fångade min uppmärksamhet.

...som förövrigt är ett grymt bra köp!

Valve är ju smarta samtidigt. Dom vet ju att dom flesta följer någon slags det-är-ju-bara-50kr:s filosofi. Steam måste verkligen gå bra.

Medlem
Skrivet av Ankan:

Om det så vore gratis skulle jag ändå inte spela det!

Håller med, fruktansvärt dåligt spel. Köpte det när det kom ut och kan bara inte spela det, så otroligt dåligt designat och genomfört.

Steam deals är trevliga... men inte det här spelet.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Ankan:

Om det så vore gratis skulle jag ändå inte spela det!

Håller med, fruktansvärt dåligt spel. Köpte det när det kom ut och kan bara inte spela det, så otroligt dåligt designat och genomfört.

Instämmer, klarade inte många minuter på demot heller.

Medlem
Skrivet av Ankan:

Om det så vore gratis skulle jag ändå inte spela det!

Köpte det förra gången det var rea av ren nyfikenhet (5'a i FZ betyg), det var verkligen så dålig som FZ INTE skrev.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

mg
Medlem

Trevligt av Steam.

Och visst mins man FZ's review av DR.. personligen stod jag ut med spelet i högst 10 minuter, hade nog inte tankat det på steam om de så betalade mig 50kr för att göra det ^^ .
(till recensentens försvar så var det inte för att spelet var "trasigt" på något sätt, bara att jag fann det oherhört segt och tråkigt.. om jag inte förträngt det helt)

Medlem

Ja Steam älskar jag. Finns inget bättre sätt för mig än att köpa spel på. Älskar deras klient och även hur lätthanterlig och bra gjord den är. Sedan att man kan välja om den ska spara kreditkortsinfo eller inte:).
Jag vet att många av er hatar steam och tycker att den dödar Spelvärlden. Men ni får respektera min påsikt och jag respejterar eran.
Men hade häldre sätt var annan dag deals ifall man inte hinner med att kolla till steam. Hoppas det kommer snart Portal Weekend eller nåt det skulle vara trevligt.:D
Köpte för inte så länge sen BC2 för 13,60€. Me Like!

PS:Det är inte reorna som gör att jag älskar steam utan hur den fungerar och hur smidig och perfekt den är för mig. Sedan Steam gemenskapen i spelen ska vi inte tala om hur skönt det är.

Jag köpte det för 11:- för någon månad sedan på STEAM, det är inte värt 5 Euro.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Operation Flashpoint: Dragon Rising"

NOPE

Inaktiv

Weekend deals, Midweek madness, Utgivar specifika reor och nu dagliga deals. Rea på rea och nu har vi äntligen tillfället att köpa något av de spel som Steam haft rea på fler gånger än vad The Sims har fått expansioner. (Arkham asylum, Serious Sam för att bara nämna några)

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av Monstertarzan:

Fan vad jag älskar Steam, detta är så farligt för plånboken. Steam må vara rätt så dyra men när det väl är rea...

Skojjar du?! Steam väcker impulsköparen inom en.... Senast var det Mass Effect för sisådär 39kr som fångade min uppmärksamhet.

Jag tror han menar att deras priser på vanliga nya spel är dyra typ 49€ för det senaste AAA spelet. Asdyrt, speciellt när det finns så underbara onlineaffärer som spelbutiken. Steams reor är dock sjukt fördelaktiga.

Medlem

Stay away!! Köpte det där skräpet till fullpris en gång i tiden. Blir lika förbannad varje gång jag tänker på vilket jäkla skitspel det där är. Men go Steam för rean!!

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Sebastian Lind:

Underbart att de kickar off deras nya deals med rabatt på FZ-läsarnas favvospel of all time.

Det kanske gillas mer på gamereactor eller andra sidor

Gamereactor kan vara väldigt konstiga med deras betyg ibland. Motorstorm: Pacific Rift fick en 6a och Motorstorm: Apocalypse en 5a medans originalet fick en 8a, random much. Singularity fick också en 9a medans Resistance: FOM fick en 6a. Dom verkar ha ett hjul med siffrorna 1-10 som dom spinner för att få fram betygen verkar det som ibland.

Medlem

Det spelet kan de slänga åt .......... Men sjukt nice att steam börjat göra så här, känns som det kommer kännas i plånboken med reorna

Medlem

Handlade redan ett spel om dagen på Steam i princip, så detta spar mig pengar förhoppningsvis. Så länge de inte kör samma standard spel varje månad.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Underbart att de kickar off deras nya deals med rabatt på FZ-läsarnas favvospel of all time.

Kanoners!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Lustigt att dragon rising är buggigt och lite kasst nu 2011 men så oerhört mycket bättre än red river.

Medlem

Skulle tyvärr inte ge 5kr för det här spelet. Inte ens värt att ladda ner pirat...

Medlem

Gott, kanske kommer nått bra.

Medlem

Låter kul, hoppas dem inte fyller ut med saker som inte säljer hela tiden bara.

Medlem

Om jag så FICK femtio spänn så skulle jag inte installera det spelet.

1
Skriv svar