En dag i en Sith Inquisitors liv

Medlem

Ska man vara superpetig så är det röda svärdet vanligare hos Sith eftersom kristallen är synthetisk. De skapar den alltså med hjälp av kraften och därav färgen. Om man ska gå efter diverse böcker osv. Nog om det.

Efter att ha sett den länkade filmen på 1.5 timmar så känns det goare. Trots spelarens fps lagg så såg det inte direkt stelt ut. Gav snarare känslan av att vilja ta över kontrollen av karaktären. Ska bli spännande att följa

Medlem

Det ser rätt tight ut på videon där.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Gillar alla grafikbögar som inte går på vad spelet ger annars utan bara grafiken, Bio hade säkert kunnat ha super najs grafik men vem hade kunnat spela de? Hade folk velat stå och vänta på lagg som uppstår? WoW hade ju faktiskt de problemet i början i vissa städer att de tog tid innan allt dök upp. Spelar hellre ett spel med lite lägre grafik och som ger en roligare upplevelse spelmässigt än ett spel me hög grafik men som inte pallar med de riktigt. Sen kan man ju se de så me: Minecraft...skit ful grafik men folk spelar de för nöjet!
Spel skall spelas för nöjet, vill man se på fina bilder kan man ju slänga på en 3d film eller nåt på sin tv

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Warwick:
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

Det är inte en Zabrak, det är en Sith Pureblood

Varför kommer FZs Swtor updateringar alltid en 4, 5 dagar sent?

Är du helt 100 på det? Kolla hornen på skalpen och målningen. Det ser ut som en kvinnlig version av Darth Maul och han är en Zabrak.

Yes, 100% säker. För att kunna skilja på Zabrak och Sith Pureblood har dom gjort så att alla Zabraks har darth-maul inspererade tatueringar.

Sen så blir jag ju lite trött på alla grafikpellar som bara dömmer ett spel efter hur realistisk grafiken är...själv så tycker jag att gubbarna kanske inte ärså supersnygga, men dom otroligt häftiga och välgjorda miljöerna gör upp för det...plus grafik är så överskattat, du tänker mest på det de första timmarna sen är det inte det som är intressant längre..det här spelet har andra kvalitéer som jag anser viktigare!

Jag dömer inte spel på grafik. Tvärtom men rätt ska vara rätt. En Sith ska inte ha någon annan färg på sin lightsaber än röd men det blir säkert bra. Det är bara lite svårt att smälta. Jag växte upp till original-triologin och är inte van vid allt nytt som hänt.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Warwick:
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Warwick:
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

Det är inte en Zabrak, det är en Sith Pureblood

Varför kommer FZs Swtor updateringar alltid en 4, 5 dagar sent?

Är du helt 100 på det? Kolla hornen på skalpen och målningen. Det ser ut som en kvinnlig version av Darth Maul och han är en Zabrak.

Yes, 100% säker. För att kunna skilja på Zabrak och Sith Pureblood har dom gjort så att alla Zabraks har darth-maul inspererade tatueringar.

Sen så blir jag ju lite trött på alla grafikpellar som bara dömmer ett spel efter hur realistisk grafiken är...själv så tycker jag att gubbarna kanske inte ärså supersnygga, men dom otroligt häftiga och välgjorda miljöerna gör upp för det...plus grafik är så överskattat, du tänker mest på det de första timmarna sen är det inte det som är intressant längre..det här spelet har andra kvalitéer som jag anser viktigare!

Jag dömer inte spel på grafik. Tvärtom men rätt ska vara rätt. En Sith ska inte ha någon annan färg på sin lightsaber än röd men det blir säkert bra. Det är bara lite svårt att smälta. Jag växte upp till original-triologin och är inte van vid allt nytt som hänt.

Oj, förlåt, jag pratade inte om dig, jag pratade om andra typer här i tråden, citerade bara dig för att upplysa dig lite om Zabrak /Sith Pureblood grejen. Förlåt!

Medlem

Står väldigt mycket i böker om Ligthtsabers hur var man får fram dom etc.

att en Sith kan ha blå lilla osv är ovanligt det mer att blå repsterar good het och den blå om jag inte mins fel finns i rebublic planet. den lilla är jätte sällsynt. Röd kan Sith skapa. Grön vara samma sak som blå.

gul var och sällsynt inte många som får tag på det. finns råsa men det som lilla finns knapp några alls.

Inaktiv
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Casten:
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

En Sith måste inte nödvändigtvis ha en röd lightsaber.
De flesta sith har det bara för att de röda är de som tar mest skada.
Enligt andra star wars spel är det den röda kristallen som gör svärdet starkast vad jag förstått det som iaf. Annars har en av mina favoritspel fel :/

Vill inte framstå som värsta Star Wars-nörden men om man ska hålla sig till Star Wars-reglerna så har jag nyligen läst att röda lightsabers hade en väldigt instabil kristall och det var endast Sith som kunde behärska ett sådant svärd. Om Sith nu kan använda en annan kristall(i det här fallet lila) så borde det finnas Jedi med röda lightsabers? Eller så kan man tolka det som att den lila kristallen är också en instabil Sith-kristall och att Mace Windu var en föredetting?

Edit: Hittade en Jedi med en röd lightsaber. Adi Gallia. Riktigt skumt alltså. Rött för mig ska representera Sith och inget annat.

http://images.wikia.com/starwars/images/9/9e/Eeth_Koth_and_Ad...

Det har du nog rätt i.
Ja att röd lightsaber är för sith är det ju ingen tvekan om.
Äsch, vem vill inte vara star wars nörd
Annars kan man ju söka inne på Wookiepedia om man pallar


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Det är inte senaste grafiken, nej, men det är ju inte det som gör spelet. Ett spel som riktar in sig mot en bred spelarbas behöver vara ganska resurssnäll, så ett MMO med Crysis-grafik i dagsläget vore olönsamt.

Jag kommer garanterat köra Sith Insquisitor, antagligen som Sorcerer.

12
Skriv svar