Bioware kan bryta med sina traditioner

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Ankh:

Min farsa är starkare än era farsor.

vem är det som beter sig barnsligt här egentligen!?

Du verkar oförmögen att se vad jag syftade på. Min poäng är att ni försöker överträffa varandra om varför det ena är bättre än det andra istället för att bara inse att alla har olika smak och medge att de är bra på vars ett sett


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Ankh:

Min farsa är starkare än era farsor.

vem är det som beter sig barnsligt här egentligen!?

Du verkar oförmögen att se vad jag syftade på. Min poäng är att ni försöker överträffa varandra om varför det ena är bättre än det andra istället för att bara inse att alla har olika smak och medge att de är bra på vars ett sett

klart! det kallas diskussion. nog inser vi alla här att alla har olika smak. det är som att du kallar oss dumma, genom att snacka barnspråk åt oss, som att vi inte fattar en grundläggande sak om livet. inte för att jag e sur på dig. ba säger...

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Ankh:

Min farsa är starkare än era farsor.

vem är det som beter sig barnsligt här egentligen!?

Du verkar oförmögen att se vad jag syftade på. Min poäng är att ni försöker överträffa varandra om varför det ena är bättre än det andra istället för att bara inse att alla har olika smak och medge att de är bra på vars ett sett

klart! det kallas diskussion. nog inser vi alla här att alla har olika smak. det är som att du kallar oss dumma, genom att snacka barnspråk åt oss, som att vi inte fattar en grundläggande sak om livet. inte för att jag e sur på dig. ba säger...

I detta fallet - ja. Inget illa menat, men du har till 100% säkerhet sett denna

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50260_3446722883...

då borde du ju veta att folk är lika envisa med sina åsikter osv så det går i stort sett aldrig att få ut något vettigt av den här typen av diskussioner. Det är ju trotts allt battle of different tastes.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Ankh:

Min farsa är starkare än era farsor.

vem är det som beter sig barnsligt här egentligen!?

Du verkar oförmögen att se vad jag syftade på. Min poäng är att ni försöker överträffa varandra om varför det ena är bättre än det andra istället för att bara inse att alla har olika smak och medge att de är bra på vars ett sett

klart! det kallas diskussion. nog inser vi alla här att alla har olika smak. det är som att du kallar oss dumma, genom att snacka barnspråk åt oss, som att vi inte fattar en grundläggande sak om livet. inte för att jag e sur på dig. ba säger...

I detta fallet - ja. Inget illa menat, men du har till 100% säkerhet sett denna

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50260_3446722883...

då borde du ju veta att folk är lika envisa med sina åsikter osv så det går i stort sett aldrig att få ut något vettigt av den här typen av diskussioner. Det är ju trotts allt battle of different tastes.

nää har inte sett det. men, haha! ja, visst är är det så å...

12
Skriv svar