Om ljudet i Hunted
Hur får man till det där splattiga ljudet när någon sprängs i en blodexplosion? Utvecklarna hälsar från vårt filmarkiv.
Har aldrig förstått varför allt ska vara så icke trovärdigt... Att man ska kunna skjuta iväg 2 pilar per sekund eller att det ska vara "ljuseffekter" hela tiden när man svingar ett svärd. Förstör spelen enligt mig.
Ja, precis som med all magi och varelser som inte finns på riktigt. Lägg ned Alver och drakar och sådant.
Skademodellerna med "hit points" som gör att en karaktär kan ta jättemycket skada innan han tuppar av. Egentligen borde karaktären kunna bli medvetslös av ett knytnävsslag.
Går karaktärerna aldrig på toaletten förresten?
ICKE TROVÄRDIGT.
(slut ironi här)
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Har aldrig förstått varför allt ska vara så icke trovärdigt... Att man ska kunna skjuta iväg 2 pilar per sekund eller att det ska vara "ljuseffekter" hela tiden när man svingar ett svärd. Förstör spelen enligt mig.
Ja, precis som med all magi och varelser som inte finns på riktigt. Lägg ned Alver och drakar och sådant.
Skademodellerna med "hit points" som gör att en karaktär kan ta jättemycket skada innan han tuppar av. Egentligen borde karaktären kunna bli medvetslös av ett knytnävsslag.
Går karaktärerna aldrig på toaletten förresten?
ICKE TROVÄRDIGT.
(slut ironi här)
Haha måste erkänna att jag skrattade!
Nog för att jag tror att jag skulle gilla en sån där riktig simulator du beskriver