Playstation Store är tillbaka

Robot
Playstation Store är tillbaka

Playstation-butiken är äntligen tillbaka – men Sonys välkommen tillbaka-gåvor saknas fortfarande.

#nyhetstips, #sony


Medlem
Playstation Store är tillbaka

många tipsare där :D, bra att folk är vakna!

Ja, och jag kan redan nu köra en pre-emptive strike mot de som kommer att klaga på att vi är sena med nyheten. Det är röd dag idag, vilket innebär att ingen jobbar på kontoret. Så nu vet ni.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ja, och jag kan redan nu köra en pre-emptive strike mot de som kommer att klaga på att vi är sena med nyheten. Det är röd dag idag, vilket innebär att ingen jobbar på kontoret. Så nu vet ni.

Det finns INGENTING som kan ursäkta det här!

Medlem

Infamous 2 demot var en trevlig överraskning dock för mig.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Tss, fanboy-killen du ska vara glad att du ens kom med som tipstack! Ditt tips trillade in i inkorgen precis innan nyheten publicerades, så jag skulle vara lite mer ödmjuk om jag vore dig...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Tss, fanboy-killen du ska vara glad att du ens kom med som tipstack! Ditt tips trillade in i inkorgen precis innan nyheten publicerades, så jag skulle vara lite mer ödmjuk om jag vore dig...

Lol.

Avtalet vi har skiter högaktningsfullt i röda dagar du vet Så back to work! (WORK WORK)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Fick dom tag på folket som låg bakom detta? Om de nu har de lär skulle jag aldrig vilja stå i deras skor. De lär få betala sinnes sjuka belopp isf.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Tss, fanboy-killen du ska vara glad att du ens kom med som tipstack! Ditt tips trillade in i inkorgen precis innan nyheten publicerades, så jag skulle vara lite mer ödmjuk om jag vore dig...

A fanboy is never late, Sebastian Lind. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.

Skrivet av Harpa:
Skrivet av Sebastian Lind:

Tss, fanboy-killen du ska vara glad att du ens kom med som tipstack! Ditt tips trillade in i inkorgen precis innan nyheten publicerades, så jag skulle vara lite mer ödmjuk om jag vore dig...

Lol.

Avtalet vi har skiter högaktningsfullt i röda dagar du vet Så back to work! (WORK WORK)

Det är jag (dessvärre) så illa medveten om. Som frilans står man lika högt i kurs som ett aborterat flickfoster i Kina!

Medlem

oväntat rolig dialog! lol

Sony, vafalls.. sluta gör mig så besviken!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Sebastian Lind:

Tss, fanboy-killen du ska vara glad att du ens kom med som tipstack! Ditt tips trillade in i inkorgen precis innan nyheten publicerades, så jag skulle vara lite mer ödmjuk om jag vore dig...

Lol.

Avtalet vi har skiter högaktningsfullt i röda dagar du vet Så back to work! (WORK WORK)

Det är jag (dessvärre) så illa medveten om. Som frilans står man lika högt i kurs som ett aborterat flickfoster i Kina!

Alla vet att frilansare inte har någon själ!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Sebastian Lind:

Tss, fanboy-killen du ska vara glad att du ens kom med som tipstack! Ditt tips trillade in i inkorgen precis innan nyheten publicerades, så jag skulle vara lite mer ödmjuk om jag vore dig...

Lol.

Avtalet vi har skiter högaktningsfullt i röda dagar du vet Så back to work! (WORK WORK)

Det är jag (dessvärre) så illa medveten om. Som frilans står man lika högt i kurs som ett aborterat flickfoster i Kina!

Alla vet att frilansare inte har någon själ!

Menar du att kinesiska flickfoster inte har själar 0.o?

Medlem

Införskaffade FFV så fort jag kunde, riktigt fint det här.

Medlem

Eee, är borta över hela helgen, så jag missar inga gratisspel ^^

Och med lite tur så har gratisspelen dykt upp när man kommer hem på söndag!

Medlem

läste om nån ny attack igen på AB då, så vette fan hur trovärdig den är.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13120191.ab

PSN nere igen?

Medlem

Sony gör väll sitt bästa, men man kan väll säga att varje dag som psn varit nere har varit som 1a april. Det ända dom gör är att luras :P. Aja vi får väll hålla ut liiiite till =).

Medlem
Skrivet av Hannu87:

läste om nån ny attack igen på AB då, så vette fan hur trovärdig den är.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13120191.ab

PSN nere igen?

Skulle inte ta dom på fullt allvar, enligt AB så skulle ju svininfluensan slå ut världsekonomin på ett halvår


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ja, och jag kan redan nu köra en pre-emptive strike mot de som kommer att klaga på att vi är sena med nyheten. Det är röd dag idag, vilket innebär att ingen jobbar på kontoret. Så nu vet ni.

Kolla kalendern en gång till, inte röd dag idag

1
Skriv svar