Filmisk rymdjakt i Prey 2

Robot
Filmisk rymdjakt i Prey 2

Den nya CGI-filmen från E3 har äntrat vårt arkiv. Vad väntar du på?

#prey-2-2


Medlem
Filmisk rymdjakt i Prey 2

Jag hade mina doubts i och med att Tommy inte är med, men fan detta verkar coolt. Ser inte ut som prey, men verkar fan najs endå

Medlem

Ser ut att bli ett bra spel. Men det där är fan inte likt Prey alls. Kul med nytänk men de hade kunnat gå med en helt ny titel lika väl.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

Assasins creed with guns!
kunde inte låta bli, såg dock väldigt bra ut

Medlem

Wow..! Det här var... Oväntat maffigt!


signatur

Imperator

Inaktiv

jag väntar på en trailer som visar ingame och inte vad någons vision var när dom gjorde spelet.

Medlem

Säger inte så mycket om spelet i sig men det var en riktigt nice trailer Skön musik med...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Vilken trailer, Blizzardklass så det skriker! Hoppas att spelet blir en höjdare precis som ettan!

Medlem

Får lite Star Wars bounty hunter känsla. Grym film!

Inaktiv

det är såhär ett modernt pc-spel kan se ut ingame 2011.. tyvärr måste allt va nerskalat till konsollerna i första hand..

Medlem

Det såg riktigt jäkla häftigt ut!

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det är såhär ett modernt pc-spel kan se ut ingame 2011.. tyvärr måste allt va nerskalat till konsollerna i första hand..

Jag kan höra trollen vråla från din grotta.

Medlem

Det ser riktigt coolt ut! Undrar dock varför man insisterar på att använda just Prey-IPt till detta. Det känns inte direkt "Prey" av klippen att döma men det kanske finns där ändå när man börjar spela.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar