Inaktiv

Bara löjligt att ge spel betyg för att väcka uppmärksamhet, men visst, jag förstår att fz gärna tar emot publicitet genom att göra såna hära stunts.

Lite som när Gameshark gav Halo Reach 50%(C) för att få upmärksamhet.... och folk som klickade på ads.

Men men, recensenten kan ha haft rätt. Ska ta och lira det imorgon och bilda mig en egen uppfattning (och jag är definitivt ingen REZ (HD) fan.......)

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Asaklitt:

Varför recenserar ni inte InFamous 2 istället? Många tusen fler läsare skulle bli mer intresserade tror jag??

Det blev tjall på posten-tråden och spelet kom inte till oss som det skulle. Men på fredag kommer recensionen.

Tack för svaret Tompa, då vet jag:)

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Asaklitt:

Varför recenserar ni inte InFamous 2 istället? Många tusen fler läsare skulle bli mer intresserade tror jag??

Det blev tjall på posten-tråden och spelet kom inte till oss som det skulle. Men på fredag kommer recensionen.

Tack för svaret Tompa, då vet jag:)

Medlem

Hmm FZ 2/5, Gamereactor 8/10, Gamesport 8.5/10.
Hade varit kul att få input från en till recenserare som ni hade innan.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Då har man spelat ca 1h CoE.

Jag måste säga att jag är imponerad av hur exakt kinect känns jämfört med många andra spel, själva spelet är väldigt visuellt bedårande och tempot är (på normal) precis lagom för en icke Rez fan.
Jag ser mig själv plocka fram och visa alla mina vänner detta då det verkligen är ett showcase för hur ett bra spel ska vara med kinect. Glöm handkontrollen -. detta spel är gjort FÖR kinect, inget annat. Baserat på att jag inte är en Shmup fan, så skulle jag ge det mellan 75 och 90 % som det är nu, med faktorer som att jag inte hittintills har stött på spelets stora tillkortakommande, att det skulle vara kort.

Detta är ett spel som är köpvärt om du har kinect och är ens lite intresserad av shmups.

Återkommer med slutbetyg när jag är igenom det!

12
Skriv svar