Respawn Entertainment retas

Robot
Respawn Entertainment retas

Lanserar en ordentlig hemsida och visar en bild på deras första spel.

#respawn-entertainment, #infinity-ward, #electronic-arts


Medlem
Respawn Entertainment retas

Vänta lite, va hur vad?
Respawn tecknat avtal med Activision?! De som Respawn flydde ifrån!? När hände detta!?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Var det inte ea som de hade avtal med?

Medlem

Det ska vara EA
"Respawn is developing a multi-platform product based on new video game IP and funded through its publishing deal with Electronic Arts, one of the top publishers in the industry."

Medlem

Ser ut som någon typ av torn.

Medlem

ser faktiskt mer ut som framtidsshooter alt. postapokalyptisk (har jag stavat det rätt) shooter

Medlem

Var vänliga ändra till att de har slutit avtal med EA, annars blir det MYCKET fel

Medlem

http://www.respawn.com/games/

Som ett flertal här redan har nämnt, så är det EA.

Medlem

Blev orolig när jag läste att de slutit avtal med Activision, som tur är vad det fel.

Medlem
Citat:

Vi vet att Respawn Entertainment, studion som i stor del består av gammalt Infinity Ward-folk, har tecknat avtal med Activision för deras kommande spel.

Läste detta och höll på att ramla av stolen. Snygg blooper Herr Johansson-Sundelius.

Inaktiv
Skrivet av Kapitel_III:

Ser ut som någon typ av torn.

Och någon byggnad (hus) i mitten!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skägg.
10 Chambers

Äh, skulle bara kolla att ni var med


signatur
Medlem

Ser ut som nån gammal fabrik med hög skorsten i en dal tycker jag ;o

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Citat:

Vi vet att Respawn Entertainment, studion som i stor del består av gammalt Infinity Ward-folk, har tecknat avtal med Activision för deras kommande spel.

Läste detta och höll på att ramla av stolen. Snygg blooper Herr Johansson-Sundelius.

Då har de fixat det för nu står det iaf EA (som så många redan påpekat).

OT:

Kan bli intressant, har gillat IW sedan CoD och de har visat att de kan göra bra fps, ser med stort intresse fram emot mer info om deras kommande spel.

Medlem

Det är en trasig byggnad till höger i alla fall.

Medlem

Antagligen spelar du som en eller flera olika soldat/soldater som slåss i ett fiktivt krig i ett fiktivt land i Östeuropa/Mellanöstern. FPS, högt tempo och hektiskt dödande av muslimska fundamentalister/rysk extremhöger.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Jag måste skaffa glasögon

Medlem

Undrar vad det är för grafikmotor de kör med

Medlem

Underbart. Nu är det bara att vänta in något fantastiskt från dem. Vilket gäng!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Unreal Engine 3 kanske eller en helt ny som dom har gjort kanske. eller frostbite 2.

Medlem

bilden har nästan lika mycket motion blur som crysis 2

Medlem

Tycker det ser ut som en fabrik. Antagligen ligger det vid vatten skulle jag säga, ser ut som ett flertal bryggor går ut ifrån byggnaden. Möjligtvis ett gammal magasin. Svårt att säva vad det är närmast på bilden men som en annan sa ser det ut att vara i en dal.

Jag gissar post-apokalyptisk shooter....


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ska bli intressant att se vad de lyckas med.

Medlem
Skrivet av Alusion:

Unreal Engine 3 kanske eller en helt ny som dom har gjort kanske. eller frostbite 2.

Frostbite 2 hade varit mumma och det är ju inte helt otroligt, kommande NFS : The Run kommer ju använda sig av motorn.

Medlem

Hoppas dom gör typ något FPS WW2 eller WW1 ... hade varit riktigt soft just nu, börjar bli lite för mycket "modern war-games" tyckar jag. Ett vietnam spel hade inte heller suttit fel

Medlem

Ser ut som ett spel anpassat för konsol.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Post-apokalyptiskt FPS i Frostbite 2? Sign me up! Men om det är gamla IW-enginge så avstår jag nog.

Medlem
Medlem

DICE har redan sagt att FB2.0 är ej för salu eller licensing.
Det blir UT3 eller något internt skit dom kan skrapa fram.
Så länge det ska köras på current gen konsoler som huvud platform skiter jag i vad det är - kommer ju se ut , låta och spelas precis som allt annat cookie cutter skit på marknaden det senaste åren.

Ge os redan BF3 fyfan.

Medlem

Får se vad det blir, skulle vara skoj med allt annat än modern warfare dock.

Hade nyligen en gästföreläsare som jobbar på DICE, han påstod att Frostbite 2.0 ska bli någon sorts standard inom EA koncernen, åtminstone animeringsdelen av FB2.0 används tydligen i ett av de senare FIFA (ANT har jag för mig att den kallades), så förhoppningsvis är FB2.0 ingen omöjlighet.

123
Skriv svar