Den stora Mass Effect 3-frågan: Talis ansikte

Medlem

JA JA JA JA det skulle vara lite kul

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av skogsvilden:

Inte så intressant, min Shepard lovade att om allt slutade lyckligt spendera sin tid med Liara och ta hand om en massa blå ungar...

Annars så tycker jag att denna bild är väldigt lovande: http://cerberus-network.xf.cz/web/tali_cz_big.jpg

Snyggt, men lite för homo sapiens, tyvärr.

Själv kan jag nog tänka mig henne som blek och mörkhårig (inte mycket sol liksom). Möjligtvis flintskallig eftersom det vore det mest praktiska då hon alltid bär hjälm.

Deras ras har väl redan beskrivits kort i en av böckerna och bilden ovan är alldeles för mänsklig för att den skulle passa in.

kan man få en länk till just den delen (om det går att hitta) eller beskrivning i stora drag hur dom ser ut i böckerna? Med lite fantasi kan det mesta bli vackert.


signatur

Never to old to be young.

AW8
Medlem

Headcrab.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Helst vill jag inte att de visar hur hon/ de ser ut, om de gör, så tycker jag inte hon ska ha ett mänskligt ansikte. ...Okej det behöver ju inte vara tentaklar och sådant!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vad sägs som en kompromiss, man kan få "välja" se hennes ansikte genom en dialog,händelse eller liknande. fråga mig inte hur men det tycker jag själv är ett tänkbart alternativ som dessutom är neutralt.


signatur

Never to old to be young.

Det är "hennes" inre skönhet som är det viktigaste


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag är nöjd så länge dom inte visar det "bara för att". Finns det en story-relevant anledning så visst, men annars vill jag inte se det.

Medlem

Grymt kluven här... Tali is my babe till the end men som många säger så är det just mystiken som är något av hennes charm. Alla gör sig nog en egen bild av hur hon ser ut bakom masken... kanske man kunde få modda hennes ansikte efter eget tycke? Typ att hon av någon anledning behöver en plastikoperation och man hjälper läkaren att "reparera" hennes ansikte precis som när man skapar sin egen karaktär Lol...kanske att ta i.... Bah bara ge mig ME3!! 2012 känns avlägset

Medlem

Här ser man 3D-modellen av hennes ansikte: http://www.youtube.com/watch?v=rmeb3U-htVg&feature=related
Det är självklart utan texturer men det ser rätt normalt ut.

Pansarknekt

Har alltid föreställt mig att hennes ras är som i The Abyss, typ gel-manet-thingy-humanoider. Eller helt enkelt bara lite kolsyrat vatten.


signatur

Ooooh the drama!

12
Skriv svar