Tomb Raider-utvecklarna: Lara höll på att bli oviktig

Robot
Tomb Raider-utvecklarna: Lara höll på att bli oviktig

Crystal Dynamics kände sig tvungna till omstarten eftersom Lara Croft höll på att tappa relevansen, påstår de.

#tomb-raider, #crystal-dynamics


Redaktör
Ponny
Tomb Raider-utvecklarna: Lara höll på att bli oviktig

Jag läste lite fel, "Lara höll på att bli överviktig" såg jag först. Hade i och för sig varit en intressant vinkel...


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Ja, men med dom behagen hon hade tidigare törs jag lova att hennes BMI var minst 55!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ja, men med dom behagen hon hade tidigare törs jag lova att hennes BMI var minst 55!

Boob Mass Index är en skala som borde ersätta nuvarande BMI

Medlem

Några år tidigare hade varit en riktigt fin omstart.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Jag håller med, hon tappade stinget under det sena 2000-talet, den här omstarten är precis vad Lara behöver. Har aldrig varit sugen på ett Tomb Raider spel förrän nu. Hoppas verkligen det blir grymt, E3 gameplay såg minst sagt smaskigt ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

"Höll på att bli"? Hon har väl varit oviktig i många år nu. Men jag gillar nytändningen hos Crystal Dynamics. Jag tror på deras kommande produkt.

Medlem

"Vi ville göra henne mer lättillgänglig och enklare att relatera till"

Lättillgänglig och enklare... har jag inte hört spelmakare säga det tidigare?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

"Vi ville göra henne mer lättillgänglig och enklare att relatera till"

Lättillgänglig och enklare... har jag inte hört spelmakare säga det tidigare?

De syftar väl på henne som en karaktär, i vilket fall har jag ändå aldrig sett Tomb Raider spelen som något annat än lättillgängliga, så jag tror inte det blir några problem


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

1
Skriv svar