Sök till The Secret World-betan

Inaktiv
Skrivet av Farris:

Som andra har sagt "Det är väl upp till dig vad man gör på Failbook"

Jag har många polare från EvE som har gjort "fake-konton" dvs bild från eve och ingen personlig information. (antar att största anledningen till att folk inte skaffar failbook är pga, Personlig info och sen självfallet mindre smågrejjer)

Jag klarade mig utan fail-book i några år, sen skaffade jag väl en för 1-2 år sen^^

Oh och jag blev Illuminati (hade tippat på Templars) så vi får väl köra med Illuminati och se

eller blir man bara medlem där och behöver inte använda det som alla andra gör? registrera sig och sedan bara ha det för säkerhets skull ifall fler saker kommer som kräver facebook. Är ju inget tvång att man måste börja skaffa vänner där och skriva om sitt liv. Det är ens eget val.

Medlem
Skrivet av Horniak:

Ja visst är det så, frugan har den där skiten. gilla hit och gilla dit. Tycker dock det är lite väl att man ska behöva ha det för att kunna ställa upp i betan.

jo det är lite konstigt

Ei
Medlem

Illuminati all the way!!

Medlem

men vaf...

Vill inte ha massa "spam" om spelet på min jäkla wall.
F it


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem

Gjorde deras frågor, jag blev Templar, aaawriiite
Hoppas verkligen att man kommer in i betan, är sjukt taggad på det här!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jädrans sicket gnäll det blev om facebook... Big deal, bara att skapa ett fakekonto om man inte vill ha det till något annat är beta-registrering...

Sjukt taggad inför detta spelet!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Snapphane:

men vaf...

Vill inte ha massa "spam" om spelet på min jäkla wall.
F it

Om det nu skulle komma upp en sån app så är det bara att se till att den inte är tillåten att posta grejer på din wall. Du har full kontroll över sånt med ett normalt FB konto.

Medlem

Kräver FB? Där gick det totalbort då. :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:
Skrivet av wrajjt:

Templars 4 ever. Jag är förvånad att det fortfarande finns en sån faction, med tanke på Utöya-massakern...

Blev Templar enligt testet, valde illuminati, vill inte någon ska tro jag stödjer breivik ... xD

Vad har han med templars att göra...? Löjligt.

gnu
Medlem

Vilket jävla idiotdrag att tvinga på en facebook. Lär ju bli en till funcom flopp om det ska vara så även vid release.

Medlem
Skrivet av gnu:

Vilket jävla idiotdrag att tvinga på en facebook. Lär ju bli en till funcom flopp om det ska vara så även vid release.

...förutom att alla har facebook, med undantag för ett antal jobbiga elitister som hänger på spelhemsidor och förklarar att dom är för coola för sociala medier. Men dom klarar sig funcom bra utan.

Detta handlar ju uppenbart inte om att facebook är dåligt, tvärtom facebook är extremt användbart och bekvämt, vad det egentligen handlar om är att vissa har fått för sig att man måste simma motströms hela tiden för annars är man inte cool.

Medlem

Till folk som dissar Facebook.. Vem säger att ni måste använda Facebook regelbundet bara för att det krävs för Betan? Gör bara ett Facebook konto och efter ni är klara skit att logga in igen? Det är ju inte så att man måste prenumenera på Facebook..

Medlem
Skrivet av Warwick:

...förutom att alla har facebook, med undantag för ett antal jobbiga elitister som hänger på spelhemsidor och förklarar att dom är för coola för sociala medier. Men dom klarar sig funcom bra utan.

Detta handlar ju uppenbart inte om att facebook är dåligt, tvärtom facebook är extremt användbart och bekvämt, vad det egentligen handlar om är att vissa har fått för sig att man måste simma motströms hela tiden för annars är man inte cool.

Huvudet på spiken där geniet. Det skulle inte kunna handla om att man helt enkelt inte tycker om Facebook som fenomen betraktat? Det skulle heller inte kunna handla om att man tycker Funcom gör ett IDIOTISKT drag när de KRÄVER ett Facebook-konto för att ens kunna delta och hjälpa dem speltesta?

Som Dizzz skriver kan man såklart skapa ett temporärt konto (eller väcka liv i det gamla övergivna) för att testa betan. Det är dock mer principen som ogillas.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Till folk som dissar Facebook.. Vem säger att ni måste använda Facebook regelbundet bara för att det krävs för Betan? Gör bara ett Facebook konto och efter ni är klara skit att logga in igen? Det är ju inte så att man måste prenumenera på Facebook..

Bra skrivet. Det är inte svårare än att att registrera sig till vilken sida som helst, bara larvigt med allt "vägra facebook".. töntigt

Medlem
Skrivet av Snapphane:

men vaf...

Vill inte ha massa "spam" om spelet på min jäkla wall.
F it

Hört talas om att dölja nyheter?

Facebook krav ... what? ... har inte facebook och tänker inte skaffa det för ett spel kräver det ..

NEJ TACK !! failcom.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Ingen beta utan facebook? Konstigt. Inget jag orkar skaffa bara för att registrera för en beta.

Medlem

Fan vad jag är pepp på detta! Hoppas verkligen att de levererar också!!

Medlem

Till er som säger "ingen beta utan facebook", hur sjutton vet ni det?

Det är långt, långt kvar tills spelet släpps, så varför skulle dem inte hinna med public beta också?

Sluta gnäll på allt som inte passar er.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

OML
Medlem

Nu går det att skriva upp sig på betan utan att ha facebook:

https://register.funcom.com/signup/ctrl/register/se/tsw/TSW-B...

Medlem

Ser absolut intressant ut.... hoppas man kommer in i betan.

Medlem

diss pga fb-grejjen

Inaktiv

Och som vanligt är det ett sådant jävla gnäll från folk...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Och för alla er som hatar facebook så mycket ni kan alltid använda https://register.funcom.com/tsw_beta/ nuff said

Medlem

Chill...man behöver inte Facebook för att regga. Dem har lagt upp en alternativ beta registrering som ej kräver FB...

Medlem
Skrivet av OML:

Nu går det att skriva upp sig på betan utan att ha facebook:

https://register.funcom.com/signup/ctrl/register/se/tsw/TSW-B...

Skrivet av Aabdell:

Och för alla er som hatar facebook så mycket ni kan alltid använda https://register.funcom.com/tsw_beta/ nuff said

Tack!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

"If you register through the experience, which is currently in phase one, you will also have access to the upcoming phase where you can expand the influence of your society, climb the ranks of your faction, and even unlock exclusive rewards such as achievements, in-game weapons and clothing, and even guaranteed beta access! "

Hah, vilken uppenbar marknadsföringsstrategi. Det kommer alltså bli så att man måste tipsa vänner om spelet och likea deras posts och så vidare för att man ska få en garanterad betaplats. Många kommer nog göra det också, inget snack om saken. Själv tycker jag att det är lite fult med en sådan taktik, och jag tänker då iaf inte vara en labbråtta som trycker på knappen åt funcom för chansen att få en matbit.

Medlem
Skrivet av sarg:
Skrivet av Mo0rbid:
Skrivet av wrajjt:

Templars 4 ever. Jag är förvånad att det fortfarande finns en sån faction, med tanke på Utöya-massakern...

Blev Templar enligt testet, valde illuminati, vill inte någon ska tro jag stödjer breivik ... xD

Vad har han med templars att göra...? Löjligt.

Uppenbarligen har du inte tittat igenom materialet som Breivik har skrivit, där han ser sig som en Knight Templar och en försvarare av kristendomen/Europa.

Medlem
Skrivet av Wartex:

"If you register through the experience, which is currently in phase one, you will also have access to the upcoming phase where you can expand the influence of your society, climb the ranks of your faction, and even unlock exclusive rewards such as achievements, in-game weapons and clothing, and even guaranteed beta access! "

Hah, vilken uppenbar marknadsföringsstrategi. Det kommer alltså bli så att man måste tipsa vänner om spelet och likea deras posts och så vidare för att man ska få en garanterad betaplats. Många kommer nog göra det också, inget snack om saken. Själv tycker jag att det är lite fult med en sådan taktik, och jag tänker då iaf inte vara en labbråtta som trycker på knappen åt funcom för chansen att få en matbit.

Intresseklubben antecknar....
Det är bara bra om du inte gör det, faktiskt, då får vi andra större chans!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av sarg:
Skrivet av Mo0rbid:
Skrivet av wrajjt:

Templars 4 ever. Jag är förvånad att det fortfarande finns en sån faction, med tanke på Utöya-massakern...

Blev Templar enligt testet, valde illuminati, vill inte någon ska tro jag stödjer breivik ... xD

Vad har han med templars att göra...? Löjligt.

Uppenbarligen har du inte tittat igenom materialet som Breivik har skrivit, där han ser sig som en Knight Templar och en försvarare av kristendomen/Europa.

Nej. Varför skulle jag vilja läsa idioti?

Dessutom lite väl mycket damnation by association. Kan inte tänka mig att någon templar-organisation (ifall det nu mot all förmodan skulle existera bakom kulisserna) skulle tycka massmord av civila i denna tidsåldern var något att hänga i granen heller.

123
Skriv svar