Max Payne 3 – se första trailern!

Medlem

påminner om de senaste bond filmerna av någon anledning, kanske blir bra

Medlem

få lite Man on fire vibbar


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Musiken är episk, men som sagt, var fan är huvudkaraktären i Max Payne-spelen, dvs. Max Payne? Har han dödsförklarats utan min vetskap? Sen känns detta också, av trailern att tyda, mer som ännu ett hjärndött run-n-gun konsollspel...

Medlem

De verkar ha glömt bort att han fick en kula i huvudet i 2an.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

FM-guru
F.d. Sisyr

trodde kommentarerna här var överdrivet negativa, men fan vet om ni inte har rätt. Såg precis trailern och blev allt annat än imponerad. Även om detta INTE var ett Max Payne-spel utan ett helt nytt IP så hade jag inte blivit ett dugg upphetsad. Ser väldigt generiskt ut, och det manus som demonstrerades i trailern kunde varit taget från vilken Seagal-rulle som helst.

Men det är klart, det är möjligt att det bara var en värdelös trailer som inte gör själva spelet rättvisa. Time will tell.

Medlem

Skit som jag trodde, nu är det inte mycket som pekar på att det blir något att ha.

Medlem

Jag gillade trailern,... ser coolt ut.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Såg nice ut men jag saknade den känslan man fick av dom första spelen som den mörka vintern, New Yorks bakgator, Valkyr knarket osv. Jag hoppas att det blir mer än vad man fick se av trailern :/.

Inaktiv

Hahaha, jag "älskar" alla personer som kav avgöra om det är bra eller inte efter att dom har sett en trailer:

"NEJ DET HÄR ÄR JU INTE BRA DOM HAR DÖDAT SPELET" osv

Själv tänker jag vänta på recensionerna innan jag avgör ;P


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Säga vad man vill om trailern, men cellon ger mig fortfarande gåshud.

Medlem

Verkar inte direkt som Max Payne men det ser ju bra ut som ett action spel. + Så är det Rockstar som utvecklar det och de brukar aldrig misslyckas

Medlem

Man on Fire: The Game?

EDIT: Oops, warpgun hann före.

Medlem

Max Payne = Grå betong, melankoli, piller, sprit, desperation, snö, skyskrapor.. inte nått exotiskt jidder..

Jänkare.. men i slutändan blir det kanske bra..


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem

Ser väl bra ut, sluta gnälla på att de dödar Max. Spel SKA utvecklas, ville ni ha Max Payne 2.001 med uppgraderad grafik men annars samma spel eller?

Medlem
Skrivet av Sazja:

Hahaha, jag "älskar" alla personer som kav avgöra om det är bra eller inte efter att dom har sett en trailer:

"NEJ DET HÄR ÄR JU INTE BRA DOM HAR DÖDAT SPELET" osv

Själv tänker jag vänta på recensionerna innan jag avgör ;P

Ganska löjligt uttalande av dig, varför ska man inte få kommentera den första teasertrailern som släpps för uppföljaren till en extremt omtyckt och eftersaknad spelserie?
Är väl ingen här som sagt att spelet kommer vara bra eller dåligt, men det som sagts är att INGET i den här trailern passar in i ett Max Payne spel. (iaf inte om man älskade de första två spelen)

Och om slutprodukten blir som trailern visar (vilket historien har bevisat att det allt som oftast är så det slutar upp) så kommer det, som en tredje del i Max Payne serien, att bli helt värdelöst.
Bra spel, kanske under ett annat namn, men inte som max payne.

Jag har fortfarande förhoppningar dock, hoppet är det sista som dör!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Inget ovanligt, sånt har man upplevt redan. Fan vad karaktären påminner om Bruce Willis från Die Hard

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Ser väl bra ut, sluta gnälla på att de dödar Max. Spel SKA utvecklas, ville ni ha Max Payne 2.001 med uppgraderad grafik men annars samma spel eller?

Precis, utvecklas. Inte dödas och stampas på som här.

Inaktiv
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Sazja:

Hahaha, jag "älskar" alla personer som kav avgöra om det är bra eller inte efter att dom har sett en trailer:

"NEJ DET HÄR ÄR JU INTE BRA DOM HAR DÖDAT SPELET" osv

Själv tänker jag vänta på recensionerna innan jag avgör ;P

Ganska löjligt uttalande av dig, varför ska man inte få kommentera den första teasertrailern som släpps för uppföljaren till en extremt omtyckt och eftersaknad spelserie?
Är väl ingen här som sagt att spelet kommer vara bra eller dåligt, men det som sagts är att INGET i den här trailern passar in i ett Max Payne spel. (iaf inte om man älskade de första två spelen)

Och om slutprodukten blir som trailern visar (vilket historien har bevisat att det allt som oftast är så det slutar upp) så kommer det, som en tredje del i Max Payne serien, att bli helt värdelöst.
Bra spel, kanske under ett annat namn, men inte som max payne.

Jag har fortfarande förhoppningar dock, hoppet är det sista som dör!

Jag vet inte vart jag skrev om att folk inte får kommentera en trailer? Om du kollar kommentarerna igen så finns det användare med dom åsikterna också?

Skitsamma, en onödig diskussion som inte gynnar någon.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Ett stort plus ska musiken ha. Får Max Payne känsla! Resten har jag sett förut...


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Ish
Medlem

Tycker det ser lovande ut rent cinematiskt, men innan man fått känna på kontrollerna etc, är det svårt att döma.
Bra story tror jag det blir i alla fall. Intressant som vanligt hur folk dömer ut ett spel på första trailern. Vissa borde få sina posträttigheter borttagna ^^


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Kommer köpa men alltså vad ska man säga.. enda som imponerade var musiken.. Aja litar på R*

Medlem

Nej, detta känns inte som Max Payne. Inte alls.
Fan, fan, fan. Varför gör ni detta mot min älskade Max Payne, Rockstar...
Snälla överaska mig!

Medlem

Detta ser ut som ett bra spel MEN det ser INTE ut som ett bra Max Payne-spel.
Byt namn.
Till Die Hard eller något...

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Ser väl bra ut, sluta gnälla på att de dödar Max. Spel SKA utvecklas, ville ni ha Max Payne 2.001 med uppgraderad grafik men annars samma spel eller?

Ja tack

Inaktiv
Skrivet av FelixenS:

Ser väl bra ut, sluta gnälla på att de dödar Max. Spel SKA utvecklas, ville ni ha Max Payne 2.001 med uppgraderad grafik men annars samma spel eller?

Så du säger att man i princip hade kunnat göra detta till ett pusselspel och det hade varit helt okej??

Hela syftet med en uppföljare är att följa i samma fotspår men ändå utveckla. Jag ser inga som helst "fotspår" i den här trailern. Att gå från ett dystert New york till ett soligt sydamerika med en bruce willis kopia är helt åt helvete.

Ungefär som att nästa fast & furious skulle ha trampbilar och utspela sig i en grotta....

Inaktiv

Inte samma utvecklare.
Inte samma manusförfattare.
Inte samma miljö.
Inte samma noir-känsla.
Bortsett från allt detta så är samtliga narrativa band till föregångarna avklippta: Max familj är döda. Mona är död. Alfred är död. Vlad är död. Vinnie är död. Winterson är död. Bravura är död(?)

Spelar ingen roll hur välgjort spelets gameplay är.
Vad Rockstar BORDE göra är en spin-off på serien där man får spela som Mona Sax istället. Att köra som henne var det absolut roligaste i Max Payne 2 och då är det ändå ett genuint bra spel rakt igenom.

Medlem

Inget som väckte några vill-ha-begär direkt, synd.

Medlem

Känns lite som filmen Man on fire.. http://www.youtube.com/watch?v=6s_-O4HglGI

lol, fler som tänkte desamma.

Medlem

Inget wow...:/


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

123
Skriv svar