Naughty Dog: "Vi kan göra ännu mer med PS3"

Robot
Naughty Dog: "Vi kan göra ännu mer med PS3"

Utvecklaren bakom de hyllade Uncharted-spelen slog fast under utvecklingen av tvåan att de redan då hade tagit kontroll över all kraft i Playstation 3. Inför trean påstår de att det finns ännu mer att hämta.

#uncharted-2-among-thieves, #naughty-dog, #uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Naughty Dog: "Vi kan göra ännu mer med PS3"

PC är kraftigare än konsol vet vi sedan länge! Men personligen blir jag mycket mer imponerad den kraft dom ändå klämmer ur konsolerna!

Medlem
MFZ
Medlem

ge mig uncharted 3 nu. för i helvete!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Ja med tanke på vad de gjorde med PS2 så är jag böjd att tro på vad han säger, en av Sonys absolut bästa utvecklare.

Medlem

framtiden är här!

Medlem

Är det nån som trollar är det ju du.

Medlem
Skrivet av Moffabertel:

Är det nån som trollar är det ju du.

Nä, nå är det han som trollar, PS3 har gjort sitt. Dags att släppa en ny generation PS.

Inaktiv

jag skiter i konsoller så länge inte spelen har minst 60fps .. och konsollspel med framedrops åker direkt i papperskorgen

Medlem

Får hålla med Hannu där, dags för en ny maskin... 720p, 40fps och ingen kantutjämning fungerar skitbra på en 32" CRT.

Medlem

Hannu kan kamma sig och spela PC istället, och ge fan i att gnälla i varenda jävla tråd!

Medlem
Skrivet av guffen86:

Hannu kan kamma sig och spela PC istället, och ge fan i att gnälla i varenda jävla tråd!

Vårda språket, jag har rätt att kommentera i vilken tråd jag vill.

Inaktiv

varför hålla på klämma ut så bra grafik som det bara går och sen bråka om vilken som har bästa grafiken? så länge spelet funkar och är roligt så kan grafiken inte spela så stor roll om ni frågar mig. Half-Life hade dålig grafik men är ändå fortfarande ett jätte roligt spel som man fortfarande spelar mycket på

Medlem

Vill de inte ha mina slantar så fortsätter de att köra på exklusivt för PS3. Fine by me.
Annars hade de gärna fått konkurrera med alla trevliga spel till vissa andra plattformar

Medlem

De ägs av Sony så oavsett hur gärna de skulle vilja utveckla till andra format kommer det inte ske, Insomniac däremot är helt fristående och har tidigare gjort valet att utveckla enbart för Sony men tydligen valde de den här gången att göra ett spel för andra plattformar än Sonys.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

De ägs av Sony så oavsett hur gärna de skulle vilja utveckla till andra format kommer det inte ske, Insomniac däremot är helt fristående och har tidigare gjort valet att utveckla enbart för Sony men tydligen valde de den här gången att göra ett spel för andra plattformar än Sonys.

Jag är glad att Naughty Dog bara väljer PS3an. Jag hade iofs inte sagt nej till Uncharted 3 på PC

Medlem

Haha nej jag hade verkligen inte heller sagt nej till Jak & Daxter spelen på pc, en av anlednignarna till att jag skaffade en PS2 (som jag visserligen inte ångrar överhuvudtaget men pc har alltid varit och kommer nog alltid bli det jag väljer främst) eller Ratchet & Clank spelen =). Efter att ha spelat Jak 2 så vart jag ett stort fan av denna utvecklare, grymt imponerad vad de lyckades åstadkomma med en sådan begränsad hårdvara som PS2 ändå var på den tiden (för att inte tala om Jak 3).

Medlem

Anledningen till att konsol alltid är en värdare investering, du får bara bättre och bättre grafik och fler features för varje år utan att det kostar ett öre. På PC får du betala dyrt för varje liten förbättring och trots att grafik är det enda som fanboysen med rätthet kan skryta med idag, lirar de ändå konsolportar. Eller PC-exklusiva spel som Sims 3, SC2 eller Diablo 3 visar verkligen den grafiska nivån för exklusiviteter med hög budget XD

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Anledningen till att konsol alltid är en värdare investering, du får bara bättre och bättre grafik och fler features för varje år utan att det kostar ett öre. På PC får du betala dyrt för varje liten förbättring och trots att grafik är det enda som fanboysen med rätthet kan skryta med idag, lirar de ändå konsolportar. Eller PC-exklusiva spel som Sims 3, SC2 eller Diablo 3 visar verkligen den grafiska nivån för exklusiviteter med hög budget XD

Hade Blizzard brytt sig om att göra ett så snyggt spel som möjligt hade du inte missat det vågar jag säga. Deras intresse ligger i att tillåta så många som möjligt spela deras spel, istället för att begränsa det till en liten del användare som har det senaste av allting.

Medlem

När jag skaffade en PS3 var jag besviken på prestandan, trots att konsolen var ny på marknaden.
Jag ser på en del kommentarer att det inte är lönt att säga vad jag tycker på ps3-prestandan idag. Då får en del personer vredesutbrott av vad jag har att säga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Va inte oroliga grafiken på ps3 spel kommer bli mycket mer avancerad en såhär. Ni kommer tappa hakan. Ungefär som man gjorde när god of war kom till PS2. Har alla redan glömt det?? Eller varför inte Shadow of colossus till ps2??? Kan man gemföra dom spelens grafik med dom som kom ut några år tidigare?? Såklart inte.. Ni kommer alla få se att mina framtids visioner är sanna! =D

1
Skriv svar