64-spelarbana till Battlefield 3-betan i dag

Medlem

WHY! Why now!? Ullared imorgon juh.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

På tiden! Metro har bara visat att CoD är mkt bättre på små tajta banor. Jag vill ha mitt "riktiga" BF!

Medlem
Redaktör
Skrivet av Zibbit:

Inget tipstack?

Tveklöst! Jag trodde jag hade lagt till det, men måste ha missat nåt. Fixat nu.


signatur
Medlem

Ta mig tusan på tiden, den här banan borde de släppt dag ett. Även om Metro säkerligen är rätt kul den med så kan den knappast tävla mot en "riktig" BF karta som Caspian Border.

Medlem

ja ha ja, då blev det inget öl drickande i heljen

Medlem
Skrivet av rubbiten:

ja ha ja, då blev det inget öl drickande i heljen

Varför inte, öl gör ju bara spelet bättre!

Medlem

damn, inte hemma över helgen. nå 27e nästa

Medlem
Skrivet av Krycka:
Skrivet av rubbiten:

ja ha ja, då blev det inget öl drickande i heljen

Varför inte, öl gör ju bara spelet bättre!

inte för mig, när jag dricker och spelar så får jag för mig att göra massa noob grejer som att slänga på c4 på en bil och köra in i pansarvagnar

Medlem

Ska bli kul att testa vad som verkar vara en RIKTIG Battlefield-bana. Metro håller inte måttet mer än som möjligtvis utfyllnadsbana IMO.

Medlem

Jag blir disconnected efter 30 sekunder inne på en Caspian Border server. Någon mer som har samma problem ?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tokn:
Skrivet av Floyd Forward:

Tråkigt, dock förvirrar ni mig med "Och ja, Caspian Border finns endast till Windows-betan. På PS3 och Xbox 360 får du nöja dig med 24 spelare på samma karta."

Första gången jag läste samma karta trodde jag ni hänvisade till Caspian Border och inte till Metro.

Jag får hålla med, väldigt förvirrande, samma karta är det Metro eller CB??

Dålig formulering, ledsen för det och fixat nu. Caspian Border släpps enbart till Windows.

DAMN YOU DICE!!!

Medlem

Med tanke på alla wallhacks och aimbots som redan finns, så är det skönt att se att de flesta caspian borders servrar har PB, iaf i serverbrowsern.

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av Krycka:
Skrivet av rubbiten:

ja ha ja, då blev det inget öl drickande i heljen

Varför inte, öl gör ju bara spelet bättre!

inte för mig, när jag dricker och spelar så får jag för mig att göra massa noob grejer som att slänga på c4 på en bil och köra in i pansarvagnar

haha det behöver jag ingen öl för att göra

Medlem

Den enda helgen jag INTE är ledig på... Bullshit! Nåväl. Passar på lite idag i alla fall.
Det jag prövat har inte gått så bra. Crossfire får BF3 att gnälla så in i helvete, lagspikes så att det är sjukt. Precis samma på Metro. Lika jämn FPS som på Metro åtminstone.

Medlem

Yess, nice, då kanske man kan spela lite som favvoklassen och göra lite nytta. Nej, RPGhora sig i tunnlarna är INTE hur en engi ska spelas.

Synd bara att man knappt spelat med engin så man har inte låst upp stingermissilen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

verkar som dom lyssnade på alla tolvåringar som lipade i forumet om caspian border
ska testa den där betan igen bara för det ..

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Zibbit:

Inget tipstack?

Tveklöst! Jag trodde jag hade lagt till det, men måste ha missat nåt. Fixat nu.

Man tackar

Fastanställd snart då

Medlem

Soft!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Oj konstigt att folk blir lyriska över skiten.

Medlem

väldigt laggigt, väldigt buggigt

hade hört om det innan.. och har nu upplevt det, undrar verkligen om det är så pass dåligt fortfarande vid det här stadiet om dom kan fixa det på ett par veckor till release

Medlem

YEEES!!! Underbart!

Medlem

Detta har jag fått upp nu under senaste dagarna:
Failed to ping closest servers, please try again. If this happens frequently, check your firewall settings.
Jag har inte ändrat på något alls, så varför detta meddelande?

Funkar nu när jag gick igenom serverlistan istället men nu är spelet svart istället. Hör ljudet men får inte fram något på skärmen.

Mäktigt! Skalan är så massiv att man kan promenera helt ostört utanför slagfälten och titta på allt ultra-mega-awesome som sker runt omkring. Fy fan vad häftigt detta kommer bli, tanksen är så vackert gjorda Caspian Border är det grymmaste mest detaljrika och... System overload! Så bra är det

Min Xbox 360 kontroll funkar jättebra att styra fordon med också, helt perfekt!

Medlem
Skrivet av FirePanzer:
Skrivet av najtrows:

tänkte att detta skulle vara ett spel jag skulle ge en chans att lira på ps3an, men när dom gör såhär så inser jag att fps fan inte hör hemma på konsol. får väl testa detta med lagg på min pissdator!

BF3 tillhör inte på konsol...inte FPS spel!

vad försökte du mena där? förstod faktiskt inte riktigt.

Medlem

Caspian border är uppe nu.

Medlem

OMAIGAWD YES


signatur

"Die or live trying"

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av FirePanzer:
Skrivet av najtrows:

tänkte att detta skulle vara ett spel jag skulle ge en chans att lira på ps3an, men när dom gör såhär så inser jag att fps fan inte hör hemma på konsol. får väl testa detta med lagg på min pissdator!

BF3 tillhör inte på konsol...inte FPS spel!

vad försökte du mena där? förstod faktiskt inte riktigt.

BF3 passar ej på konsol den är utvecklad och optimerad för PC-spelande!

Men FPS hör visst på konsol! Det finns titlar som är bättre på konsol jämfört med dess PC-version!

Medlem

Helt ospelbart! Det är så laggigt så att piloterna krashar ned i marken direkt!

Medlem

Då får man testa på engi på riktigt

ska panga ner lite flugor med stingern

Skriv svar