64-spelarbana till Battlefield 3-betan i dag

Medlem

Det laggade inte kanske under 10 min men sen kom det tillbaka. Körde JET och det var så jävla najs! Kände mig som ett barn på julafton!

Går knappt att spela dock..... Allt hackande lagg.... Får hålla ut till kl 12 inatt då det blir The Old Republic betan! =D


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Smutt , bara att ladda med öl och snacks


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Så mkt buggar... alla servrar e så klart fulla, sen blir d DC när en runda är klar,
just nu nöjer jag mig med att spela rush,
för mkt crashande o DC och lagg för att jag ska tycka d e kul..

för hoppas det blir bättre när det släpps..


signatur

//Peace out

Medlem

Ahhh.... äntligen fick jag lira Caspian borders. Sjukt jäkla grymt med krigandet men nog tycker jag att man kunde ha klämt in flera spelare. Det finns gott om utrymme för sånt

Medlem

Helt underbar map!

Medlem
Skrivet av McKinley:

Ahhh.... äntligen fick jag lira Caspian borders. Sjukt jäkla grymt med krigandet men nog tycker jag att man kunde ha klämt in flera spelare. Det finns gott om utrymme för sånt

Utrymme på kartan? Det är inte samma sak som att det går att genomföra med tekniken i spelet


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

matigt mycket lagg på alla Caspian banor. tråkigt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Argh, tog bort betan då jag trodde den bara skulle innehålla rush mappen för ett par dagar sedan får väl ladda ner det igen då! Hoppas detta blir bättre kanske kan detta få en att känna BF2 känslan igen och köpa spelet, jag hoppas i alla fall på det!

Inaktiv

bf 3 är väl spelbart 1 månad efter släpp

Medlem
Medlem

Har försökt i en timme nu att komma in på en Caspian Border server utan lycka.


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Medlem

Ajajaj, laggfest! Men det var förväntat.

Håller mig till Metro tills vidare, lagget gör det nästintill ospelbart för tillfället.

Men av nån anledning presterar en del bättre i lagg..fan blev snipad hela tiden


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Helt ospelbart på den banan just nu.


signatur
Medlem

Argh ! och jag måste jobba

Medlem

CB banan är tyvärr helt ospelbara pga lagget. visst kan man strutta omkring och glo på saker, men ärligt så ger det ju inte så mycket. förhoppningsvis så är allt detta åtgärdat redan. men att utföra stress test på 64 spelare nu känns lite sent, och borde varit gjort redan, och det borde flyta på. men är ju bara att hoppas på att allt detta är åtgärdat i den slutgiltiga versionen.

Medlem

fan vad nice ... Undra o0m det kommer vara pain in the ass att hitta en ledig slot ? : P


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Verkar stört omöjligt att hitta en ledig plats.

Medlem

varför inte till Ps3/xbox? :F dåligt beslut.

Medlem

Är det bara jag eller funkar inter invert mouse i flyget ? :<

Medlem
Skrivet av rigge:

Är det bara jag eller funkar inter invert mouse i flyget ? :<

Nä. Det är precis som i Bad Copmany, som så mycket annat.

Musen är tvärtom när man flyger.

Jäkligt konstigt.

Medlem

Därför EA bad mig att gå in och testa allt under 8-9 oktober (CET), mass mail,
Men blir att sitta hela dagarna då

Medlem

Irriterande att man får dc hela tiden när det går bra för en -.- och då sparas inget, kanske man fått hälften av all xp man kunde haft vill ju se vad som finns!

Medlem

Tycker nästan synd om konsolerna som får mindre banor och endast 24-spelare som max.

Nästan.

Caspian Border är så jävulskt rolig. Äntligen känns det som Battlefield och inte Medal of Honor!

Medlem

Satan va aimbots det va på den banan jag lira. Satt en kille på ett berg med en m60 och döda alla på mapen. Sånt måste ju fixas.

Medlem
Skrivet av Yunfat:

Satan va aimbots det va på den banan jag lira. Satt en kille på ett berg med en m60 och döda alla på mapen. Sånt måste ju fixas.

Träffade på en sån liten horunge i förrgår...jävla onödigt..Hoppas det är löst till releasen. Drygt som fan med såna kids

Medlem

Körde ett par rundor och fy fasiken vad bra det är när det blir lite sammarbete! Lite lagg men inte farligt alls. Underbar karta!!! Fordonen fungerar fint och man får battlefieldkänsla!!! Kommer bli succé!

Medlem

Va fan sätter dom inte in det här på konsol för.....

Medlem

Sanslöst rolig bana! Folk verkar inte vara så sammarbetsvilliga dock. Blir bättre sen med egna squads med sina polare!

Medlem

Det är ju inte sant, har spelat varje dag hittills men är bortrest i helgen!

Skriv svar