Adrenalinpumpande Uncharted 3-rulle

Robot
Adrenalinpumpande Uncharted 3-rulle

Hur tänker sig Sony och Naughty Dog att du ska bli taggad att införskaffa Uncharted 3? Så här!

#uncharted-3-drakes-deception, #sony, #naughty-dog


Medlem
Adrenalinpumpande Uncharted 3-rulle

e dom andra uncharted spelen like häftiga och snygga?

Medlem

Det är ju mycket action i alla delar, men de verkar bli snyggare och snyggare, men de andra 2 är också mycket bra grafik på

Medlem

Zero303: Tvåan är definitivt värt att spela och ungefär lika snyggt som 3:an.
1:an var ju första generationens PS3 spel. Snyggt men inte otroligt snyggt.

Medlem
Skrivet av Zero303:

e dom andra uncharted spelen like häftiga och snygga?

Om den här filmen har väckt ditt intresse så ska du definitivt kolla upp föregångarna!

Som MaXMC skrev så är tyvärr 1'an inte lika enastående. I mitt tycke var gameplayet lite väl repetitivt och stelt. 2'an (Among Thieves) är dock ett mästerverk och vinnaren av många "Game of the Year"-utmärkelser.

Medlem

ok tack. blir ett köp

Medlem

Uncharted 2 var helt jävla superbt! :D!

Medlem

Uncharted 2 ja....
Jag har inte spelat ettan och gillade egentligen inte denna genren med att lösa olika saker för att komma vidare men Uncharted 2, var något som fick mig att bli fast från första ögonblicket. Grafiken ärfortfarande tveklöst det bästa till konsol, åtminstone tills Uncharted 3 släpps. Hur Naughty Dog lyckas skapa så otroligt snygga spel är något vi PS3-ägare skall glädjas åt. Jag tycker otroligt synd om Xboxarna som inte får chansen att njuta av Uncharted..

Medlem

Petter på Gamereactor bloggade om hans "känslor" om u3 och dom lät bra. Enligt honom är u3 om möjligt ännu snyggare än u2. Låter galet, men ack så kul.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar