Lira kommande spel på Gamex

Robot
Medlem
Lira kommande spel på Gamex

Själv vill jag köra SfXTekken men det verkar inte som att Capcom kommer att komma till mässan i år, det är i alla fall inget som är utannonserat.

Medlem

Mass Effect 3.... mmmmmmmmm... Fast då väntar jag hellre och upplever allt i min lägenhet med mobilen avstängd och dörren låst.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Mass Effect 3 släpps väl i mars nästa år? Inte i november.

Medlem

nice nice blir väl att man tar sig en titt


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

Är ME3 verkligen spelbart? Vore ju jävligt fränt isåfall iochmed att det knappt finns gameplay att kika på?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Var där förra året och hängde i FZ montern, grymt skön personal.. men i år.. nja.. kanske?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Var så extremt besviken efter förra året att jag bestämt mig för att inte gå i år.
200:- eller vad det nu kostade, för att bli pumpad med rekleam över redan släppta titlar.
Verkar ju lite mer lovande hittils, men inte värt risken...

Säger ju sig självt att det inte är någe E3 precis, men förra året var ju så patetiskt att det inte var sant.
I stort sett uteslutande redan releaseade titlar överallt, inga utvecklare att snacka med, nada!

Jag vill inte se röken av något redan släppt spel på en spelmässa, vad är det för mening med det?

Medlem

Tänkte gå i år, men det får bli nästa år ist :/

Inaktiv

åker dit den femte

Medlem

Synd att dom inte kan visa swtor också när dom ändå är där!!!

Medlem

Blev sjukt besviken förra året, var inte mycket till mässa om du frågar mig.

Att räkna med att Blizzard har nåt vettigt att visa är ju bara att glömma. Gick dit med förhoppning att få testa Diablo 3 förra året, svaret jag fick från deras tyske representant som övervakade Cataclysm-testandet var: "Va? Diablo 3? Men det finns ju inte ute som beta än.", trots att det funnits fullt spelbart redan året innan på Gamescom... Väldigt tydligt att i alla fall Blizzard inte räknar Gamex som en "riktig" mässa, så hoppas inte för mycket!

Medlem

Trevligt!


signatur

Meep!

Medlem

Diablo 3 är inte så jävla coolt som ni hoppas heller. Betan innehåller halva akt 1 typ,
presis när man börjat bli bra är skiten slut!

Medlem

Räkna inte med att någon speciell information om spel från Blizzard, de har sagt det förut.
Skälet till att Blizzard iaf oftast inte dyker upp på mässor är för att de har sin egna Blizzcon.
De har sagt att de vill kunna ge sina fans det lilla extra som de inte tycker att de kan göra på större mässor där de får mindre tid att visa upp sina saker.

Medlem

Kommer inte ha tid över från att lira bf3

Medlem

Japp synd att inte swtor kommer tror dom sa de på event den 15 oct att om inte skulle komma till gamex och att dreamhack är nästa. Dock så behöver jag inte se mer gameplay från swtor really på eventet snacka jag mest med Chris och Hall

Medlem

fz.se/live - Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 71 bytes) in /home/fz/admin/common/func_toolbox.php on line 628

Just sayin'

Men grymt, önska jag vore där!


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar