Vi har releasetrailern för Battlefield 3

Medlem

Lägger min bild här sålänge så jag slipper släpa runt på den.... ;D

http://img189.imageshack.us/img189/3194/bf3aa.jpg


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Inaktiv

Blir inte detta ett av de största spelen genom tiderna så är något fel på världen.

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av Jozo:

Musiken är så mäktig!!!

Jag fattar inte varför de inte hade med BF-temat i Bc2...

För BC2 är inte och kommer aldrig vara ett riktigt Battlefield spel.

Då är inte bf3 det heller

Medlem

ytterligare ett spel till mängden, är så trött på sånna här fps spel

Medlem
Skrivet av Lightweight:

Lägger min bild här sålänge så jag slipper släpa
runt på den.... ;D

http://img189.imageshack.us/img189/3194/bf3aa.jpg

*Besudlar mina byxor* Ditt svin! Om det nu är äkta.

Medlem

JIZZJIZZJIZZJIZZ

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Luciphear:

jag gillar CoD-kampanjerna! Utom Black ops...den var hemsk

Tycker du att kampanjen i Modern Warfare 2 var bättre än den i Black Ops? ;O

Tja, inte Modern Warfare 2 som eget men vid sidan om 1an. Modern Warfare 1 tyckte jag om, Modern Warfare 2 var mer intressant som en fortsättning, men det största som gjorde att jag spelade vidare var Ghost. Älskade snubben!

Vilket gjorde slutet jobbigare för mig.

Black Ops där emot var katastrof enligt mig. Storyn kanske hade varit bättre om de kunde framföra den bättre. Vägen dit kändes som en massiv repetition av alla Call of Dutys redan, mer än det redan är. Olika sekvenser man sett flertal gånger tidigare, scener, ord, karaktärer. Allt var bara ointressant. Jag bryr mig sällan om grafik men jag fick ont i ögonen av Black Ops. Inget kändes rätt.

Jag fattar inte hur jag ens klarade av spelet, medan det finns så många spel jag inte klarat av som jag älskar. Konstigt. Men det blir inte ett bättre minne.

Medlem

Åh herregud, jag tror mitt hjärta stannade!!!!
Har aldrig sett en så här mäktig fps trailer förut, ser hur sjukt spännande ut som helst!

6 dagar kvar...ska nog göra en Cartman och frysa ner mig fram till release


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hann ju nästan börja trumma med fingrarna - så trist var trailern.
"You come to our country and yet you call us the terrorists"

Väldigt ofokuserat och mysko dialoger för en trailer.
Vad säger dessa om spelet?
Tog bara upp 5s och sa ingenting.

Hade varit bättre med en speaker-röst som drog lite om innehåll eller något spännande. Typ bra tv-reklam som lyckas säga massor på 6s.

Kände inget sug efter något av detta.

Det här såg väl mer ut som video till någon artist. 3-4 klipp i sekunden.
- JO, vi fattar - det är ett krigsspel, va?

Mig icke festå....kommer noga läsa recensioner om SP så får vi se.

Vi får väl hoppas det går bra för DICE hursomhelst. Kul om dom lyckas big time....

dzl
Medlem

Vart är alla gnällkärringar nu? Ja, ni som spottade på dice för att dom skulle ha sp med i ett battlefield.

Hoppas den här emo-trenden med att vara överdrivet kritisk och hata allt går över snart. Ta det lite piano och bedöm spelen när ni faktiskt spelat den färdiga produkten. Det är ju trots allt den ni betalar för.

Medlem
Medlem

Det luktar nybakad kvalité, det här är vad jag kallar ett spel från 2011! Nu återstår det bara att se, den 25:e, ifall själva spelet lever upp till förväntningarna.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Hann ju nästan börja trumma med fingrarna - så trist var trailern.
"You come to our country and yet you call us the terrorists"

Väldigt ofokuserat och mysko dialoger för en trailer.
Vad säger dessa om spelet?
Tog bara upp 5s och sa ingenting.

Hade varit bättre med en speaker-röst som drog lite om innehåll eller något spännande. Typ bra tv-reklam som lyckas säga massor på 6s.

Kände inget sug efter något av detta.

Det här såg väl mer ut som video till någon artist. 3-4 klipp i sekunden.
- JO, vi fattar - det är ett krigsspel, va?

Mig icke festå....kommer noga läsa recensioner om SP så får vi se.

Vi får väl hoppas det går bra för DICE hursomhelst. Kul om dom lyckas big time....

Du menar som en riktig B-trailer med en gammal gubbe som rökt och druckit whiskey genom hela livet?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Jag rös till riktigt gött när musiken från Battlefield 2(?) hördes i bakgrunden. Underbar trailer!

Medlem

Knappt haft någon som helst koll på BF sen 1942 eran, men denna trailer gav mig rysningar av välbehag och nostalgi när jag hörde musiken

Medlem

Satan va nice
Nu blir det spela av redan installerat det så man är klar.

Medlem

Musiken gav mig gåshud:)

Medlem

Bf3 PC försäjningen fick en extra boost idag som fz.se missat. http://community.callofduty.com/thread/4682 IW/Activision rövk.....r PC gamers igen. Dedikerade MW3 servrar = unranked.


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem
Skrivet av leon65:

Bf3 PC försäjningen fick en extra boost idag som fz.se missat. http://community.callofduty.com/thread/4682 IW/Activision rövk.....r PC gamers igen. Dedikerade MW3 servrar = unranked.

må "matchmaking only" spel dö. det var så najs att kunna browsa efter ping åter igen med bf3 betan, det va ett tag sen sist.
ping va ju alltid buggat i bc2 browsern an nån anledning...

Medlem

Har de lagt nån tyngd på singelplayer i spelet?

Eller är det bara multiplayer alla dreglar efter?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av gorman:

laddat o installerat! tankade i 10MB/s, aldrig tankat nåt så fort
på torsdag kl 01:00 kan jag aktivera o spela

samma här, men...jag vill jag vill SPELA nu. Orkar inte vänta tills torsdag 01.00 jag vill spela nu.


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Skrivet av gorman:

laddat o installerat! tankade i 10MB/s, aldrig tankat nåt så fort
på torsdag kl 01:00 kan jag aktivera o spela

Ja deras servrar är bra skit!

Medlem

Snyggt... men det kommer nog tyvärr att vara lika trasigt som de 4 sista BF spelen som kommit! (nätkod=Sirap med sand i).

Medlem
Skrivet av Lightweight:

Lägger min bild här sålänge så jag slipper släpa runt på den.... ;D

http://img189.imageshack.us/img189/3194/bf3aa.jpg

Lol är det ditt spel?
Hur sjutton har du fått tag i det?

Medlem

Kan inte fanboysen till respektive spel hålla sig till sina spel. Börjar bli träligt att mer än hälften av kommentarerna på respektive spel är på just det andra spelet. Båda spelen kommer och har både för och nackdelar och man kanske ska spela just det spelet som passar än. Jag gillar båda spel serierna men på olika sätt då det just är två helt olika spel på både singelplayer och multiplayer.

Håll er till det spelet ni själva gillar och posta kommentarer där inte på det andra spelet.

Medlem
Skrivet av bjorn88:

Kan inte fanboysen till respektive spel hålla sig till sina spel. Börjar bli träligt att mer än hälften av kommentarerna på respektive spel är på just det andra spelet. Båda spelen kommer och har både för och nackdelar och man kanske ska spela just det spelet som passar än. Jag gillar båda spel serierna men på olika sätt då det just är två helt olika spel på både singelplayer och multiplayer.

Håll er till det spelet ni själva gillar och posta kommentarer där inte på det andra spelet.

WORD!

123
Skriv svar