Starcraft 2:s nya multiplayerenheter

Robot
Starcraft 2:s nya multiplayerenheter

Heart of the Swarm ger oss sju nya enheter, ett par ändrade och tre som får sparken.

#nyhetstips, #starcraft-ii-2, #starcraft-brood-war


Medlem
Starcraft 2:s nya multiplayerenheter

Ni publiserar detta men inte att en WoW-expansion blivit announcead? ;o

fick ni inte mitt tips?

hoppas att den är på väg.

Medlem
Medlem

Raefzm88
Kolla på nyheten förre denna?

Medlem

För fan lugna ner dig raefz


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Off-topic: http://www.youtube.com/watch?v=Zx1JDEnrVK8 Blizzards dota som kommer snart.

On-topic: Blizzard slutar aldrig att komma med nytt innehåll, dom är helt klart bäst på det dom gör och inget kan ta dom ifrån det!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Skrivet av Hawoket:

Off-topic: http://www.youtube.com/watch?v=Zx1JDEnrVK8 Blizzards dota som kommer snart.

On-topic: Blizzard slutar aldrig att komma med nytt innehåll, dom är helt klart bäst på det dom gör och inget kan ta dom ifrån det!

jizzed

Medlem

Skönt att veta att shredder inte avser turtles-skurken. FZ levererar som vanligt!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av BubbeZ:

ty

såg inte, letade över hela sidan ;d

Så Zerg får tillbaka Lurkers, Protoss får ett bättre moderskepp på kostnad av carriers och Terran kan bara ha en Thor som dessutom bara funkar mot markenheter?

Hm. Kanske kan bli bra. Jag köper det nog för storyn tror jag. Vipers förmåga var dock härlig att se i aktion.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Overlord Zetta:

Så Zerg får tillbaka Lurkers, Protoss får ett bättre moderskepp på kostnad av carriers och Terran kan bara ha en Thor som dessutom bara funkar mot markenheter?

Hm. Kanske kan bli bra. Jag köper det nog för storyn tror jag. Vipers förmåga var dock härlig att se i aktion.

Känns väldigt micro-fokuserade enheter, kommer att förändra en hel del!


signatur
Medlem

GAAAAAAAAAAAHFPFFPFMMMMMMMMMAAAAA!!!

Jag måste ha detta!

Blizzard är en av Världens bästa PC spelföretag! HERREJÖSSES!!!!!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Neeeeeej mina carriers </3

Medlem

Jaha balansering till 0 igen :(. För mycket förändringar tycker jag.

Medlem

Bara jag som tyckte att de nya enhterna var lite... Halvkassa..?

Ska dock köpa spelet för storyn helt klart!

Medlem

Terrans nya enheter såg ju rätt löjliga ut. Får se hur det blir.

Medlem

Som zerg gillar jag detta, framförallt den dark swarm-liknande abilityn.

Medlem

Blir nog inte kul att var terran efter detta

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Overlord Zetta:

Så Zerg får tillbaka Lurkers, Protoss får ett bättre moderskepp på kostnad av carriers och Terran kan bara ha en Thor som dessutom bara funkar mot markenheter?

Hm. Kanske kan bli bra. Jag köper det nog för storyn tror jag. Vipers förmåga var dock härlig att se i aktion.

Känns väldigt micro-fokuserade enheter, kommer att förändra en hel del!

Ja låter verkligen intressant! Är bara lite rädd för att Zerg ska bli overpowered med denna uppgradering, jag menar det är ju grymma enheter Zerg får! Men nåväl, det visar sig.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Även om Blizzard sa detta flertals gånger så behövs det sägas igen, allt är WIP. Vissa enheter kan försvinna lika snabbt igen, eller göras om så man inte känner igen sakerna.

Medlem

För mig så gav inte filmen någon större "wow" känsla (förutom cgi:n, som alltid är super!), vad har hänt med det mörka starcraft jag växte upp med? Kolla bara på Brood Wars introt och sen en glimt på Starcraft 2:s så kanske ni förstår vad jag menar.


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Vad händer med min Collectors Edition Thor nu då?

Medlem

Vänta lite! Så Blizz tänker ta bort Carriers och Momaship från spelet? Är det bara jag som är lite ledsen över det? Jag menar... det kommer kännas så tomt utan dem

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Vänta lite! Så Blizz tänker ta bort Carriers och Momaship från spelet? Är det bara jag som är lite ledsen över det? Jag menar... det kommer kännas så tomt utan dem

Nja det här gäller ju multiplayer. Så är säker tkvar i singleplayer. Var inte så att man såg en mängd motherships och carriers i multiplayer ändå Carriers kommer man knappt märkna någon skillnad

Medlem

Bara läst tråden och inte tittat på annan info men av vad som står i artikeln så verkar Zergs nya units mest användbara och Protoss verkar vara ett skämt, Terran nånstans mitt emellan...

Z op???

Medlem

nöffa TERRAN !!!!

Medlem

awww... de plockar bort enheter också. Ut med det gamla, in med det nya.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"Zerg blir av med Overseers men får istället den nya flygenheten Viper vars ena attack för en grupp fienders avtåndsmanövrar tillfälligt dämpade och deras energi blockerad"

Avståndsmanövrar? Är väl bra mycket lättare om ni förklarar att deras range på attacker blir reducerad till 1 (Melee)


signatur

Intel Sandy Bridge E - 3930K 6 core (Corsair H100), 32GB Ram, MSI GTX 580 SLI, Corsair Force GT SSD

Skägg.
10 Chambers

Ibland är man lite för rädd för att upprepa sig och krånglar till det.

banelings, kretsandes under marken, låter riktigt livsfarligt. Känns som detektion blir ett krav för alla.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ibland är man lite för rädd för att upprepa sig och krånglar till det.

banelings, kretsandes under marken, låter riktigt livsfarligt. Känns som detektion blir ett krav för alla.

Tror aldrig det kommer gå live. Om det går live måste burrowed banelings ha en helt sjukt långsam hastighet.

12
Skriv svar