Porrstjärna fick inte spela Modern Warfare 3

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

IGN streamade BF3 och någon nyhet om det fick vi inte på FZ. Håll käften om du inte vet vad du pratar om. Klaga på för många nyheter om BF3 får du göra när du har anledning att göra det

Har du problem med läsförståelse? Jag klagade inte på mängden BF3-nyheter, jag klagade på hur inkonsekvent FZ var i rapporteringen mellan spelen.

Men det beror självklart på mängden information som faktiskt existerar om varje spel och du använde ett exempel som jag ansåg var felaktigt och ville skjuta ned. Sen är de flesta på FZ mer intresserade av BF3 än MW3(ingen fanboyism, bara fakta) och man måste trots allt anpassa sig efter publiken

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Det är uppenbart att du inte gillar BF3 men för det betyder det ju inte att du borde gå in och gnälla ut i varje artikel som handlar om Cod eller BF3. Sedan att du hackar på folk och kallar dessa "IQ-Fattiga" när dina egna kommentarer lämnar mycket att önska är komiskt. Och när FZ.se "äntligen" lägger upp en nyhet om Call of duty så "MÅSTE" du bara dra upp BF3.. börjar lukta fanboi om dig.

Du kan inte ha mer fel. Jag tycker jättebra om BF3. Sen är det så roligt att du tar åt dig om det där med "IQ-fattig", det var inte riktat till dig. Anledningen till att jag drog upp BF3 var endast för att det var ett jämförbart spel, du hade lätt kunnat byta ut BF3 mot t ex Diablo 3, hade du blivit nöjd då?

Med tanke på hur du gnäller i varje artikel som handlar om BF3/Cod om hur lite FZ.se skriver om just call of duty i jämförelse med BF3 samtidigt som du spyr galla över alla som anser att BF3 är riktigt bra spel.. Så är det ganska svårt att INTE tro att du hatar BF3.

Du blandar ihop det. Om du går igenom alla inlägg jag gjort så kommer du snabbt se att jag har inga problem med att man föredrar andra spel, jag väljer att kommentera de som sitter och skriver rena lögner om saker de inte vet något om. Men jag kan förstå att de med begränsad uppfattningsförmåga tycker att det ser ut som att jag skriver elakheter mot de som gillar BF3, men det kan bero på att det är de personerna som är inne i CoD-trådarna och trollar. Försök hitta ett enda inlägg där jag skriver att BF3 är ett dåligt spel, lycka till!

Säger den som sprider lögner och inte vet vad han pratar om vilket bevisas med all önskvärd tydlighet av dina kommentarer här

Medlem
Skrivet av FelixenS:

Säger den som sprider lögner och inte vet vad han pratar om vilket bevisas med all önskvärd tydlighet av dina kommentarer här

Var konkret istället för att vara så feg. Ange exakt vad jag ljugit om eller när jag inte "vet vad jag pratar om", tack.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:

Säger den som sprider lögner och inte vet vad han pratar om vilket bevisas med all önskvärd tydlighet av dina kommentarer här

Var konkret istället för att vara så feg. Ange exakt vad jag ljugit om eller när jag inte "vet vad jag pratar om", tack.

Se nina och Calles tidigar svar till dig

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:

Var konkret istället för att vara så feg. Ange exakt vad jag ljugit om eller när jag inte "vet vad jag pratar om", tack.

Se nina och Calles tidigar svar till dig

Nina? Vem? Kom igen, var lite tydlig med vad du pratar om! Använd citatfunktionen och sluta göm dig bakom fega insinuationer.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det stämmer att vi känner några på Dice. Patrick Liu skrev recensioner för FZ för en herrans massa år sedan, började sedan på Starbreeze och bytte sedan till Dice. Tommy Rydling arbetade som chefredaktör på Super Play, en tidning som drevs av Hjemmet Mortensen (idag Egmont) som även äger FZ. Vi arbetade bredvid varandra innan han slutade, började frilansa och blev sedan community manager på Dice. Ska vi säga upp kontakten för att de börjar jobba för "andra sidan?". Vi har bekanta på de flesta större svenska studios, branschen är inte direkt stor. PCG-Kraftling på Avalanche, Manual-Martin på Paradox, Hype-Gunnar (tidigare FZ.console) sköter PR för Fatshark och Starbreeze. Om det påverkar vår trovärdighet i dina ögon är det inte direkt mycket vi kan göra åt det.

Jag kan inte se någonstans där Calle påvisar att jag ljugit eller "inte vet vad jag pratar om" här. Snarare att han bekräftar det jag skrev om att DICE-folk och redaktionsmedlemmar är bekanta med varandra.

Påstår du att jag ljuger får du lov att presentera lite bevis för det!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:

Var konkret istället för att vara så feg. Ange exakt vad jag ljugit om eller när jag inte "vet vad jag pratar om", tack.

Se nina och Calles tidigar svar till dig

Nina? Vem? Kom igen, var lite tydlig med vad du pratar om! Använd citatfunktionen och sluta göm dig bakom fega insinuationer.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det stämmer att vi känner några på Dice. Patrick Liu skrev recensioner för FZ för en herrans massa år sedan, började sedan på Starbreeze och bytte sedan till Dice. Tommy Rydling arbetade som chefredaktör på Super Play, en tidning som drevs av Hjemmet Mortensen (idag Egmont) som även äger FZ. Vi arbetade bredvid varandra innan han slutade, började frilansa och blev sedan community manager på Dice. Ska vi säga upp kontakten för att de börjar jobba för "andra sidan?". Vi har bekanta på de flesta större svenska studios, branschen är inte direkt stor. PCG-Kraftling på Avalanche, Manual-Martin på Paradox, Hype-Gunnar (tidigare FZ.console) sköter PR för Fatshark och Starbreeze. Om det påverkar vår trovärdighet i dina ögon är det inte direkt mycket vi kan göra åt det.

Jag kan inte se någonstans där Calle påvisar att jag ljugit eller "inte vet vad jag pratar om" här. Snarare att han bekräftar det jag skrev om att DICE-folk och redaktionsmedlemmar är bekanta med varandra.

Påstår du att jag ljuger får du lov att presentera lite bevis för det!

Det visar inte att du ljuger men dock att du inte vet vad du pratar om. Jag sitter med mobilen och det tar tid att använda citat. Jag anser(och om du ser dig omkring ser du att många delar den åsikten) att du inte vet vad du pratar om och om du orkar får du gärna titta på mina tidigare kommentarer men jag står fast vid min åsikt och ser oavsett denna diskussion som avslutad.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av StrongBad:

Var konkret istället för att vara så feg. Ange exakt vad jag ljugit om eller när jag inte "vet vad jag pratar om", tack.

Se nina och Calles tidigar svar till dig

Nina? Vem? Kom igen, var lite tydlig med vad du pratar om! Använd citatfunktionen och sluta göm dig bakom fega insinuationer.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det stämmer att vi känner några på Dice. Patrick Liu skrev recensioner för FZ för en herrans massa år sedan, började sedan på Starbreeze och bytte sedan till Dice. Tommy Rydling arbetade som chefredaktör på Super Play, en tidning som drevs av Hjemmet Mortensen (idag Egmont) som även äger FZ. Vi arbetade bredvid varandra innan han slutade, började frilansa och blev sedan community manager på Dice. Ska vi säga upp kontakten för att de börjar jobba för "andra sidan?". Vi har bekanta på de flesta större svenska studios, branschen är inte direkt stor. PCG-Kraftling på Avalanche, Manual-Martin på Paradox, Hype-Gunnar (tidigare FZ.console) sköter PR för Fatshark och Starbreeze. Om det påverkar vår trovärdighet i dina ögon är det inte direkt mycket vi kan göra åt det.

Jag kan inte se någonstans där Calle påvisar att jag ljugit eller "inte vet vad jag pratar om" här. Snarare att han bekräftar det jag skrev om att DICE-folk och redaktionsmedlemmar är bekanta med varandra.

Påstår du att jag ljuger får du lov att presentera lite bevis för det!

Det visar inte att du ljuger men dock att du inte vet vad du pratar om. Jag sitter med mobilen och det tar tid att använda citat. Jag anser(och om du ser dig omkring ser du att många delar den åsikten) att du inte vet vad du pratar om och om du orkar får du gärna titta på mina tidigare kommentarer men jag står fast vid min åsikt och ser oavsett denna diskussion som avslutad.

Jag tänkte väl det...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skriv svar