Se striderna i Skyrim
Vår senaste trailer från Skyrim visar exakt hur coola, blodiga och storslagna kamperna i spelet är.
Fz! Hur kommer det sig att ibland när man skickar snabbsvar att rutan "! Du har inte skrivit en kommentar" kommer fram och raderar allt man skrivit??
Så otroligt störande när man skriver längre meningar...
Back to topic. Häftigt! Men är oförtjust i onödigt brutala avslut, så som att hugga av huvudet.
Everybody needs help.
Fz! Hur kommer det sig att ibland när man skickar snabbsvar att rutan "! Du har inte skrivit en kommentar" kommer fram och raderar allt man skrivit??
Så otroligt störande när man skriver längre meningar...
Back to topic. Häftigt! Men är oförtjust i onödigt brutala avslut, så som att hugga av huvudet.
Själv är jag barnsligt förtjust i brutala avslut, fast hade hellre sett det i realtid än i en färdig sekvens.
Tycker det ger en bättre spelkänsla, gillar inte när det inte finns några spår av att jag attackerat en fiende.
ingen info om hur stridssystemet fungerar? Har man olika typer av slag man kan göra och sånt? Eller det är bara att trycka på en knapp så gör han något som ser tufft ut?
verkar som avsluten e lite random när jag spelar i alla fall, mest badass är att springa runt med en yxa i varje hand som en biffig nord dock xD
always use the nubs for cover
Storslagna fighter? Ehhh det tänker knappast jag på när man slåss en mot en. Hade det varit fullt krig så ja!!!
En klar förbättring från Oblivion ser det ut som Här ska köras magiker för hela slanten. Vad ska ni köra? Nu när vi fått se gameplay o läst lite recensioner.
Funderar starkt på att vara en sneaky assassin, använda båge och daggers för tysta nedtagningar. Dock så är jag väldigt sugen på att spela som något riktigt köttigt, stor armor, stort svärd och nå annat maffigt.
Kan bara säga att jag längtar fruktansvärt mycket tills jag får mitt collectors ex imorgon!
Battlefield 3 är ju mycket bättre, inga coola vapen i "SKYRIM", liksom Sorry, kunde inte låta bli.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
En klar förbättring från Oblivion ser det ut som Här ska köras magiker för hela slanten. Vad ska ni köra? Nu när vi fått se gameplay o läst lite recensioner.
Kör just nu något Battle-Mage liknande med Destruction spells och Onehand-vapen. Funkar väl sådär än så länge ^^ Har en robe på mig så jag tål inte ett smack, blir nästan oneshottad av diverse kreatur jag stöter på.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Kör just nu något Battle-Mage liknande med Destruction spells och Onehand-vapen. Funkar väl sådär än så länge ^^ Har en robe på mig så jag tål inte ett smack, blir nästan oneshottad av diverse kreatur jag stöter på.
Körde också så till en början, men fick så tung pisk av en random vampyr boss. Började om och kör nu med heavy armor, 2hand och destruction. Fungerar fint.