Storväxt Battlefield 3-patch släpps i veckan

Robot
Storväxt Battlefield 3-patch släpps i veckan

Konsolversionerna följer inom kort. Medan du väntar: se nya Back to Karkand-filmen.

#battlefield-3, #microsoft, #sony, #battlefield-2


Storväxt Battlefield 3-patch släpps i veckan

Då kanske jag lägger Skyrim på hyllan och fortsätter med BF3 igen eller?


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Det tackar vi för, DICE !

När ni ändå håller på kanske ni kan patcha bort konsollstorleken på banorna? För ökad Battlefield-känsla!

P.S. Lågupplöst film ey? D.S.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Skrivet av ThePunisher_313:

Då kanske jag lägger Skyrim på hyllan och fortsätter med BF3 igen eller?

HAHA! Precis så ja, vid det laget har man nog lyckats göra allt som går att göra på skyrim och kan ta och spela död på BF3 en gång till ;), 3e gången gillt! (Misstolka mig inte, makalöst bra spel! har spelat det några timmar för mycket under Alpha/Beta bara)

Medlem

Dom MÅSTE fixa den retarderade Javelinen!!!

När man skjuter manuellt så uppfattar raketen som att tanken är ca en meter framför tankens front...

Få ta maila Dice och klaga!

Medlem

Haha, "Vi slåss inte en sekund till innan patchen släppts!" Precis som jag skulle säga.
Hoppas det går att spela mer än max två-tre rundor nu utan krasch.

Hoppas att Dice bytt ut ryssarna mot Mec i Back to Karkand, vore riktigt bra för nostalgitrippen


signatur

Game long and prosper

Medlem

"negativ musacceleration" har gjort spelet nästan ospelbart för mig vissa gånger. Det är sådär irriterande satt man vill slå sönder datorn med en slägga när det inträffar vid fel tillfälle.
Förutom det har man också haft problem med att ansluta till servrar av oklara anledningar då det faktiskt funkar efter tillräckligt många försök(pb, fulla servrar eller banbyte är inte anledning till problemen). Att spelet vid 80% av gångerna inte klarar av när servrarna byter karta är också högt irriterande.
Igår-kväll kunde jag dock köra med brorsan i 4 timmar på en server med bara en enda spelkrash som problem. Det var den mest felfria kvällen sen jag fick spelet vid dess release. Så just nu vid denna stund är jag inte särskilt irriterad på spelet. Annat var det i förrgår när jag lämnade lägenheten i säkerhetssyfte efter en spelomgång(försök av) satt jag inte riskerade slå sönder något.
Dice har fortfarande mitt förtroende att de fixar alla mina problem tillslut genom deras patchar.

Inaktiv

Blir ett köp med polarn till julafton.. precis som med BC2 så kommer jag vänta!

Medlem

Jaha! Jag trodde det var fel på musen (köpt en ny) Men skönt o veta att det är spelets fel ))

Medlem

Jag fattar dock inte vad DICEs design team tänkt med. Det är väldigt uppenbart att saker är sjukt ur balans.

IRNV borde aldrig har designats som den gjorts från första början. I grund och botten är det bara en legaliserad texturehack. Den har ingen som helst funktionallitet som ett riktigt IR sikte då den kan användas mitt på ljusa dagen, den ser igenom rök osv och olika ljus styrkor påverkar den inte.

Javeling och Jet-plans A2G missil är ytterts värdelösa eftersom dem inte gör olika damage på en tank beroende på vart man träffar den. Jag kan slå ut Bepansrade fordon på 2 skott med en vanlig RPG när jag skjuter dem i baken. medans det tar 3-4 skott med låsbara missiler då hit reg och splash damage inte alltid funkar för dem

Suppport har oändligt med C4, Claymores och Mortar skott. Om något för att balansera ut det borde Ammo lådan bytts ut med någon av dem 3 sakerna. Så som medics Noob tube fungerar. Desamma gäller för Engineer. Minan borde byta ut RPG och inte repair tool. Det är sjukt obalans när en engineer slänger ut minor och väntar u närheten med en RPG för att gör på tanken.

Vissa snabbskjutande vapen har allt för stora fördelar pga. att serverberäkningarna görs allt för sällan. Satt o läste någon stans om att BF3s server bara körs på 30FPS. Det kan förklara varför hit regen är seg, fysiks collision buggar och den oändligt dåliga delayen.

Det finns fler saker men det var dem första jag tänkte på.

Fast detta är också bara balanserings bitarna.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Hoppas de fixar reflektionerna på optiska linser! Inte verkligt att den blänker vart man än är.
+ fixa dynamiskt väder för fasiken!!

Medlem

Perfekt till DreamHack

Medlem

Hoppas man kan välja att ta bort Chat-boxen som skymmer halva skärmen, otroligt irriterande. Sen hoppas jag man kan få solbrillor som unlock

Inaktiv

vad är negativ musacceleration?

och vad är felet med det infraröda siktet? eller menar dom lasersiktet som vissa springer omkring med?

Medlem

Kommer dem någonsin att fixa klocknings problemet med 500 + kort ?? 560 kortet är rekommenderat med fan inte fabriksklockningen ?? -.-"

Ta ut tummen ur arslet o fixa skiten....
Måste switcha klockningen varje gång jag lirar Aion, Skyrim Sc2 och så klart Failfield 3

Inaktiv

Jåå i stridens hetta så blev jag just kraschad av bf3, 1-0 till ea/dice.

Medlem
Skrivet av Aresz:

vad är negativ musacceleration?

och vad är felet med det infraröda siktet? eller menar dom lasersiktet som vissa springer omkring med?

Felet med det infraröda siktet är att det är väldig overpowered och inte över huvud taget verklighetsbefäst. Det är en blandning av värmesikte som bara hittar människor som den markerar väldigt tydligt och infrarödsikte som funkar utan att bli bländad av solljus. Det är sjukt tråkigt. Ta bort markeringen av människor i den och dämpa effektiviteten i dagsljus så kan vi snacka. Ta dessutom bort reflektionerna på kikarsikten i mörker. Så jävla svårt är det inte att döda en sniper.

+1 på dynamiskt väder. Hade varit galet häftigt.

Medlem

Undrar om dom fixar så att man kan kniva fienden framifrån, är ju helt vansinnigt att det inte går.

http://invalidoz.com

Medlem
Skrivet av Aresz:

och vad är felet med det infraröda siktet?

http://www.youtube.com/watch?v=FPE8rlCKlO8

Behöver ingen beskrivning.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

"Vi slåss inte en sekund till innan patchen släppts!" jag är han på bilden som står och tittar på de fina molnen

Inaktiv

Sådana här obvious saker som IR och flashligt, vad har de egentligen för personer som gör dessa/testar spelen? De måste förstå själva att de är OP, annars är de lite efter...

Medlem

Vill se dom fixa minimapen med. Och jag antar att de dämpar flashlightbländingen i denna patchen?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Måste switcha klockningen varje gång jag lirar Aion, Skyrim Sc2 och så klart Failfield 3

Bra spelsmak du har!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av vuze2143:

Måste switcha klockningen varje gång jag lirar Aion, Skyrim Sc2 och så klart Failfield 3

Bra spelsmak du har!

Sarkasm ? ;PP

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av vuze2143:

Måste switcha klockningen varje gång jag lirar Aion, Skyrim Sc2 och så klart Failfield 3

Bra spelsmak du har!

Sarkasm ? ;PP

Absolut inte. Har alltid gillat Aion, spelade massor av det förr. Nu spelar jag istället väldigt mycket StarCraft II. Gillar även Skyrim och följer Aion scenen fortfarande.

So nej!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Javas:

Haha, "Vi slåss inte en sekund till innan patchen släppts!" Precis som jag skulle säga.
Hoppas det går att spela mer än max två-tre rundor nu utan krasch.

Hoppas att Dice bytt ut ryssarna mot Mec i Back to Karkand, vore riktigt bra för nostalgitrippen

Skrivet av totte1015:

Lirade åtta timmar igår utan någon crash?
Kul för mig va?

Dom MÅSTE fixa den retarderade Javelinen!!!

När man skjuter manuellt så uppfattar raketen som att tanken är ca en meter framför tankens front...

Få ta maila Dice och klaga!

Ja jag fattar inte vad som är grejjen med det heller. Javelinen är ju gjord för att flyga upp en bra bit i luften och sen slå ner genom taket på bepansrade fordon. Fast å andra sidan kommer den bli sjukt tråkig för alla oss som gillar att köra MBTsen då den kommer i princip bli omöjlig att komma undan. Med tanke på att de flesta kartorna redan är fyllda med rpg spammandes engineers kan buggen gärna få vara kvar nu när jag tänker efter

Medlem
Skrivet av Javas:

Haha, "Vi slåss inte en sekund till innan patchen släppts!" Precis som jag skulle säga.
Hoppas det går att spela mer än max två-tre rundor nu utan krasch.

Hoppas att Dice bytt ut ryssarna mot Mec i Back to Karkand, vore riktigt bra för nostalgitrippen

Lirade åtta timmar igår utan någon crash?
Kul för mig va?

Skrivet av totte1015:

Dom MÅSTE fixa den retarderade Javelinen!!!

När man skjuter manuellt så uppfattar raketen som att tanken är ca en meter framför tankens front...

Få ta maila Dice och klaga!

Ja jag fattar inte vad som är grejjen med det heller. Javelinen är ju gjord för att flyga upp en bra bit i luften och sen slå ner genom taket på bepansrade fordon. Fast å andra sidan kommer den bli sjukt tråkig för alla oss som gillar att köra MBTsen då den kommer i princip bli omöjlig att komma undan. Med tanke på att de flesta kartorna redan är fyllda med rpg spammandes engineers kan buggen gärna få vara kvar nu när jag tänker efter :)[/quote]

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av vuze2143:

Måste switcha klockningen varje gång jag lirar Aion, Skyrim Sc2 och så klart Failfield 3

Bra spelsmak du har!

Sarkasm ? ;PP

Absolut inte. Har alltid gillat Aion, spelade massor av det förr. Nu spelar jag istället väldigt mycket StarCraft II. Gillar även Skyrim och följer Aion scenen fortfarande.

So nej!

Göttmos 3.0 kommer till våren ^^

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Javas:

Haha, "Vi slåss inte en sekund till innan patchen släppts!" Precis som jag skulle säga.
Hoppas det går att spela mer än max två-tre rundor nu utan krasch.

Hoppas att Dice bytt ut ryssarna mot Mec i Back to Karkand, vore riktigt bra för nostalgitrippen

Lirade åtta timmar igår utan någon crash?
Kul för mig va?

Skrivet av totte1015:

Dom MÅSTE fixa den retarderade Javelinen!!!

När man skjuter manuellt så uppfattar raketen som att tanken är ca en meter framför tankens front...

Få ta maila Dice och klaga!

Ja jag fattar inte vad som är grejjen med det heller. Javelinen är ju gjord för att flyga upp en bra bit i luften och sen slå ner genom taket på bepansrade fordon. Fast å andra sidan kommer den bli sjukt tråkig för alla oss som gillar att köra MBTsen då den kommer i princip bli omöjlig att komma undan. Med tanke på att de flesta kartorna redan är fyllda med rpg spammandes engineers kan buggen gärna få vara kvar nu när jag tänker efter

[/quote]

Javeling slår bara i taket ifall fordonet är markerat med Soflam. Annars åker den i sidan. Samt att det går att neka låsning med smokescreen.
Men det kvittar ändå. Eftersom Javeling gör sjukt lite skada även när man använder SOFLAM och det kvittar var du träffar med javelin, den gör inte skada beroende på villken sida den träffar.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av djrov:

Undrar om dom fixar så att man kan kniva fienden framifrån, är ju helt vansinnigt att det inte går.

http://invalidoz.com

Fixa?

Det är ett medvetet val dom gjort. Det är alltså så det SKA vara.

Hur bra som helst tycker jag.

123
Skriv svar