Du bestämmer var nästa AssCreed utspelar sig

Robot
Du bestämmer var nästa AssCreed utspelar sig

Ubisoft frågar fansen var/när de vill att ett framtida Assassin's Creed ska utspela sig – vad sägs om Romarriket, forntida Egypten eller ryska revolutionen?

#ubisoft


Medlem
Du bestämmer var nästa AssCreed utspelar sig

Jag tycker den ska utspela sig i Karlskrona, här finns väldigt intressanta saker man kan lönnmörda

Inaktiv

Ett till alternativ : Vikingatiden! hade varit rätt häftigt faktiskt.

Skyrimparkour @ Birka

Medlem

Jag tycker att asscreed ska utspela sig i Sverige 1520 när Gustav Vasa kom till Sverige för att störta den danske kungen.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

"The invasion of the Americas by the Spanish Conquistadors" eller "The overthrow of the Tsar Empire by the Communists during the Russian Revolution" skulle nog vara intressant.

FM-guru
F.d. Sisyr

Flertalet av de där scenariorna låter spontant intressant. De jag INTE vill se är "The rise of Cesar's Empire in Ancient Rome", "The advent of the mighty British Empire during Victorian England" samt "The confrontation between British colonists and native Americans during The American Revolution".

Inaktiv

Viktorianska eran skulle bli kul, då kan dom ju lägga till lite nya roliga gadgets också.

Medlem

Oooooh under ryska revolutionen skulle vara väldigt roligt!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Medlem

Av de listade är viktorianska England mest lockande. Den eran är väldigt häftig, med industrialismen, kolonialismen, imperialismen och nationalismen.

Medlem

Vi hade ryssarna här ju, varför inte spinna vidare på det U137 ftw

Medlem

Centrala Amerikat 1492, alternativt Boston, Massachusetts 1773! ;-P

allvarligt så vore det väl kul om serien slutade i nutid snart?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Svårt men skulle helst vilja se ett av dessa : The rise of Cesar's Empire in Ancient Rome, The overthrow of the Tsar Empire by the Communists during the Russian Revolution, The culmination of the Pharaoh Reign in Ancient Egypt, The violent conflicts of the Imperial Dynasties in Medieval China, The confrontation between British colonists and native Americans during The American Revolution

Hahaha men vafan definera Spanish Conquistadors, Ska man vara en Indian och jaga en massa spanjorer med spjut och färgglada kläder xD? Men kul att fansen får välja

Medlem
Skrivet av gamer_:

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Det skulle det inte vara Desmonds släkting eftersom Ubisoft sagt att de avslutat hans storyline. Innan Altair fanns många fler, bara inga viktiga släktingar till Desmond, det är därför man inte får spela dem, men Altair var ju långt ifrån den första assassinen

Medlem

The Warlord Battles in Feudal Japan!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Trodde den "Sista" i triologin skulle bara handla om Desmond i nutid/framtid men tji fick jag


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av gamer_:

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Det skulle det inte vara Desmonds släkting eftersom Ubisoft sagt att de avslutat hans storyline. Innan Altair fanns många fler, bara inga viktiga släktingar till Desmond, det är därför man inte får spela dem, men Altair var ju långt ifrån den första assassinen

Ja det fanns flera viktiga Assassiner, Som t.ex Den som döda Mongolernas horsemen, Mördaren till Caesar och 5 mer...

Inaktiv

Hahahhaha roligast med Assassins creed är ju att det är ''hashahjiner'' men assassinerna i spelet har inget med dom att göra och Hashajiner rekryterade endast Kurder, Persier inget mer.. Och Hashashjiner kommer ifrån Medienska Imperialet..

None of the above.

AssCreed: Hedemora.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

inte ryssland tack.!

Medlem

Hur skulle "The overthrow of the Tsar Empire by the Communists during the Russian Revolution" funka exakt? Det är ju inte precis som att det var en snubbe i kappa och mask som hoppade runt och knivhögg överklassens elit, det var mer en gemensam insats utav hela folket.. eller åtminstone majoritetspartiet och deras kamrater bland massorna.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Var som helst förutom i ryssland , japan eller kina.

Medlem

"The confrontation between British colonists and native Americans during The American Revolution" Eller "The invasion of the Americas by the Spanish Conquistadors " Vore Rätt Ballt!

Medlem
Skrivet av Höglund:

"The invasion of the Americas by the Spanish Conquistadors" eller "The overthrow of the Tsar Empire by the Communists during the Russian Revolution" skulle nog vara intressant.

Håller absolut med, kanske Kina också


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

dags att hotta upp motorn för nästa asscreed... spelet börjar kännas lite föråldrat även om det fortfarande är snyggt så.. hoppas jag på något extra, istället för dessa expansioner.. börjar likna fifas årliga update, dvs knappt någon skillnad.

Medlem

"The culmination of the Pharaoh Reign in Ancient Egypt"

Låter lovande

Medlem

Russian Revolution

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av gamer_:

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Det skulle det inte vara Desmonds släkting eftersom Ubisoft sagt att de avslutat hans storyline. Innan Altair fanns många fler, bara inga viktiga släktingar till Desmond, det är därför man inte får spela dem, men Altair var ju långt ifrån den första assassinen

Var har dom sagt att dom har avslutat Desmonds story? O.o

Allt handlar ju om vad Desmond måste göra i nutiden, skulle vara skumt om han aldrig gör nåt O.o

Medlem

Om man tänker på miljöer och möjligheter då en av de mest intressanta är viktorianska england. Tänk på att härja runt på londons synkiga gator gott om folk som vill bestämma över vad andra ska tycka o tänka på kolonierna så gott om targets.
Man hade kunnat lägga till listan Franska rvolution eller Amerikanska inbördeskriget tycker jag.
Men-men...så sur som jag är på Ubisoft jag tror min förbokade Revelations kommer vara den sista ubisoft spel för mig ett bra tag.

Medlem

Assassins Creed: The legend of the Göteborg Assassins. Det skulle jag lugnt köpa!


signatur

May the force be with you.

12
Skriv svar